Skandaliczny atak Schettino na Matteo

Data: 2019-10-04 11:18:59
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
sam brałem kredyt hipoteczny w BZ WBK w 2009, który już spłaciłem, bo tam według rankingu były najtańsze kredyty w złotówkach, na myśl mi przychodziło aby wziąć kredyt we frankach, ale pracownica banku mi odradziła:)

https://wpolityce.pl/polityka/466589-muller-atak-schetyny-na-premiera-jest-skandaliczny

Mocne! Müller: Atak Schetyny jest skandaliczny. To Mateusz Morawiecki wskazywał na ryzyka związane z udzielaniem kredytów frankowych

opublikowano: wczoraj
autor: wPolsce.pl/Twitter

Lider PO Grzegorz Schetyna postanowił przy okazji wyroku TSUE w kwestii kredytów we frankach szwajcarskich zaatakować premiera Morawieckiego. Wykorzystał do tego fakt, że bank BZ WBK, którego prezesem był Mateusz Morawiecki, także udzielał kredytów we frankach. Rzecznik rządu Piotr Müller w rozmowie z telewizją wPolsce.pl oraz na Twitterze punktował narrację Schetyny, prezentując m.in. pismo Mateusza Morawieckiego z września 2008 roku do ówczesnego szefa KNF, w którym krytykował kredyty frankowe.

CZYTAJ TAKŻE: Totalna opozycja w akcji! Każdy powód dobry do ataku na premiera. Schetyna po wyroku TSUE: ,,To jest wyrok na Morawieckiego"

     PO co jakiś czas próbuje wykreować jakieś tematy. Sytuacja z posłem Budką, który manipuluje informacjami dot. refundacji leków pokazuje, że PO ciągnie się wszystkich możliwych chwytów. Dziś Schetyna próbuje oskarżać pana premiera Morawieckiego, że były kredyty frankowe w Polsce, gdy to pan premier Morawiecki za czasów rządów PO jako prezes banku BZ WBK apelował o to, aby KNF podjęła skuteczne działania blokujące możliwości udzielania takich kredytów

-- zaznaczył na antenie telewizji wPolsce.pl rzecznik rządu Piotr Müller. Zaznaczył, że bank BZ WBK za prezesury Mateusza Morawieckiego udzielił niewielu kredytów frankowych.

     Miały charakter marginalny. Z 20 największych banków w Polsce to było przedostatnie miejsce w kwestii udzielania tych kredytów. Były kierowane tylko wyłącznie do bardzo wąskiej grupy świadomej tego ryzyka. To różnica w stosunku do tego, co miało miejsce w innych bankach

-- podkreślił.

     Można znaleźć oficjalne wypowiedzi medialne, gdy ówczesny prezes BZ WBK Mateusz Morawiecki apelował o to, aby ograniczyć na poziomie ogólnoeuropejskim takie działania

-- dodał.

     Atak Schetyny na premiera Morawieckiego jest skandaliczny. To M. Morawiecki wprost wskazywał na ryzyka związane z udzielaniem kredytów frankowych. Wystarczy chociażby przeczytać pismo do KNF z 2008 r. W banku, w którym był prezesem ich udzielanie było absolutnym marginesem

-- napisał już na Twitterze rzecznik rządu, a do swojego wpisu dodał pismo ówczesnego prezesa BZ WBK Mateusza Morawieckiego z września 2008 roku do szefa KNF Stanisława Kluzy. Premier apelował o wprowadzenie dodatkowych regulacji dotyczących udzielania kredytów we frankach szwajcarskich i ostrzegał przed ryzykami związanych z tymi kredytami.

https://twitter.com/PiotrMuller/status/1179740646673977344

https://youtu.be/Tq4AH2PKj84
--
I love love

Data: 2019-10-04 02:34:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 11:19:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
sam brałem kredyt hipoteczny w BZ WBK w 2009,
[ciach]
pismo ówczesnego prezesa BZ WBK Mateusza Morawieckiego z września 2008 roku do szefa KNF Stanisława Kluzy.

2008 i 2009 to już była pełnia kryzysu i wszyscy byli mądrzy, a kredyty walutowe były na cenzurowanym.

Lepiej zapytać co robił Mateusz wcześniej, np. w czasie gdy PiS ostro sprzeciwiał się rekomendacji S:
"Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość z niepokojem przyjmuje zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego tzw. ,,Rekomendację S" wprowadzające ograniczenia w dostępności do kredytów walutowych, których głównym skutkiem będzie zmniejszenie możliwości nabywania przez obywateli (szczególnie przez młode osoby) własnych mieszkań."
http://old.pis.org.pl/article.php?id=4415

--
Bruno

Data: 2019-10-04 11:38:25
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
2008 i 2009 to już była pełnia kryzysu i wszyscy byli mądrzy, a kredyty walutowe były na cenzurowanym.

bzdura, w tamtym czasie w innych bankach dawali na potęgę, jak zwykle w czasach pełomafii co rusz było oszukiwanie i okradanie Polaków:)

--
I love love

Data: 2019-10-04 03:08:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 11:38:25 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bzdura, w tamtym czasie w innych bankach dawali na potęgę, jak zwykle w czasach pełomafii co rusz było oszukiwanie i okradanie Polaków:)

Właśnie, że nie bardzo. przełom 2008/2009 to skokowy spadek liczby udzielonych kredytów walutowych.
O ile w 2008 udzielono ich 152 617 to w 2009 tylko 30 465. Lehman Brothers upadł 15 września 2008, pismo Morawieckiego jest datowane na 16 września. I to by było na tyle jeśli chodzi o wielką mądrość Mateusz.

Z raportu BZ WBK za 2008 rok:" Bank sukcesywnie dostosowywał wybrane parametry kredytów złotowych i walutowych do zaistniałych warunków rynkowych. Pod koniec roku, zgodnie z sugestiami Komisji Nadzoru Finansowego, ograniczył dostępność kredytów hipotecznych udzielanych w walutach obcych. " A i udało się Mateuszowi zwiększyć portfel kredytów hipotecznych o 50%.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 13:35:38
Autor: u2
[...]

nie ściemniaj, była propaganda, aby brać kredyty we frankach, nie było żadnego sygnału, że kurs franka jest zagrożony, a pani w banku wytłumaczyła mi, że skoro zarabiam w złotówkach, to lepiej brać kredyt w złotówkach. ot i cała różnica między BZ WBK, a resztą banków, które udzielały kredytów we frankach:)

--
I love love

Data: 2019-10-04 04:46:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 13:35:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie ściemniaj, była propaganda, aby brać kredyty we frankach, nie było żadnego sygnału, że kurs franka jest zagrożony, a pani w banku wytłumaczyła mi, że skoro zarabiam w złotówkach, to lepiej brać kredyt w złotówkach. ot i cała różnica między BZ WBK, a resztą banków, które udzielały kredytów we frankach:)

"Ze sprawozdań BZ WBK (obecnie Santander) wynika, że w 2007 r. bank miał w portfelu kredyty frankowe na blisko 500 mln zł. Później, w latach 2008-09, było to już ok. 2,3 mld zł. Prezesem banku od 2007 r. był obecny premier Mateusz Morawiecki."
http://wyborcza.pl/7,155287,25267189,morawiecki-zlapal-we-frankowa-siec-tysiace-polakow.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-10-04 14:00:38
Autor: u2
[...]

a teraz podlicz ile to jest ze 150 mld udzielonych w sumie kredytów:)

tak to już jest z wami pełomafiozami, że nigdy nie mówicie prawdy, tylko oszukujecie i okradacie Polaków, czyli jest zdecydowana różnica miedzy dobrą zmianą a wami:)

--
I love love

Data: 2019-10-04 06:20:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 14:00:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

tak to już jest z wami pełomafiozami, że nigdy nie mówicie prawdy, tylko oszukujecie i okradacie Polaków, czyli jest zdecydowana różnica miedzy dobrą zmianą a wami:)

Mati zbyt późno został prezesem i kryzys nie pozwolił mu rozwinąć skrzydeł.
"Mateusz Morawiecki został prezesem BZ WBK w maju 2007 roku. W kolejnym roku jego bank pożyczył swoim klientom 605 mln franków. Stan należności frankowych wzrósł o 232%."
https://twitter.com/FundacjaFOR/status/1180062607862095874

Wg. najnowszych danych Santander Bank (następca BZ WBK) ma kredytów we frankach za 8 mld złotych, co daje mu 5 pozycję. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Kredyty-we-frankach-szwajcarskich-ktory-bank-ma-najwiecej-7725979.html

Mati zrezygnował z banku w listopadzie 2015 r. Pod koniec 2014 roku frankowy portfel BZ WBK był szacowany na 12,98 mld złotych, przy całkowitym zadłużeniu Polaków 130,9 mld zł. To daje 9,9% udziału w rynku.
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/4-banki-z-najwieksza-ekspozycja-na-kredyty-we-franku-szwajcarskim,akcje,125742

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-10-04 06:39:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 15:20:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]

Mati zrezygnował z banku w listopadzie 2015 r. Pod koniec 2014 roku frankowy portfel BZ WBK był szacowany na 12,98 mld złotych, przy całkowitym zadłużeniu Polaków 130,9 mld zł. To daje 9,9% udziału w rynku.

Znalazłem dane BZ WBK za 2015 rok: 13,356 mld
https://static3.santander.pl/asset/P/_/B/P_BZ-WBK-Grupa-1-4Q-2015-2016-02-12_60523.pdf

A teraz P... i S...
--
Bruno

Data: 2019-10-04 15:36:14
Autor: u2
[...]

brniesz w ślepą uliczkę brutuś, kwota kredytów frankowych przyznanych przez BZ WBK była minimalna, nie przekroczyła 2-3% wszystkich przyznanych kredytów, w dodatku Matteo ostrzegał przez ryzykiem zaciągania kredytów w obcej walucie, inne banki tego nie robiły tylko bezwzględnie łupiły Polaków:)

--
I love love

Data: 2019-10-04 06:54:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 15:36:59 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

brniesz w ślepą uliczkę brutuś, kwota kredytów frankowych przyznanych przez BZ WBK była minimalna, nie przekroczyła 2-3% wszystkich przyznanych kredytów, w dodatku Matteo ostrzegał przez ryzykiem zaciągania kredytów w obcej walucie, inne banki tego nie robiły tylko bezwzględnie łupiły Polaków:)

Twierdzisz, że Mati kłamał w sprawozdaniach finansowych?
https://static3.santander.pl/asset/P/_/B/P_BZ-WBK-Grupa-1-4Q-2015-2016-02-12_60523.pdf

W 2015 kredyty hipoteczne to 35% portfela kredytów (str. 11). Cały portfel to 100 mld. 13mld ze 100mld to nie jest 2÷3%.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 16:34:35
Autor: u2
[...]

znowu durnia udajesz, albo nim rzeczywiście jesteś, 2,3-2,8 mld od 100 mld (mowa jest również o 150 mld) to nie jest dla ciebie 2-3%, spadaj na drzewo debilu:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-04 07:49:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 16:34:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> znowu durnia udajesz, albo nim rzeczywiście jesteś, 2,3-2,8 mld od 100 mld (mowa jest również o 150 mld) to nie jest dla ciebie 2-3%, spadaj na drzewo debilu:)))))))))))))))

Drogi debilu, wytłumaczę ci to jeszcze raz powoli:
w 2015 BZ WBK - Santander miał ogólnie w udzielonych kredytach 100 mld złotych, z tego kredyty hipoteczne to 35% co daje 35 mld. Z tych 35 mld 13 mld to kredyty walutowe we frankach (innych BZ WBK/Santander nie udzielał).

Suma kredytów frankowych udzielonych przez WSZYSTKIE banki to na koniec 2014 roku 130 mld. Załóżmy, że to się nie zmieniło na koniec 2015. Tak więc kredyty frankowe udzielone przez BZ WBK/Santander to 10% WSZYSTKICH kredytów frankowych na rynku.

Jednocześnie to 13% kredytów udzielonych przez BZ WBK/Santander i 43% kredytów hipotecznych.

Te 2-3% globalnego udziału w kredytach frankowych to BZ WBK miał PRZED rządami Matiego. Za jego rządów zmieniło się to diametralnie.

Bardzo mi przykro, że Mati po raz kolejny cię wydymał.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 18:15:30
Autor: u2
[...]

spadaj na drzewo kretynie:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-04 09:19:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 18:16:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Drogi debilu, wytłumaczę ci to jeszcze raz powoli

spadaj na drzewo kretynie:))))))))))

Grupa Banku Zachodniego WBK
Wyniki finansowe za rok 2015
https://static3.santander.pl/asset/P/_/B/P_BZ-WBK-Grupa-1-4Q-2015-2016-02-12_60523.pdf

Pokazuję i objaśniam, w końcu załapiesz.

Data: 2019-10-04 19:57:52
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
Bardzo mi przykro, że Mati po raz kolejny cię wydymał.

durnym jesteś, durny umrzesz, pisałem, że pracownica BZ WBK odradziła mi kredyt frankowy:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-04 11:09:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 19:57:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Bardzo mi przykro, że Mati po raz kolejny cię wydymał.

durnym jesteś, durny umrzesz, pisałem, że pracownica BZ WBK odradziła mi kredyt frankowy:)))))))))

To ciekawe, gdyż w 2015 BZ WBK - Santander miał ogólnie w udzielonych kredytach 100 mld złotych, z tego kredyty hipoteczne to 35% co daje 35 mld. Z tych 35 mld 13 mld to kredyty walutowe we frankach (innych BZ WBK/Santander nie udzielał).

[...]

Te 2-3% globalnego udziału w kredytach frankowych to BZ WBK miał PRZED rządami Matiego. To za jego rządów, 2007-2015, zmieniło się to diametralnie.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 20:18:15
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
durnym jesteś, durny umrzesz, pisałem, że pracownica BZ WBK odradziła mi
kredyt frankowy:)))))))))

To ciekawe, gdyż w 2015 BZ WBK - Santander

durnyś do kwadratu, wtedy był BZ WBK:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-04 12:26:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 20:18:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> To ciekawe, gdyż w 2015 BZ WBK - Santander

durnyś do kwadratu, wtedy był BZ WBK:)))))))))))))

"Marka BZ WBK zniknie z rynku - mówi Mateusz Morawiecki, prezes banku. O zmianie nazwy na Santandera spekulowano od czasu, gdy został on przejęty przez Hiszpanów.

- Planujemy w 2015 roku rozpocząć rebranding na markę naszego hiszpańskiego inwestora. To zrozumiała strategia z punktu widzenia właściciela, bowiem na pozostałych rynkach działa on pod nazwą Santander - mówi prezes dzisiejszego BZ WBK"

https://finanse.wp.pl/los-bz-wbk-juz-przesadzony-zastapi-go-santander-6114181628073601a?ticaid=1133aa

A poza tym w 2015 BZ WBK - Santander miał ogólnie w udzielonych kredytach 100 mld złotych, z tego kredyty hipoteczne to 35% co daje 35 mld. Z tych 35 mld 13 mld to kredyty walutowe we frankach (innych BZ WBK/Santander nie udzielał).

Data: 2019-10-04 22:59:29
Autor: u2
[...]

no dobra brutuś, nawet 13 mld z ogólnej kwoty 150 mld udzielonych w sumie kredytów frankowych przez wszystkie banki, to poniżej 10% więc ty mi tu nie ściemniaj brutuś, jesteś debil do kwadratu:)

--
I love love

Data: 2019-10-04 14:27:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 22:59:31 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no dobra brutuś, nawet 13 mld z ogólnej kwoty 150 mld udzielonych w sumie kredytów frankowych przez wszystkie banki, to poniżej 10% więc ty mi tu nie ściemniaj brutuś, jesteś debil do kwadratu:)

A miało być góra 3%. Wijesz się Kukuryźniczku okrutnie. "Portfel kredytów walutowych we frankach szwajcarskich, który jeszcze na koniec listopada 2014 r. miał wartość ok. 131 mld zł, z dnia na dzień wzrósł o kilkadziesiąt miliardów złotych"
https://www.nbportal.pl/wiedza/artykuly/finanse/frankowe-kredyty-walutowe

--
Bruno

Data: 2019-10-04 23:51:14
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
A miało być góra 3%. Wijesz się Kukuryźniczku okrutnie.

bez przesady debilu, korzystam z twoich danych:)

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Kredyty-we-frankach-szwajcarskich-ktory-bank-ma-najwiecej-7725979.html

tutaj wartość kredytów BZ WBK to około 8 mld, a nie 13 mld, z kwoty 150 mld w sumie daje to około 6%

--
I love love

Data: 2019-10-04 15:59:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 23:51:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

tutaj wartość kredytów BZ WBK to około 8 mld, a nie 13 mld, z kwoty 150 mld w sumie daje to około 6%

Przy pomocy danych z 2019 dyskuyujesz z danymi za 2015, kiedy to Mateusz Morawiecki zarządzał bankiem? Buuuuuuuuuhahahhahahahahahahahaha!!!!!!!

--
Bruno

Data: 2019-10-05 10:16:24
Autor: u2
[...]

ty naprawdę debil, BZ WBK nie był największym kredytodawcą frankowym, ale ty nieudolnie usiłujesz przedstawić to inaczej:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 01:55:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 10:16:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> ty naprawdę debil, BZ WBK nie był największym kredytodawcą frankowym, ale ty nieudolnie usiłujesz przedstawić to inaczej:)

Wprost przeciwnie. Ja przedstawiam twarde dowody, a ty nieudolnie manipulujesz danymi finansowymi BZ WBK, porównując dane z różnych lat.

Mateusz w BZ WBK nie rządzi od 5 lat, więc posługiwanie się danymi z 2019 i porównywanie ich ze zmyśloną sumą kredytów  jest zwykłym kłamstwem. Po raz kolejny strzeliłeś sobie w kolano.

--
Bruno

Data: 2019-10-05 12:13:36
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
Mateusz w BZ WBK nie rządzi od 5 lat, więc posługiwanie się danymi z 2019 i porównywanie ich ze zmyśloną sumą kredytów  jest zwykłym kłamstwem.

bynajmniej, ja pokazuję, że z danych, które sam debilu cytujesz wynika, że BZ WBK nie był największym kredytodawcą we frankach, daleko na przedzie ubecki Getin Czarneckiego i niemiecki mBank:)

btw no i sama pracownica BZ WBK odradziła mi w 2009 zaciąganie kredytu we frankach:)
--
I love love

Data: 2019-10-05 04:05:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 12:13:37 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

btw no i sama pracownica BZ WBK odradziła mi w 2009 zaciąganie kredytu we frankach:)

Drogi niepełnosprytny, a czy ja kiedykolwiek twierdziłem, że był?

Upierałeś się Kukuryźniczku, że BZ WBK pod wodzą Mateusza nie brał udziału w akcji kredytów frankowych. Pokazałem ci, że brał i to bardzo aktywnie.
W latach 2007 - 2008 zwiększył portfel takich kredytów o ponad 230%.

W 2015, gdy Mateusz szedł do polityki, jego bank miał 9÷10% udziału w rynku i analogicznie kredytach frankowych udział BZ WBK wynosił 9÷10%.

Tak więc przestań p...ć o 2÷3% i niewielkim udziale w rynku kredytów.

--
Bruno

Data: 2019-10-05 14:49:19
Autor: u2
Skandaliczny atak Schettino na Matteo
Upierałeś się Kukuryźniczku, że BZ WBK pod wodzą Mateusza nie brał udziału w akcji kredytów frankowych.

bzdura debilu, stwierdziłem tylko fakt, że w 2009 sama pracownica BZ WBK mi odradzała kredyt frankowy, bo zarabiam w złotówkach, wy pełomafiozi sądzicie, że będziecie ciągle bezkarnie oszukiwać i okradać ciemny moherowy l*d:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-05 07:40:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 14:49:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bzdura debilu, stwierdziłem tylko fakt, że w 2009 sama pracownica BZ WBK mi odradzała kredyt frankowy, bo zarabiam w złotówkach, wy pełomafiozi sądzicie, że będziecie ciągle bezkarnie oszukiwać i okradać ciemny moherowy l*d:))))))))))

Trzeba zaliczyć Mateuszowi na plus, że biedocie kredytów nie dawał, co nadal nie zmienia faktu, iż BZ WBK był za rządów Mateusza aktywnym graczem w segmencie kredytów walutowych.

--
Bruno

Data: 2019-10-05 16:46:14
Autor: u2
[...]

no widzisz debilu, zaczynasz mięknąć, gdzie ta twoja buta i arogancja się podziała ? już nie wmawiasz, że twierdziłem czegoś czego nie twierdziłem, dalej debilu jeszcze bardziej wymiękniesz, aż zrobisz się jak gąbka, baltazar gąbka:))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-05 09:02:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 16:46:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> no widzisz debilu, zaczynasz mięknąć, gdzie ta twoja buta i arogancja się podziała ? już nie wmawiasz, że twierdziłem czegoś czego nie twierdziłem, dalej debilu jeszcze bardziej wymiękniesz, aż zrobisz się jak gąbka, baltazar gąbka:))))))))))))

Nic nie mięknę Kukuryźniczku. Po wrześniu 2008 wprowadzono obostrzenia, które wcześniej PiS tak zawzięcie zwalczał. I 2009 kredytów walutowych biedocie nie dawano. A jednocześnie udział BZ WBK w tym rynku rósł.

--
Bruno

Data: 2019-10-05 18:05:21
Autor: u2
[...]

to chyba dobrze, ubek TW Get-in Nobel Bank musiał zarobić, podobnie dojcze MBnak, co nie ?:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-05 23:48:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> Trzeba zaliczyć Mateuszowi na plus, że biedocie kredytów nie dawał,

na plus jako dbającego o bank
wiedział że kredyty to jedna machloja
więc wolał dać bogatym, wiedział że spłacą
taki janosik na miarę naszych czasów :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-10-05 04:07:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 13:05:31 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Tak więc przestań p...ć o 2÷3% i niewielkim udziale w rynku kredytów.

A i jeszcze jedno: jako źródło danych z lat 2007÷2015 jesteś równie wiarygodny co Mateusz, czyli wcale.

--
Bruno

Data: 2019-10-05 10:43:40
Autor: Runt
W dniu 2019-10-05 o 10:16, pijaczyna i ćpun u2 pisze:
W dniu piątek, 4 października 2019 23:51:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
A miało być góra 3%. Wijesz się Kukuryźniczku okrutnie.

bez przesady debilu, korzystam z twoich danych:)

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Kredyty-we-frankach-szwajcarskich-ktory-bank-ma-najwiecej-7725979.html tutaj wartość kredytów BZ WBK to około 8 mld, a nie 13 mld, z kwoty 150
mld w sumie daje to około 6%

[...]

Pijaczyno!
Nie jest ważne czy WBK był czy nie był "największym kredytodawcą". Faktem jest, że naciągał tysiące Polaków na kredyty we frankach i to w czasach kiedy szefował mu twój idol.

--
Runt

Data: 2019-10-05 06:58:17
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu piątek, 4 października 2019 23:27:20 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> A miało być góra 3%. Wijesz się Kukuryźniczku okrutnie. "Portfel kredytów walutowych we frankach szwajcarskich, który jeszcze na koniec listopada 2014 r. miał wartość ok. 131 mld zł, z dnia na dzień wzrósł o kilkadziesiąt miliardów złotych"
> [...]

Nu ale TW Czarnecki procentowo udzielił najwięcej kredytów frankowych,
czemu więc od 2014 jego bank leci na mordę?

Data: 2019-10-05 16:47:20
Autor: u2
W dniu 05.10.2019 o 15:58, Alfred Szałaput-Klęska pisze:
[...]

ano debile tak mają:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-10-04 13:48:40
Autor: Runt
W dniu 2019-10-04 o 13:35, u2 pisze:
[...]

Propaganda POwiadasz... ;-)))

aby brać kredyty we frankach,

Inni brali w złotówkach tylko ci którzy mieli "dojścia" brali we frankach.

nie było żadnego sygnału, że kurs franka jest zagrożony,

Buuhahhahhahhhha! TV Trwam milczała? ;-)))

a pani w banku wytłumaczyła mi, że skoro zarabiam w złotówkach, to lepiej brać kredyt w złotówkach. ot i cała różnica między BZ WBK,

Chcesz POwiedzieć że firma Mateusza Morawieckiego była taka uczciwa!?

http://wyborcza.pl/7,155287,25267189,morawiecki-zlapal-we-frankowa-siec-tysiace-polakow.html?disableRedirects=true

https://www.newsweek.pl/premier-mateusz-morawiecki-i-frankowicze-klamstwo-i-zlosc/hw9hr08

a resztą banków, które udzielały kredytów we frankach:)

https://www.newsweek.pl/premier-mateusz-morawiecki-i-frankowicze-klamstwo-i-zlosc/hw9hr08

"Do 2007 roku BZ WBK prawie nie udzielał kredytów frankowych. To się zmieniło, kiedy prezesem banku został Mateusz Morawiecki. Zresztą on sam też zaciągnął w tamtym czasie sowity (wart ponad 2 mln zł) kredyt we frankach szwajcarskich. Kierowany przez niego BZ WBK nie miał najmniejszych skrupułów z wciskaniem tego typu produktów naiwnym klientom. "

Żryj żabę pijaczyno!

--
Runt

Data: 2019-10-04 13:27:02
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

"Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość z niepokojem przyjmuje zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego tzw. ,,Rekomendację S" wprowadzające ograniczenia w dostępności do kredytów walutowych, których głównym skutkiem będzie zmniejszenie możliwości nabywania przez obywateli (szczególnie przez młode osoby) własnych mieszkań."

no u2 spowiadaj się dlaczego znowu ciebie okłamali i dlaczego uwierzyłeś :DDD

Data: 2019-10-04 13:06:14
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

sam brałem kredyt hipoteczny w BZ WBK w 2009, który już spłaciłem, bo

brałeś aby płacić banasiowi czy sam sobie wziął ? :DDD
nieźle ciebie zapakował

Data: 2019-10-04 13:26:51
Autor: Runt
W dniu 2019-10-04 o 11:18, pijaczyna i ćpun  u2 pisze:
[...]

..

Buuhahhahahhahahhahahhahaaa!

To Matteo był cieciem w WBK?

--
Runt

Data: 2019-10-04 20:03:45
Autor: Yogi
Dnia Fri, 4 Oct 2019 11:18:59 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Co ty lizodupie pieprzysz? WBK naciągał rodaków na franki własnie za rządów
M.Morawieckiego.

Skandaliczny atak Schettino na Matteo