Skandaliczny pomysł picowskich zdrajców!

Data: 2010-11-14 12:33:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandaliczny pomysł picowskich zdrajców!

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ibog73$pcu$1inews.gazeta.pl...
Szef PiS Jarosław Kaczyński ma zwrócić się do republikańskich kongresmenów z USA o pomoc w wyjaśnieniu przyczyn katastrofy smoleńskiej - wynika ze źródeł w PiS. Kaczyński planuje wystosować list w tej sprawie.
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/politycy-oburzeni-pomyslem-pis-skandal-ocierajacy-,1,3785595,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

To jest bicie piany. Nic nie uzyskają. Bo nic uzyskać nie mogą.

Ale w tej audycji bardziej zaciekawiła mnie postawa pani Jakubiak. Była jeszcze bardziej propicowska niż zwykle.
Jej zachowanie przypomina mi zachowanie polityków poddanych czystce stalinowskiej. Nawet tuż przed strzałem w tył głowy wyrażali gotowość oddania życia za partię i za Stalina.
Pani Jakubiak też tak się zachowuje.

Data: 2010-11-14 16:32:20
Autor: Azor jest pedałem
Skandaliczny pomysł picowskich zdrajców!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

[...]

Ta chłopka bez honoru, pomimo, że upodlona, dalej liczy na powrót do picu. Ktoś w "Szkle kontaktowym" napisał: Joasiu uważaj na Jakubiak. Wiedział co mówi. Kim musi być człowiek, który bierze po gębie i się kłania. Tfu!

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Skandaliczny pomysł picowskich zdrajców!