Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa

Data: 2011-10-28 05:23:06
Autor: brat_olin
Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa
Data: 2011-10-28 14:28:12
Autor: oyster
Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa
Użytkownik - brat_olin napisał:
http://www.kontrowersje.net/tresc/skandaliczne_nazistowskie_przemowienie_polskiego_biskupa

Rewelka! :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 15:03:13
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

Użytkownik - brat_olin napisał:
http://www.kontrowersje.net/tresc/skandaliczne_nazistowskie_przemowienie_polskiego_biskupa

Rewelka! :-D

To lepsze:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,10688384,title,Lech-Kaczynski-w-synagodze,galeria.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-28 21:15:15
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
oyster napisał:

[...]

No i?... No? ;-)
Zdajesz sobie sprawę z tego, jak głupio z wielkim rozmachem kopnąłeś się teraz we własne dupsko? :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 21:48:24
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Tak? To dlaczego borowcy są bez jarmułek?

A od mojego dupska Z DALEKA PROSZĘ!

Data: 2011-10-28 22:24:26
Autor: oyster

oyster napisał:

[...]

Ależ to ty sam tam gmerasz. Mnie jako przypadkowemu obserwatorowi pozostaje jedynie wyrazić zażenowanie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-28 22:37:35
Autor: pluton
Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa

> A od mojego dupska Z DALEKA PROSZĘ!

Ależ to ty sam tam gmerasz. Mnie jako przypadkowemu obserwatorowi
pozostaje jedynie wyrazić zażenowanie.

Jak na przypadkowego obserwatora to za bardzo sie slinisz...

Nullification

Data: 2011-10-28 22:56:21
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Ależ to ty sam tam gmerasz.

Nie weksluj.

Dlaczego borowcy nie są w jarmułkach a prezio jest?

Data: 2011-10-28 14:56:56
Autor: brat_olin
Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa
On 28 Okt, 22:56, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
oyster napisa :

> U ytkownik - Grzegorz Z. napisa :

> Ale to ty sam tam gmerasz.

Nie weksluj.

Dlaczego borowcy nie s w jarmu kach a prezio jest?

Borowcy nie sa ateistami, i wojujacymi?

--
Smart questions to stupid answers

Skandaliczne nazistowskie przemowienie polskiego biskupa