Skandaliczna eskalacja przemocy ==to Irak= Afganistan=Libia=Syria

Data: 2014-03-15 21:39:55
Autor: boukun
Skandaliczna eskalacja przemocy ==to Irak= Afganistan=Libia=Syria
~Monus (21:06)
Skandaliczna eskalacja przemocy ==to Irak= Afganistan=Libia=Syria

~spok (21:07)
Żyłem wiele lat w Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej, więc nie boję się Rosjan, bo wiem, że dzięki nim kolejne miliony więźniów polskich obozów koncentracyjny (jak to się mówi w USA) nie zostało puszczonych z dymem przez przyjazny, niemiecki komin. W skrócie, dzięki nim mogę żyć. Gdyby planowali tu wracać na wojnę, w ogóle by z Polski nie wyjeżdżali. Gdy wyjeżdżali Polska nawet jeszcze nie była w NATO.

Skandaliczna eskalacja przemocy ==to Irak= Afganistan=Libia=Syria