Skandaliczne zachowanie księdza

Data: 2009-12-16 16:56:51
Autor: boukun
Skandaliczne zachowanie księdza

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgb0dl$4li$1nemesis.news.neostrada.pl...
Polska Gazeta Wrocławska | Środa, 16 grudnia 2009

Świdniczanie szukali kapłana, który ochrzciłby im dziecko. Ich proboszcz
odmówił, bo nie mają kościelnego ślubu.

Kto to widział, w XXI wieku brać jakiś kościelny ślub?

Kto to widział, żeby chrzcić dziecko bez jego wiedzy? Mnie ojciec też swego czasu namówił, żebym ochrzcił córkę u jego znajomego księdza spod Jeleniej Góry, bo nie mam ślubu kościelnego... Tata zmarł, na syna nie dałem się namówić, żydowskie wierzenia mu przypisać...

boukun

boukun

Skandaliczne zachowanie księdza