Skandal z Bieleckim

Data: 2009-10-16 13:11:51
Autor: CYC
Skandal z Bieleckim
Jak slyszy sie ostatnio , niejaki Bielecki szykuje sie na wysokie stanowisko w rzadzie Tuska .
Kim jest Bielecki ?
Nieco mlodszym przypomne , ze jest to byly premier , rzadzacy krajem tuz po transformacji , zaraz po Mazowieckim .
Zasluzyl sie glownie tym , ze z ubogiego kierowcy taksowki przed 89rokiem ( czym sie chwalil ) w ciagu roku bedac premierem stal sie jednym z najbogatszych ludzi w Polsce .
Skad ta nagla zmiana statusu materialnego bo przeciez pensja premiuera nie upowaznia do tak gwaltownego skoku w rankingu zamoznosci .
A no dorobil sie na tzw, 3 dniowych " wakacjach celnych " kiedy to tuz przed Bozym Narodzeniem zawiesil na 3 dni cla po tylko aby przygotowane po drugiej stronie istniejacej wtedy granicy z Niemcami wyladowane towarami pociagi mogly przekroczyc granice i nie zaplacic za towar cla .
Czyje byly to towary ? No czyje ? , niech ktos zgadnie ? .
Afera byla onegdaj glosna , choc niesmialo tylko wspominana bo przeciez byl to czlowiek Solidarnosci i nie wypadalo . Wslawil sie tez tym , ze za Rockefelerem powtarzal polska odmiane powiedzenia , ze pierwszy milion zlotych trzeba ukrasc !.
Potem pan ten jakims dziwnym zrzadzeniem losu wyladowal w strukturach europejskich gdzie pelnil eksponowane stanowisko zapewnione mu przez przyjaciol w Telawiwie . Dzisiaj pelni rowniez wysokie i co wazniejsze intratne stanowisko prezesa PKO - Sa .
Czolnek bylej KLD , bylej UD , a potem UW , dzisiaj PO

cyc

Data: 2009-10-16 13:16:15
Autor: brat_olin
Skandal z Bieleckim
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

Czolnek bylej KLD , bylej UD , a potem UW , dzisiaj PO

Raz uwol zawsze uwol.  To jest STRASZNA przypadlosc!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-16 13:58:41
Autor: Prawusek
Skandal z Bieleckim

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

> Czolnek bylej KLD , bylej UD , a potem UW , dzisiaj PO

Raz uwol zawsze uwol.  To jest STRASZNA przypadlosc!

Najstarszniejsza dla mnie - bielactwo mnie prześladuje.

Data: 2009-10-16 14:10:49
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Skandal z Bieleckim

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb9nu9$cfq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Raz uwol zawsze uwol.  To jest STRASZNA przypadlosc!

Najstarszniejsza dla mnie - bielactwo mnie prześladuje.

   pij lepsze i rzadziej stary chuju, to ,bielactwo'
   samo spierdoli do mysiej nori.

   ar

Data: 2009-10-16 15:51:44
Autor: Prawusek
Skandal z Bieleckim

"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Najstarszniejsza dla mnie - bielactwo mnie prześladuje.

   pij lepsze i rzadziej stary chuju, to ,bielactwo'

Na głaza, zwolennika iba_ruri...

Data: 2009-10-16 16:15:49
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Skandal z Bieleckim

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb9u30$7mq$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> Najstarszniejsza dla mnie - bielactwo mnie prześladuje.

   pij lepsze i rzadziej stary chuju, to ,bielactwo'

    jak ty to, kurwa, robisz? siedzisz se tak caly bozydzien,
    popuszczasz w kalisrak i bijesz ,z wlasnymi' myslatkami.

    panslawista, ty mendo nastajaszcza!  :-)))))))))))))))))))))

    ar

Data: 2009-10-16 15:54:49
Autor: Prawusek
Skandal z Bieleckim

http://www.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&NR=1

Data: 2009-10-16 16:17:16
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Skandal z Bieleckim

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb9u8p$89j$1atlantis.news.neostrada.pl...
"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&NR=1

   to je pekne!!!

   ar

Data: 2009-10-16 15:26:56
Autor: Dirko
Skandal z Bieleckim
W wiadomości news:hb9klv$kj1$1news.onet.pl  brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
"CYC" <ja@ja.pl> wrote

Czolnek bylej KLD , bylej UD , a potem UW , dzisiaj PO

Raz uwol zawsze uwol.  To jest STRASZNA przypadlosc!

    Żaden uwol jeno aferał. :-(

Data: 2009-10-16 17:02:09
Autor: cirrus
Skandal z Bieleckim
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hb9klv$kj1$1news.onet.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote
Czolnek bylej KLD , bylej UD , a potem UW , dzisiaj PO
Raz uwol zawsze uwol.  To jest STRASZNA przypadlosc!

Częściej raz kretyn, zawsze kretyn.

--
stevep

Data: 2009-10-16 17:26:45
Autor: cytryna
Skandal z Bieleckim
[...]

A tak to ujął w Internecie niejaki boukun cztery lata temu - jednym słowem "na zachodzie bez zmian":
"1. Data: 2005-09-03 11:06:49
Temat: Bankier żydowski Izaak Blumenfeld zostanie premierem RP
Od: "boukun" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

No i wyszło zydło z worka. W programie Tomasza Lisa z 1.09.05 promującym
żydomasońskiego kandydata na prezydenta Donalda Tuska "Co z tą Polską",
tenże promowany kandydat uchylił rąbka tajemnicy i wyjawił, że nie może
odżałować, iż Jan K. Bielecki jako premier nie miał możności ukończyć
swojego programu (rozkradania i sprzedawania Polski - mój przypis). Wywody
te ujawnił po pytaniach Lisa, kto według PO będzie premierem. Żydowski
bankier Jan Krzysztof Bielecki vel Izaak Blumenfeld, który jako premier RP z
dnia na dzień z dziada stał się bogatym oligarchą i obszarnikiem ziemskim.
To teraz wiemy, kto finansuje żydomasońską PO, stworzoną z uciekinierów z UW
i AWS w Davos przy współudziale Brandweina-Olechowskiego - bankierzy
żydowscy. Tego obrotu sprawy można się było spodziewać, wszakże do
Bieleckiego przygotowywano nas już podczas konferencji "Od Solidarności do
wolności", gdzie królował on wśród innych syjonistów świata (Zbigniew
Brzeziński, Madalaine Albright itp.). AWS i UW odrzucone przez naród w
ostatnich wyborach, wkręcają się ponownie do władzy tylnymi drzwiami. I tak
na okrętke.

Hucpe zgotował wyborcom również Zbigniew Religa, który ściśle z planem chce
aby scedować jego poparcie na Tuska. To było też do przewidzenia, bo Religa
o wyraźnie semickich rysach twarzy był zwolennikiem Unii Wolności, która
cichcem popiera PO. Teraz tylko patrzeć, jak Berman-Borowski zapragnie by
scedowano jego poparcie na Goldsteina-Cimoszewicza i cyrk wyborczy mamy
gotowy. Kierowani "starymi nawykami" (a może strachem), dyrektorzy
postkomunistycznych firm zobligowywali swoich pracowników do zbierania po 20
podpisów na listach poparcia dla Cimoszewicza. Obaj kandydaci (Cimoszewicz,
Tusk) mieli rzekomo z początkiem roku kilkuprocentowe poparcie, a tu nagle
ich tak naród polubił... .

Mali bracia Kalkstein-Kaczyńscy będą zawsze trzymani w obwodzie. Jeżeli
teraz dopuścicie ich ponownie do władzy, już za rok będziecie na nich "psy
wieszać".

Do tej pory narody służą władzy, a w demokracji powinno się to zmienić.

Obrońca Praw Obywatelskich
boukun
Jarosław Niedźwiecki
kandydat na posła z ramienia PPN - Lista nr 9 - pozycja nr 2."

Od: "boukun" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ach, to było też na mojej ulotce wyborczej...

boukun

Skandal z Bieleckim