Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!

Data: 2016-12-29 11:28:54
Autor: Eurobrednie
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
On Wed, 28 Dec 2016 18:30:04 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl>
wrote:

Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
-- -
Oni nie chcą kraść, ale muszą kraść!!! To już jak choroba po tylu latach.

Może nauczyli się od Brudzińskiego zwanego "Jojo", który okradał
kolegów?  Wyobraź sobie, że poseł PO znalazł w rzeczach jak piszesz
pozostawione przez PiS-owskich agentów pluskwy. Intersujące prawda?
Naiwny jesteś aż tak że wierzysz w to że rzeczy poztawili tam przez
przypadkek? Jeżeli tak jesteś równie głupi jak oni. Przeciez typowo
UB-eckie metody to rzecz typowa dla PiS-owskich agentów Moskwy!

--
EB

Data: 2016-12-30 13:45:20
Autor: Eurobrednie
Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!
On Thu, 29 Dec 2016 23:33:47 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl>
wrote:

W dniu 29.12.2016 o 11:28, Eurobrednie pisze:

> [...]
> przypadkek? Jeżeli tak jesteś równie głupi jak oni. Przeciez typowo
> UB-eckie metody to rzecz typowa dla PiS-owskich agentów Moskwy!

A po co pluskwy skoro jest monitoring? Czy mam wierzyć, że monitoring sali sejmowej założyli PiSowcy agenci Moskwy? Z tego co wiadomo był on już za poprzedniego rządu. A po za tym czego się obawiają POsrańcy, swego nieparlandowanego języka, jak w sowa i przyjaciele?

Jaki monitoring? Monitoring wykrywa pluskwy?  Czego obawia się PiS?
Puczu? Kogoś tu nieźle popierdzieliło! Parlamentalnego języka
nuauczyli się ci z PO od Krysi Pawłowicz a metod od Piotrowicza.

 --
EB

Data: 2016-12-31 17:33:28
Autor: Lord Donald

wrote:

[...]

Sala sejmowa jest monitorowana przez 24 godziny. Zapis z monitoringu jest nagrywany. To standard, bez znaczenia czy trwa głosowanie czy grupa POsrańców urządza sobie pełzający ciamajdan próbując odzyskać koryto. To po huj pluskwy i jakieś pierdoleniem że szukali pluskwy jak PiSuary mogli by po prostu przejrzeć zapis z monitoringu sali sejmowej co robiła banda POsrańców? Po za tym oczywiste że muszą się obawiać nie demokratycznych posunięć POsrańców, ochrona państwa przed puczem jest z jednych ich obowiązków. Nie może być tak że grupa bandytów chce przejąć władzę i koryto sięga po karabiny i przejmuje władzę. Jedynym miejscem i czasem na przejęcie władzy będą wybory za trzy lata. Niech ułożą program i przekonają ludzi że tym razem ich nie okradną, to jedyna droga.

Skandaliczne! Poseł PO miał przeszukiwać rzeczy posłów PiS na sejmowej sali obrad!