Skandaliczne wystąpienie Boniego w Europarlamencie. To już łamanie prawa [wideo]

Data: 2018-02-12 19:18:18
Autor: Lord Donald
Skandaliczne wystąpienie Boniego w Europarlamencie. To już łamanie prawa [wideo]
Skandaliczne wystąpienie Boniego w Europarlamencie. To już łamanie prawa [wideo]

Działanie na szkodę naszego kraju to rola wielu polskich polityków. Najwięcej owych osób jest oczywiście w największej partii antyrządowej, czyli w Platformie Obywatelskiej. Cieszy się ona bardzo niskim poparciem społecznym w porównaniu do PiS-u. Dlatego PO robi wszystko, by w jakikolwiek, nawet najmniejszy sposób zaszkodzić frakcji Jarosława Kaczyńskiego. To, co robią politycy totalnej opozycji, jest uznawane przez internautów za istną zdradę, co wcale nie dziwi. Można powiedzieć, że to, co dzieje się w Parlamencie Europejskim, to istny cyrk. Politycy Platformy proszą zagranicznych działaczy partyjnych o walkę z polskim legalnie wybranym rządem.

http://pl.blastingnews.com/felietony/2018/02/skandaliczne-wystapienie-boniego-w-europarlamencie-to-juz-lamanie-prawa-wideo-002356879.html

Data: 2018-02-12 20:16:06
Autor: Reolo
Skandaliczne faszystowski rząd.
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p5slp8$1aqe$1gioia.aioe.org...

o walkę z polskim legalnie wybranym rządem.

faszystowski rząd Hitlera też był legalnie wybrany.

Data: 2018-02-13 04:14:42
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 20:16 Reolo <netroile@plai.pl> pisze:

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości  news:p5slp8$1aqe$1gioia.aioe.org...

o walkę z polskim legalnie wybranym rządem.

faszystowski rząd Hitlera też był legalnie wybrany.

Eeee, ale to nie był suweren.

--
stevep

Data: 2018-02-12 22:12:47
Autor: Presidente de San Escobar
Skandaliczne wystąpienie Boniego w Europarlamencie. To już łamanie prawa [wideo]
po zjebanych utrzymywanym za publiczną kasę szczekaczce niezasrana.pl znalazłeś
sobie następny Trefno Doldowy gównoportal ? :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-12 22:19:29
Autor: Lord Donald
W dniu 12.02.2018 o 22:12, Presidente de San Escobar pisze:
po zjebanych utrzymywanym za publiczną kasę szczekaczce niezasrana.pl znalazłeś
sobie następny Trefno Doldowy gównoportal ? :DDDDDDDDDDDDDDd

Dla was POsrańcy nie ma nic poza TVNiemcy i Dojczsat.

Data: 2018-02-12 22:46:49
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> [...]
> sobie następny Trefno Doldowy gównoportal ? :DDDDDDDDDDDDDDd
> Dla was POsrańcy nie ma nic poza TVNiemcy i Dojczsat.

Oooo następny tępy zjeb który uważa, że TVN jest niemieckie :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-13 11:35:09
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS

Dla was POsrańcy nie ma nic poza TVNiemcy i Dojczsat.

Módl sie dziadek. "Prawda jest coraz bliżej". Nie oglądaj juz niemieckich kanałów ze swoją Tereską Orlowski bo ducha wyzioniesz z napięcia.

CL

Data: 2018-02-13 18:15:18
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 22:12 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

po zjebanych utrzymywanym za publiczną kasę szczekaczce niezasrana..pl  znalazłeś
sobie następny Trefno Doldowy gównoportal ? :DDDDDDDDDDDDDDd

Rozpędź się!
Walentynkowe pozdrowienia od Sphincter ani - nie zapomnij o bukieciku, jej  przychylność dla was na wagę złota, totalniactwo!

--
Trefniś

Data: 2018-02-13 20:44:57
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Walentynkowe pozdrowienia od Sphincter ani - nie zapomnij o bukieciku, jej  przychylność dla was na wagę złota, totalniactwo!

Ty, sfinkterowy nie za długi masz łańcuch? :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-14 10:09:13
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 20:44 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

przychylność dla was na wagę złota, totalniactwo!

Ty, sfinkterowy nie za długi masz łańcuch? :DDDDDDDDDDDDDDd

Nie śmiej się tak, bo zachłyśniesz się swoim szambem i nie doczekasz  serialu, jak chłopaki pod celą dojeżdżają ekipę Tuska.

--
Trefniś

Data: 2018-02-14 10:16:04
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Nie śmiej się tak, bo zachłyśniesz się swoim szambem i nie doczekasz  serialu, jak chłopaki pod celą dojeżdżają ekipę Tuska.

Sfinkterowy, daj znać jak wpadniesz w deprechę w momencie w którym uświadomisz
sobie że to nigdy się nie stanie :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-13 04:21:03
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 19:18 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Przecież macie zastępy donosicieli, na co czekasz.

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:31:07
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
[...]

Dał wam POpalić, co? ;-)

CL

Data: 2018-02-13 12:15:00
Autor: Zenek Kapelinder
[...]

Boniego powinno się zamknąć w kryminale. Raz już dostał po gębie to dostanie jeszcze raz. nie bedzie pluł na nasz kraj! Nasz naród nie potrzebuje zdrajców z chujni!

Data: 2018-02-13 17:54:07
Autor: Presidente de San Escobar
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Boniego powinno się zamknąć w kryminale. Raz już dostał po gębie to dostanie jeszcze raz. nie bedzie pluł na nasz kraj! Nasz naród nie potrzebuje zdrajców z chujni!

Zjebał was targowiczan jak ruską burą sukę :DDD Dobrze wam tak :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-14 03:11:21
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:15 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Eeeee, odrazu powiesić towarzyszu enkawudzisto i to bez sądu.

--
stevep

Data: 2018-02-14 10:17:13
Autor: Trefniś
W dniu .02.2018 o 03:11 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Pieprzenie, w tym celowały poprzednie ekipy. O samobójstwach polityków  oczywiście nie pamiętacie.

Także o mających jakąś wiedzę o tzw. katastrofie smoleńskiej:

https://www.youtube.com/watch?v=UNgkkT1Y-fs

Dziwne, że ekipa III RP nie zarządziła zrobienia porządku z Żakowskim i  Sikorskim.

--
Trefniś

Data: 2018-02-14 12:10:09
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

No ty masz na pewno jakąś fajną sfinkterową wiedzę. Dawaj pośmiejemy się
:DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Skandaliczne wystąpienie Boniego w Europarlamencie. To już łamanie prawa [wideo]