Skandaliczne zachowanie straĹĽnikĂłw TPN

Data: 2014-07-02 13:26:59
Autor: Lechu
Skandaliczne zachowanie straĹĽnikĂłw TPN
<cytat>
„Połowa wycieczek wędrowała w Tatrach bez przewodnika” – taką depeszę PAP opublikował wczoraj portal wyborcza.pl i Gazeta Krakowska, pewnie w podobnej formule „kopiuj – wklej” ukaże się i gdzie indziej.

Jeśli rzeczywiście skontrolowano 71 wycieczek z czego organizatorzy 34 nie zgodzili się opłacić haraczu przewodnickiej mafii, bardzo dobrze świadczy o ich obywatelskiej świadomości i sile oddziaływania mojego bloga, na którym obszernie rok temu wyjaśniłem, że zarządzenie dyrektora o potocznie mówiąc „obowiązku wynajmowania przewodnika przez grupy szkolne” jest nieważną klauzulą umowną.

Źle świadczy o służbach, które zamiast zwalczać rzeczywiste zagrożenia tatrzańskiej przyrody, w sposób awanturniczy uganiają siłę za grupami dzieciaków, ośmieszają instytucję parku narodowego, przekraczają uprawniania działając w interesie nie własnej firmy tylko zewnętrznych usługodawców. Trudno nie nazwać tego inaczej, jak bezczelnym układem korupcyjnym. <koniec cytatu>

Całość > http://wolneprzewodnictwo.blog.pl/2014/06/16/damscy-bokserzy-w-sluzbie-tpn/

Lechu
http://klub.sudecki.w.interia.pl/

Data: 2014-08-16 15:44:05
Autor: Titus Atomicus
Skandaliczne zachowanie strażników TPN
In article <lp0qa3$bqq$1@node1.news.atman.pl>, Lechu <rugala@wp.pl> wrote:

<cytat>
?Po(C)(C)owa wycieczek wędrowała w Tatrach bez przewodnika" - tak± depeszę PAP opublikował wczoraj portal wyborcza.pl i Gazeta Krakowska, pewnie w podobnej formule ?kopiuj - wklej" ukaże się i gdzie indziej.

Je¶li rzeczywi¶cie skontrolowano 71 wycieczek z czego organizatorzy 34 nie zgodzili się opłacić haraczu przewodnickiej mafii, bardzo dobrze ¶wiadczy o ich obywatelskiej ¶wiadomo¶ci i sile oddziaływania mojego bloga, na którym obszernie rok temu wyja¶niłem, że zarz±dzenie dyrektora o potocznie mówi±c ?obowi±zku wynajmowania przewodnika przez grupy szkolne" jest nieważn± klauzul± umown±.

¬le ¶wiadczy o służbach, które zamiast zwalczać rzeczywiste zagrożenia tatrzańskiej przyrody, w sposób awanturniczy uganiaj± siłę za grupami dzieciaków, o¶mieszaj± instytucję parku narodowego, przekraczaj± uprawniania działaj±c w interesie nie własnej firmy tylko zewnętrznych usługodawców. Trudno nie nazwać tego inaczej, jak bezczelnym układem korupcyjnym. <koniec cytatu>

Cało¶ć > http://wolneprzewodnictwo.blog.pl/2014/06/16/damscy-bokserzy-w-sluzbie-tpn/

Hm, burzliwa dyskusja pod wpisem zakonczyla sie po 2 dniach.
A mnie ciekawi czy sprawa miala jakis ciag dalszy.
Swoja droga nie rozumiem, jakie to ekstremalne warunki musialyby panowac zeby szlak z Suchej Przeleczy do Murowanca uznac za trudny.
--
TA

Skandaliczne zachowanie straĹĽnikĂłw TPN