Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!

Data: 2016-12-28 18:30:04
Autor: Lord Donald
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!

Dziś podczas konferencji prasowej wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki poinformował, że na stronie Sejmu RP znajduje się nagranie, na którym można zobaczyć posła PO, który przeszukuje na sali sejmowej rzeczy pozostawione przez posłów Prawa i Sprawiedliwości.

http://telewizjarepublika.pl/skandaliczne-posel-po-mial-przeszukiwac-rzeczy-poslow-pis-na-sejmowej-sali-obrad,42550.html

Oni nie chcą kraść, ale muszą kraść!!! To już jak choroba po tylu latach.

Data: 2016-12-29 11:28:54
Autor: Eurobrednie
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
On Wed, 28 Dec 2016 18:30:04 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl>
wrote:

Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
-- -
Oni nie chcą kraść, ale muszą kraść!!! To już jak choroba po tylu latach.

Może nauczyli się od Brudzińskiego zwanego "Jojo", który okradał
kolegów?  Wyobraź sobie, że poseł PO znalazł w rzeczach jak piszesz
pozostawione przez PiS-owskich agentów pluskwy. Intersujące prawda?
Naiwny jesteś aż tak że wierzysz w to że rzeczy poztawili tam przez
przypadkek? Jeżeli tak jesteś równie głupi jak oni. Przeciez typowo
UB-eckie metody to rzecz typowa dla PiS-owskich agentów Moskwy!

--
EB

Data: 2016-12-30 13:45:20
Autor: Eurobrednie
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
On Thu, 29 Dec 2016 23:33:47 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl>
wrote:

W dniu 29.12.2016 o 11:28, Eurobrednie pisze:

> [...]
> przypadkek? Jeżeli tak jesteś równie głupi jak oni. Przeciez typowo
> UB-eckie metody to rzecz typowa dla PiS-owskich agentów Moskwy!

A po co pluskwy skoro jest monitoring? Czy mam wierzyć, że monitoring sali sejmowej założyli PiSowcy agenci Moskwy? Z tego co wiadomo był on już za poprzedniego rządu. A po za tym czego się obawiają POsrańcy, swego nieparlandowanego języka, jak w sowa i przyjaciele?

Jaki monitoring? Monitoring wykrywa pluskwy?  Czego obawia się PiS?
Puczu? Kogoś tu nieźle popierdzieliło! Parlamentalnego języka
nuauczyli się ci z PO od Krysi Pawłowicz a metod od Piotrowicza.

 --
EB

Data: 2016-12-31 17:33:28
Autor: Lord Donald

wrote:

[...]

Sala sejmowa jest monitorowana przez 24 godziny. Zapis z monitoringu jest nagrywany. To standard, bez znaczenia czy trwa głosowanie czy grupa POsrańców urządza sobie pełzający ciamajdan próbując odzyskać koryto. To po huj pluskwy i jakieś pierdoleniem że szukali pluskwy jak PiSuary mogli by po prostu przejrzeć zapis z monitoringu sali sejmowej co robiła banda POsrańców? Po za tym oczywiste że muszą się obawiać nie demokratycznych posunięć POsrańców, ochrona państwa przed puczem jest z jednych ich obowiązków. Nie może być tak że grupa bandytów chce przejąć władzę i koryto sięga po karabiny i przejmuje władzę. Jedynym miejscem i czasem na przejęcie władzy będą wybory za trzy lata. Niech ułożą program i przekonają ludzi że tym razem ich nie okradną, to jedyna droga.

Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!