Skandalu ciag dalszy .

Data: 2009-09-28 18:37:59
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .
Bedace w rekach przyjaciol Polanskiego media wrecz wyja z trwogi nad faktem zastosowania wobec pedofila sankcji nakazanych prawem .
Czegos takiego jeszcze swiat ie widzial . Tak zmasowanej obropny pedofila przxez okreslone srodowiska jeszcze nigdy nie oslepily swiata ( ze uzyje porownania prezydenta Iranu ) swoja bezwglednoscia w obronie 'swojego " .
Powiem szczerze , ze jestem w szoku i nie moge otrzasnac sie z niego tymbardziej , ze nagle zawalil sie caly moj swiat w ktory wierzylem prze kilkadzisesiat lat mojego w koncu bogatego przeciez zycia .
Wierzylem w uczciwosc , sprawiedliwosc i w to , ze prawo jest nie tylko nadrzedna forma ustalania norm w kontaktach miedzy ludzmi ale jest szanowane przez zdecydowa wiekszosc . NIeednokrotnie doswiadczylismy naginania prawa przez wielkich tego swiata , niejednokrotnie widzielismy jak sprawny adwokat omija prawo i wyciaga z kryminalu ewidentnego przestepce ale nigdy dotad nie bylo jescze tak aby prawomocny wyrok sadowy skazujacy czlowieka na jedno z najwiekszych przestepstw byl w tak glosny , gwaltowny , nieprzytomny i tendencyjny sposob kontestowany . Nacja , ktora robi ten rejwech znana jest z nadzywyczajnej solidarbsci wobec czlonkow swojej spolecznosci , dali tego juz niejednokrotnie wyraz i jest to rzecz , ktora szanuje a nawet podziwiam ale aby w takiej sprawie sprzeniewierzyc sie prawdzie i oczywistym konsekwencjom , to nie polityka , to skandal .
Dalsze losy Polanskiego i wszystko co w tej sprawie sie bedzie robilo , da nam jasna odpowiedz na jaka skale zydzi przejeli sterowanie swiatem bo to , ze proces ten nastepuje nie ma nikt chyba wapliwosci , nawet Bush ich nie mial a teraz nie ma ich Obama .
No ale jak ma sie w rekach media i banki to rzadzic swiatem , to jak zjesc bulke z maslem !.
cyc

Data: 2009-09-28 12:29:16
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 28 Wrz, 18:37, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Niedouczony cyc-u nauka "radziecka" zna podobne przypadki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Villon
I to w sredniowieczu, czyli okresie ciemnoty i zacofania.
A pozniej wiele podobnych.

J-23 itede

Data: 2009-09-28 19:54:00
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

Niedouczony cyc-u nauka "radziecka" zna podobne przypadki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Villon
I to w sredniowieczu, czyli okresie ciemnoty i zacofania.
A pozniej wiele podobnych.

przypadki podobne istnialy i istniec beda, tego nikt nie zamierza negowac, ale
z tego tekstu do ktorego podal pan link wynika, ze prawo juz w sredniowieczu
bylo prawem podobnym do tego obecnego amerykanskiego, bo genialnemu oprychowi
jednak nie popuszczono i marnie skonczyl. Ta uwage o *niedouczeniu*  mozna raczej spokojnie skierowac do wszystkich
obecnych *autorytetow* polskich (i nie tylko polskich), ktore bronia
Polanskiego, nie zdajac sobie sprawy z tego, ze swym poziomem umyslowym i
moralnoscia, niewiele sie roznia od meneli...hmmm...chociaz moze w tej chwili
obrazilem meneli?

Data: 2009-09-28 20:20:19
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .
Karol  <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

aby ktos sie nie czepil z tym porownaniem prawa, chodzi mi o to aby
podkreslic, ze nawet w sredniowieczu prawa przestrzegano i nie robiono
wyjatkow dla tzw. *elit* artystycznych.
O takich w tej chwili jest dyskusja, wiec do takich nalezy sie odniesc. W Polsce juz podobnego typu sprawa tuszowania i naginania prawa, miala miejsce
w swiatku artystycznym, kiedy to czlowieka znaleziono w domu corki *wielkiego*
Wajdy z nozem w brzuchu. Facet, (zreszta syn goscia ktory zginal podczas tej masakry w domu
Polanskiego), popelnil podobno harakiri w domu Wajdowny. Skoro to taki swiatek kreuje moralnosc w Polsce, to jaka w niej jest
demokracja i dla kogo? Oto jest pytanie... Natomiast tlumaczenie, ze ta cala zgraja to sa Zydzi, to piramidalny absurd, dla naiwnych i glupich (wielkie dzieki o. Rydzykowi za takie otumanianie Polakow).

Data: 2009-09-29 04:30:06
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 28 Wrz, 22:20, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Karol  <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

aby ktos sie nie czepil z tym porownaniem prawa, chodzi mi o to aby
podkreslic, ze nawet w sredniowieczu prawa przestrzegano i nie robiono

Otoz robiono wyjatki, bowiem F. Villon zostal ulaskawiony przez krola.
Wowczas prawo bylo stosunkowo proste. Smierc za smierc, w zaleznosci
od stanu. Czyli jesli szlachcic zabil chlopa to placil grzywne, ale
jak zabil szlachcica to wyrok smierci. Villon zabil ksiedza,
piastujacego urzad panstwowy, zatem jedyny przewidziany w takim
wypadku wyrok, to wyrok smierci. Z wykonamiem tego zwlekano. W koncu
krol Villona ulaskawil. Krol jako mecenas sztuki, wiedzial ze kultura
francuska poniesie strate, i lepiej zostawic poete przy zyciu, bo moze
cos stworzy jeszcze pieknego i wartosciowego.

[...]

Po pierwsze Polanski nikogo nie zabil, czyli nie popelnil naciezszej
zbrodni. Po drugie w Polsce, w rozumieniu prawa nie bylby juz sciganym
przestepca, bo zastosowanie mialoby tzw. przedawnienie czynu
przestepczego. Po Trzecie, moim skromnym zdaniem, Polanski stal sie
ofiara ukartowanego zamachu. Sam proces zostal przeprowadzony w sposob
sugerujacy chec zatuszowania sprawczej roli owej trzynastolatki.
Ktora, nota bene mimo mlodego wieku, miala juz dosc duze doswiadczenie
seksualne. Gwaltu nie bylo! A co potrafia takie mlode panienki, to
widac na przykladzie chocby Lility, bohaterki powiesci Nabokowa.

Facet, (zreszta syn goscia ktory zginal podczas tej masakry w domu
Polanskiego), popelnil podobno harakiri w domu Wajdowny

Co ma piernik, do wiatraka?

Skoro to taki swiatek kreuje moralnosc w Polsce, to jaka w niej jest
demokracja i dla kogo?

Aleocochodzi???

Oto jest pytanie... Natomiast tlumaczenie, ze ta cala zgraja to sa Zydzi,
to piramidalny absurd, dla naiwnych i glupich (wielkie dzieki o. Rydzykowi
za takie otumanianie Polakow).

???

J-23 itede

Data: 2009-09-29 13:17:06
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .
[...]

eh, z tego linku co pan podal (i na taki przyklad sie tylko powoluje, bo nie
znam dokladnie calej sprawy i nie mam pojecia co skonilo krola do podjecia
takiej a nie innej decyzji w sprawie tego artysty-rzezimieszka), przeciez widac,  iz ulaskawienie dotyczylo kary smierci, ale nie calkowietego
zwolnienia od poniesienia konsekwencji za popelnione przestepstwa, cytuje:

*Ostatecznie uniknął szubienicy, ponieważ zmieniono mu karę na 10 lat
wygnania. Uciekł z Paryża w 1463 roku i prawdopodobnie w tym samym roku zmarł.*

> [...]
iego*
> Wajdy z nozem w brzuchu.

Po pierwsze Polanski nikogo nie zabil, czyli nie popelnil naciezszej

Polanski nie zabil, ale tez popelnil powazne przestepstwo do ktorego sie
zreszta przyznal, ale kary mu nie wymierzono, bo zwial ze Stanow, tym samym
popelniajac kolejne przestepstwo. Nie mozna wiec w tej chwili nawet dyskutowaco ulaskawieniu, bo kara temu
tchorzowi, pozbawionemu honoru - nie zostala po prostu wymierzona.

Przyklad z corka Wajdy podalem tylko dlatego, aby pokazac ewidentna nierownosc
prawa w Polsce dla poszczegolnych obywateli.

[...]

Polanski nie popelnil przstepstwa w Polsce tylko w USA i wedlug tego prawa jest oceniany. Zalozeniem prawa amerykanskiego jest rownosc dla wszystkich
obywateli.

Gwalt byl i Polanski jak juz powyzej pisalem, sam sie przyznal do tego
przetepstwa. Ponadto upil dziewczyne i podal jej jakies pigulki. Wiedzil rowniez, ze dziewczyna chorowala na astme i taki atak miala podczas
kiedy ja molestowal.

Tlumaczenie, ze *wiadomo co potrafa mlode panienki*, nie ma nic wspolnego z obowiazkiem przestrzegania prawa, bowiem to jest ocena moralna, a nie prawna.
Podazajac tym tropem, mozna stwierdzic: wiadomo co moga tacy oblesni jak
Polanski zboczeni satyrzy ze swiatka *artystycznego*.

> Facet, (zreszta syn goscia ktory zginal podczas tej masakry w domu
> Polanskiego), popelnil podobno harakiri w domu Wajdowny

Co ma piernik, do wiatraka?

chcialem w ten sposob tylko pokazac, ze prawo w Polsce nie jest rowne dla
wszystkich obywateli. Jest to prawo niedemokratyczne, bo rozne dla pseudoelit
i dla przecietnego czlowieka.
> Skoro to taki swiatek kreuje moralnosc w Polsce, to jaka w niej jest
> demokracja i dla kogo?

Aleocochodzi???

chodzi o to co napisalem powyzej: nierownosc roznych ludzi wobec prawa
czyli kontynuacja tego co bylo w czasach moznowladcow (sam pan to na wstepie
swojego postu opisal).
> [...]
> to piramidalny absurd, dla naiwnych i glupich (wielkie dzieki o. Rydzykow=

chyba dosc zwiezle to sobie wyjasnilismy? Pan ma jeszcze jakies watpliwosci?

Data: 2009-09-29 07:11:51
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 29 Wrz, 15:17, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> ???

chyba dosc zwiezle to sobie wyjasnilismy? Pan ma jeszcze jakies watpliwosci?

Co do Pana, to nie mam zadnych watpliwosci!

A o F.Villon i jego tworczosci, to ucza w szkolach.
Moze niektorych szkolach. Ja sie uczylem!
Ale to bylo ponad 40-ci lat temu.

J-23 itede

Data: 2009-09-29 14:17:43
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
"Pan ma jeszcze jakies watpliwosci?"

Co do Pana, to nie mam zadnych watpliwosci!

 tzn??? Moze pan wyjasnic o co panu chodzi?

A o F.Villon i jego tworczosci, to ucza w szkolach.
Moze niektorych szkolach. Ja sie uczylem!
Ale to bylo ponad 40-ci lat temu.

mnie jakos ten czlowiek nie utkwil w glowie, moze dlatego, ze zawsze wolalem nauki scisle.

Data: 2009-09-29 14:47:52
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): Prosze pana, prosze zobaczyc jak mozna dzisiaj manipulowac opinia publiczna na swiecie:

Pewne srodowiska krzycza *Uwolnic Polanskiego*:

http://tinyurl.com/ya6lcvf

a przeciez po pierwsze, Polanski oczekuje na ekstradycje bo popelnil
przestepstwo i uciekl przed kara, za przestepstwo do ktorego sie przyznal.
Powtarzam jeszcze raz: kara nie zostala mu wymierzona i uciekajac, popelnil
kolejne karalne przestepstwo.

A po drugie, ocena jego tworczosci jako wybitnego artysty, to pojecie wzgledne.
Dla pana i innych Zanussich, moze to byc wielki artysta, ale dla mnie np.
takim artysta juz nie musi byc.

Czy uwaza pan, ze popieranie takier relatywizacji prawa, jest wlasciwe w
systemie demokratycznym?

Data: 2009-09-30 01:57:11
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 29 Wrz, 16:47, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Rzecz zasadza sie na tym ze teraz Polanski jest juz innym czlowiekiem.
Kara to nie jest zemsta na sprawcy. Kara ma stanowic przedewszystkim
aspekt wychowawczy. Poza tym kara ma, a wlasciwie jej nieuchronnosc ma
stanowic element odstrawszania w stosunku do kolejnych potencjalnych
sprawcow czynow przestepczych. Ostatnim elementem jest,
zadoscuczynienie w stosunku do ofiary. Wychowywac Polanskiego juz sie
nie da. Za stary! Nieuchronnosc kary juz zostala dokonana. Wprawdzie w
tym przypadku sprawca tej kary nie odbyl, ale zyl z jej brzemieniem
przez ponad 30-ci lat. O zadoscuczenieniu nie ma co mowic, bo ofiara
publicznie wybaczyla Polanskiemu. Moim zdaniem, w kontekscie tych
uwarunkowan,  w stosunku do Polanskiego powinno byc zastosowane
nadzwyczajne ulaskawienie. Bo co za kozysc z jego skazania na iles tam
lat wiezienia? To jest juz stary czlowiek, ktory nikogo nie zgwalci.
Wybitny tworca, i przykladny ojciec.

A po drugie, ocena jego tworczosci jako wybitnego artysty, to pojecie wzgledne.
Dla pana i innych Zanussich, moze to byc wielki artysta, ale dla mnie np.
takim artysta juz nie musi byc.

Na szczescie, sa inne dosc obiektywne sosoby weryfikacji dorobku
artystycznego tworcy. Polanski jest jednak uznanym tworca,
wielokrotnie nagradzanym, i utytulowanym wieloma nagrodami. Jasne ze
moze Pan nie zgadzac sie z takimi wyroznieniami, ale nikt, powtarzam
NIKT nie wezmie po uwge panskiej opini. Boe Pana opinie jest w tym
wzgledzie bez znaczenia!

Czy uwaza pan, ze popieranie takier relatywizacji prawa, jest wlasciwe w
systemie demokratycznym?

Nie chodzi mi o relatywizacje prawa. Bo to prawo juz pokazalo swoja
nieuchronnosc i niezlomnosc. Planski zyl przez duza czesc swojego
zycia noszac brzemie i ciezar grozacej mu kary. I moim zdanie to
wystarczy. Nie jest on pospolitym przestepa, czy zbrodniarzem
wojennym, i fakt odbycia przez niego kary jest bez znaczenia. Calym
swoim zyciem, po popelniniu przestepstwa, udokumentowal ze nie stanowi
zadnego zagrozenia dla spoleczenstwa.

Uwiezienie Polanskiego sie zwyczajnie nie oplaca, bo pewnie zrobi
jeszcze jkies filmy. Wzbogaci w ten sposob kulture.  Sprawi ze beda
sie wzruszac, ogladajac jego dziela.  W koncu, da prace wielu
ludziom.

W minionych wiekach, nie tylko krolowie ulaskawiali wybitnych
artystow. Czynili to rowniez papieze. Znany jest przypadek
ulaskawienia przez papieza, wybitnego renesansowego malarza, ktory
zamordowal czlowieka. Jego dziela wisza w czolowych sanktuariach Rzymu
i Florencji. Gdyby zostal sciety, to ludzkosc nie mialaby okazji
delektowac sie jego sztuka.

Z drugiej strony znany jest przypadek zamordowania w bestialski sposob
wybitnego poety, ktory reprezentowal niepoprawne politycznie poglady.
I tu ludzkosc i szczegolnie hiszpanie popelnili czyn, ktory spowodowal
uszczuplenie dorobku tegoz artysty, ze szkoda dla kultury narodowej i
swiatowej.

To teraz, co kto woli? Albo - albo!

Ja opowiadam sie za ulaskawieniem Polanskiego w trybie zaocznym. Bo
taka procedura jest mozliwa.

J-23 itede

Data: 2009-09-30 11:06:55
Autor: pulsar
Skandalu ciag dalszy .
J-23 napisał(a):

Rzecz zasadza sie na tym ze teraz Polanski jest juz innym czlowiekiem./.../

Świetna analiza, gratuluję!

pulsar

Data: 2009-09-30 11:49:45
Autor: Piotr
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Wed, 30 Sep 2009 11:06:55 +0200, pulsar napisał(a):

Rzecz zasadza sie na tym ze teraz Polanski jest juz innym czlowiekiem./.../

Świetna analiza, gratuluję!

Jaja sobie robisz, nie?
Przecież to wewnętrznie sprzeczny bełkot. Żeby zacząć od lewacko
durnego "wychowawczego aspektu kary". Jedyny aspekt "wychowawczy" w
tej sprawie będzie, gdy go zamkną... I nie wychowa to Polańskiego, za
stary zbok z niego.
A już najbardziej zabawne jest: "ale zyl z jej brzemieniem
przez ponad 30-ci lat"... Polański nigdy nie wyraził skruchy bo jej
nie czuł, zawarł to wyraźnie w wywiadzie z 1987 roku. Lubi mlode
dziewczęta i nie ma zamiaru respektować jakichś tam durnych praw. Tu są fragmenty:
http://www.efakt.pl/Prawdziwa-historia-Romana-Polanskiego-Lubil-mlode-dziewczyny,artykuly,53471,1.html Piotr

Data: 2009-09-30 08:40:28
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 30 Wrz, 11:49, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

nie czuł, zawarł to wyraźnie w wywiadzie z 1987 roku. Lubi mlode
dziewczęta i nie ma zamiaru respektować jakichś tam durnych praw.
Piotr

Najwiecej witaminy, maja mlode dziewczyny...

J-23 itede

Data: 2009-09-30 17:48:52
Autor: Piotr
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Wed, 30 Sep 2009 08:40:28 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Najwiecej witaminy, maja mlode dziewczyny...

Wielu rzeczy nie wolno, ale można... Tylko po co potem wymyślać jakieś
głupoty o prostytutkach, albo listy pisać?
Ty będziesz mówił, że nie wiedziałeś...
Piotr

Data: 2009-09-30 12:17:18
Autor: pulsar
Skandalu ciag dalszy .
Piotr napisał(a):

[...]

Przyznam, że nie interesuję się Polańskim
i jego zboczeniami, ale ta analiza bieżącej
sytuacji spodobała mi się. Nie mam zamiaru
oceniać Polańskiego, bo zbyt mało wiem...
ale różne głosy, zarówno 'za' jak i 'przeciw'
raczej tak. Szczególnie te emocjonalnie
stonowane, bez zadęcia i inwektyw...

I z rozbawieniem przyjmuję te 'listy poparcia',
które prywatnie nazywam listami zboczeńców...

pulsar

Data: 2009-09-30 16:27:45
Autor: Karol
Skandalu ciag dalszy .

[...]

OK, szanuje panskie zdanie, ale nie moge sie z nim zgodzic w zasadzie pod
zadnym wzgledem. Stoimy na zupelnie innych stanowiskach, bo pan nadal
rozpatruje sprawe Polanskiego w kategoriach emocjonalno-moralnych, a ja prawnych.

> [...]

moze Pan nie zgadzac sie z takimi wyroznieniami, ale nikt, powtarzam
NIKT nie wezmie po uwge panskiej opini. Boe Pana opinie jest w tym

Hmmm...alez ja doskonale wiem, ze moje opinie sa w tym wzgledzie bez znaczenia.

Tym niemniej nie tylko ja tak uwazam, ze uznanie Polanskiego za wielkiego
artyste jest dyskusyjne.

Aby panu lepiej wytlumaczyc moj osobisty poglad w tej materii, wklejam  tekst
ktory znalazlem na salonie24, a z ktorym sie do pewnego stopnia identyfikuje.
Tekst ten jest proba wytlumaczenia *zrypanej psychiki* tworcow-dewiantow, tego
typu co Polanski. Podobna typ schizofrenicznej osobowosci mial np. polski
pisarz i malarz Witkacy. Jego obrazy moge ogladac w muzeum, ale dla wlasnego zdrowia psychicznego, nie
chcialbym ich miec w domu, nawet gdybym byl milionerem.

A teraz ten tekst ktory moim zdaniem wart jest przemyslenia:

*błagam (!), niech Pan nie nazywa tych ludzi artystami!Niech Pan nie da sobie
wmówić, że to autentyczni artyści, tylko dlatego, że ktoś przykleił im taką
łatkę, bo uznał, że tak ma być i już. Inni zaś bezmyślnie powtarzają niczym
mantrę "Polańki wielkim artystą jest". A niby wg jakich kryteriów, ktoś uznał,
że ten jest artystą i tworzy dzieła, a druga osoba nie jest kreatywna (choć
testy psychologiczne wskazują na zupełnie coś odwrotnego)? Czy tylko forma -
fasada jakiegoś wytworu ma świadczyć o tym, że mamy do czynienia z dziełem? A
gdzie treść i przekaz wypływający z komunikatu jakim jest dany wytwór/dzieło?
To jest pies?

Pozowlę sobie tu powtórzyć słowa, które pozostawiłam pod blogiem Kłopotowskiego:

"Autentyczni artyści, nie mają problemu z rozróżnianiem "dobra od zła", mają
zdrową strukturę osobowości, a poprzez swoją twórczość wychowują odbiorcę.
Autentyczny twórca, to także lekarz duszy. Tak twierdzą psychoanalitycy oraz
ci, którzy zajmują się badaniem związków: zdrowie psychiczne - twórczość.
Zdrowy psychicznie twórca komunikuje się ze swoim cieniem w procesie
twórczości, a ostateczny wynik - dzieło - jest wyrazem reparacji jakieś części
jego osobowości.Dzieło ma wówczas konstruktywny wpływ na odbiorcę, a twórca
nie jest pedofilem! Jest coraz zdrowszy i dojrzalszy.Sam proces twórczy jest
już reparacją (leczeniem)i wznoszeniem na wyższe poziomy rozwoju osobowości, o
ile mamy rzeczywiście do czynienia z autentyczną twórczością..."

Z podanego tu spisu nazwisk tzw. artystów, wyłoniła się specyficzna podgrupa
społeczno - polityczna, czyli grupa ludzi o podobnym systemie wartości,
podobnym oglądzie świata i ludzi, czyli jeszcze inaczej - o podobnej
strukturze osobowości.

Z ich wypowiedzi wynika, że są relatywistami, a relatywizm, to nic innego jak
wyraz zatarcia granic psychologicznych (podobnie jak zatarcie granic w
wytworach plastycznych schizofreników),czyli brak pełnego zdrowia
psychicznego. Jednocześnie inne badania (naukowe i kliniczne) wskazują, że
czym większa dezintegrajca osobowości (tzw. rozszczepienie), tym b-j zanika
kreatywność i tym b-j jednostka ma trudności w rozróżnianiu "dobre" od "zła".

Zachowanie tzw. artystów (relatywizowanie zachowania Polańskiego), to nic
innego, jak silny mechanizm obronny, przed napływającym do świadomości
faktem,że w rzeczywistości mają wiele wspólnych cech z człowiekiem, z którym
silnie się identyfikowali. Świadomość dla osobowości narcystycznych, że
identyfikowało się z pedofilem, jest nie do zniesienia, jest zbyt bolesna (!),
stąd taka silna reakcja emocjonalna (opór), w obliczu faktu aresztowania
Polańskiego.

Należy tu jednocześnie zaznaczyć, że jest to zjawisko powszechne i
charakterystyczne dla różnych grup społecznych, internetowych również.Podobne
postawy, jak u wspomnianych "artystów", spotyka się także wśród internautów,
którzy też uruchamiają myślenie relatywistyczne w przypadku spornych kwestii
natury społeczno - moralnej. Przeciętny bloger woli wybielać postawy moralnie
wątpliwe tzw. prawicowego dziennikarza (a raczej tzw. liberała
konserwatywnego), a linczować anonimowego internautę, który ukazuje drugie
(mniej ładne, mniej wygładzone)oblicze tzw. gwiazdy dziennikarskiej. To
najprostszy i najkrótszy sposób, na redukcję wewnętrznego konfliktu, który
uruchamia się u obserwatora, dotychczas silnie identyfikującego się z tzw.
gwiazdą.*

Venissa http://migal.salon24.pl/127798,to-jest-nasza-elita

Z mojej strony EOT w tym temacie.

Data: 2009-10-01 02:34:55
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
On 30 Wrz, 18:27, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

uruchamia się u obserwatora, dotychczas silnie identyfikującego się z tzw.

OK, teraz moj EOT na omawiany temat.

Boję się stracić cudowność wspaniałą
twoich oczu posągu i słów twoich brzmienia,
które mi nocą kładą na policzek małą
różę samotną twojego westchnienia.

Na tym brzegu ja dźwigam ciężar utrapienia,
żem jest pniem bez gałęzi, mękę cierpię stałą,
bo nie mam kwiatu, miąższu ni w glebie korzenia
dla czerwia, który drąży mą istotę całą.

Jeśli ty jesteś skarbem mym skrywanym,
jeśliś ty moim krzyżem, moim bólem ciężkim,
jeśli ja psem twym, ty mym panem władnym,

nie pozwól zgubić tego, co mi dał trud wielki,
i wodę swojej rzeki maluj liściem każdym
mej jesieni zbłąkanej, ratuj ją od klęski.

To jest wiersz napisany przez Garsije Lorce. Wielkiego hiszpanskiego
poete. Zamordowano go zgodnie z prawem wowczas panujacym w Hiszpani.
Prawem ustanowionym przez frankistow. Zabito go, bo zarowno on sam,
jego polityczne przekonania, jak i jego dokonania artystyczne nie
niosly poządanych wartosci chrzescijansko-nacjonalistycznych.
Zamordowano go strzelajac mu w odbyt. Mordercy chcieli w ten sposob
zaakcentowac swoja niechec do homoseksualistow. Garsjia Lorca bym
gejem. Pewnie napisalby jeszcze wiele takich pieknych wierszy, gdyby
zyl dluzej???

W Polsce czasow PRL-u takze wieziono i dreczono ludzi. Wielu zostalo
skazanych na najciezsza kare, kare smierci. I tez zgodnie z
obowiazujacym prawem!

J-23 itede

Data: 2009-10-01 02:51:45
Autor: J-23
Skandalu ciag dalszy .
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

W Polsce czasow PRL-u takze wieziono i dreczono ludzi. Wielu zostalo
skazanych na najciezsza kare, kare smierci. I tez zgodnie z

W sredniowieczu zgodnie z prawem palono na stosach czarownice.
Chrystusa ukrzyzowano w imieniu obowiazujacego w owczesnym Rzymie
prawa.

Co to jest PRAWO? Skoro w jego imieniu popelnia sie tyle pomylek, i
tak ciezkie zbrodnie.

J-23 itede

Data: 2009-09-29 16:24:07
Autor: Prawusek
Skandalu ciag dalszy .
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Znaczy przezycia i traumy więzienne wzbogacą warsztat Polańskiego.
Pójdzie siedzieć.

Data: 2009-09-28 18:43:21
Autor: news.dialog.net.pl
Skandalu ciag dalszy .

--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Are you still wasting your time with spam?...

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9qopb$i83$1news.onet.pl...
 .
[...]

Ciekawi mnie jakie masz zadanie na temat kleru.Podziel się opinią.

Nikto

Data: 2009-09-28 19:19:10
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "news.dialog.net.pl" <nikto@o7.pl> napisał w wiadomości news:h9qp3i$6em$1news.dialog.net.pl...

[...]

O klerze pisalem juz wielokrotnie i nie zamierzam tego robic dzisiaj .
Kazden moj post ma jakies oparcie w faktach i z nich wynika . Moje postawy , negatywne , czy pozytywne oraz oceny zdarzen  nie sa wiec z nieba wziete  . Teraz konkretem jest obrona Polanskiego i o tym napisalem . Jesli bedzie na grupie watek pt. "ksiadz" , lub watek taki pod wplywem jakiegos zdarzenia stworze , wtedy wyraze swoja opinie  .
Teraz nie widze sensu .

cyc

Data: 2009-09-28 19:25:07
Autor: Piotr
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Mon, 28 Sep 2009 19:19:10 +0200, CYC napisał(a):

Jesli bedzie na grupie watek pt. "ksiadz" , lub watek taki pod wplywem jakiegos zdarzenia stworze , wtedy wyraze swoja opinie  .
Teraz nie widze sensu .

A gdybyś tak kiedyś porwał się na syntezę? Piotr

Data: 2009-09-28 19:32:48
Autor: raff
Skandalu ciag dalszy .
Piotr pisze:
[...]

Tylko nie to!!

Bitow mi braknie.

R.

Data: 2009-09-29 10:43:15
Autor: zbig
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h9qs00$qqi$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Oprócz żydów i księży cyyc nienawidzi również lekarzy uważając, że ci jako jedyna grupa zawodowa mają pracować za bezdurno.
Przedstawiciele tego zawodu  maja pobierać wynagrodzenie za pracę z zgodne widzimisię cyca i reszty zleceniodawców.

Data: 2009-09-29 18:44:43
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9sh7s$sop$1news.task.gda.pl...

[...]

Gowno prawda .
Cyc uwaza , ze lekarz ma prawo latac wlasnym odrzutowcem rowniez w Polsce jesli tylko sobie na to zasluzy .
Uwaza tez , ze lekarze tp klika , ktora usiluje zyc w kaptalizmie tam gdzie oze p[rzyniesc im to korzysci ecz calym soba tkwa w najlebszej komunie rzadajac dla siebie komuistycznych preferencji . Jak mozna inaczej zintepretowac fakt , ze lekarz po roku czasu , chce zarabiac minimum 5000zl/mc z mozliwoscia pracy bez konflikty z praweem naweet na kilkunastu etatach ? . Czy to nie komuna wszystkim dac i to duzo bez wzgledu na umiejetnosci , staz , doswiadczenie , pracowitosc i zaslugi ?. W jakim zawodzie zarabia sie jeszcze poza mlekarzami minimum 5000zl . mc ? tuz po stazu ? .
I Ty masz czerlnosc pisac , ze uwazam , ze oni jako jedyna grupa zawodowa ma pracowac za darmo ? .,
Przeciez zwyczajnie klamiesz i na dodatek nie wiem w jakim celu . Jestes synem lekarza ?

cyc

Data: 2009-09-28 19:35:07
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ke2i3h9ulsus.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Robilem to juz wielokrotnie , tylko nie chciales tego czytac a wnioski wyciagales z tych fragmentow  , ktore Cie rajcowaly bo stwarzaly wrazenie mojego krytycznego stosunku do wiary i kosciola .
Nic bardziej blednego . Moj krytycyzm dotyczy tylko tych ksiezy , ktorych "dokonania " opisuje a ze czesc z nich , jak Rydzyk , sa Twoimi idolami i nie zauwazasz ich zaprzanstwa , to juz nie moj problem .

cyc

Data: 2009-09-28 19:19:50
Autor: Piotr
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Mon, 28 Sep 2009 18:37:59 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Postymp, panie... Tolerancja dla mniejszości... A większość do roboty
i morda w kubeł...
Piotr

Data: 2009-09-28 19:54:00
Autor: Grzegorz Z.
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Mon, 28 Sep 2009 19:19:50 +0200, Piotr napisał(a):

Postymp, panie... Tolerancja dla mniejszości... A większość do roboty
i morda w kubeł...

Szanowny kontrdyskutancie Piotrze.

Po raz drugi w historii muszę się z tobą zgodzić (pierwszy raz to chyba
było w przypadku Isakowicza-Zaleskiego)

Data: 2009-09-28 20:35:25
Autor: Piotr
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Mon, 28 Sep 2009 19:54:00 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

A wieczorkiem...
Piotr

Data: 2009-09-28 20:45:01
Autor: Grzegorz Z.
Skandalu ciag dalszy .
Dnia Mon, 28 Sep 2009 20:35:25 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Wieczorek już jest teraz, z tego co patrzę za okno i na zegar.

Data: 2009-09-28 21:28:08
Autor: awe
Skandalu ciag dalszy .
Dalej popieraj PO i SLD, zwlaszcza te ostatnie sprzedaly media w PL pejsatym
awe

Data: 2009-09-29 18:32:16
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9r2mp$hpi$1news.onet.pl...
Dalej popieraj PO i SLD, zwlaszcza te ostatnie sprzedaly media w PL pejsatym
awe
Gowno prawda . Jedyna osoba , odpowiedzialna zreszta za ta czesc krajowego potencjalu , ktora usilowala utz\rymac meda w polskich rekach zostala oskarzona a mam na mysli Jakubowska . Poszla w wyniku hucpy tych , ktorzy mieli hrape na media w odstawke tylko za to , ze dodala slowo " lub " w ustawie a zrbila to tylko po to aby media nie trafily tam , gdzie trafily . Co z nia zrobili ci , ktory stanela na przezszkodzie ? .
 W tamtym czasie piswalem tutaj o tym dowodzac , ze obudzimy sie z reka w nocniku i co ? .......i obudzilismy sie i to nie z reka ale z twarza i to nie w nocniku , tylko w szambie .

cyc

Data: 2009-09-29 22:09:00
Autor: awe
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9tcql$7p2$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
pierdolisz cycu, twoi mieli wladze i wplywy i sprzedali polskie media pejsatym na poczatku lat 90-tych
awe

Data: 2009-09-29 08:54:10
Autor: iaforek
Skandalu ciag dalszy .
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Powiem szczerze , ze jestem w szoku i nie moge otrzasnac sie z niego tymbardziej , ze nagle zawalil sie caly moj swiat w ktory wierzylem prze kilkadzisesiat lat mojego w koncu bogatego przeciez zycia .

Lepiej późno niż wcale. Może czas na rewizję innych Twoich poglądów? Możesz zacząć od "kaczyzmu" i jego "oczywistego istnienia".

--
iaforek

Data: 2009-09-29 18:47:34
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "iaforek" <iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h9shvi$6qu$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Zrewidwac "kaczyzmu " juz ie moge , zreszta nie wypada bo wtedy musialbym stac sie takim samym radykalem jak oni , znaczy kaczysci . Pozostane wiec dalej w swoim umiarkowanym krytycyzmie .

cyc

Data: 2009-09-29 23:28:40
Autor: iaforek
Skandalu ciag dalszy .
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Zrewidwac "kaczyzmu " juz ie moge , zreszta nie wypada bo wtedy musialbym stac sie takim samym radykalem jak oni , znaczy kaczysci . Pozostane wiec dalej w swoim umiarkowanym krytycyzmie .

Przynajmniej, wreszcie(!) zauważyłeś, że telewizja, media, "artyści" i "autorytety" Ciebie perfidnie okłamują. To już jest jakiś plus. No i radykalizm zamieniłeś na "umiarkowany krytycyzm". Może będą z Ciebie ludzie :)

--
iaforek

Data: 2009-09-30 11:05:03
Autor: CYC
Skandalu ciag dalszy .

Użytkownik "iaforek" <iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h9u577$44k$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Bzdety opowiadasz\ .
NIgdy ale to nigdy nie dalem sie nabvrac na zadne medialne propagandy .
Zawsze i wpbec kazdej podawanej przez pismakow "prawdy " jestem krytyczny a swoje oceny opierasm wylacznie na swoim rozumie choc w oparciu o meialne donoesienia . Istotne jest jednak , ze w przeciwienstwie do wielu ta=utaj czytam i slucham nie tylko te waidomosci , ktora plynal z jednejs trony , czytam rowniez ND , ogladam YV Trwam ale takze Urbana . Te skrajnie odlegle 'przekaziory" podaje po to aby zumyslowic tym , ktorzy uwazaja , ze mozna i nalezy opierac sie tylo na "swoich " mediach jest ograniczajacym wole poddawaniem sie propagandzie .
Uczciwym jest aby oceniajac , wiedziec o sprawie mozliwie jak najwiekcej a to mozna osiagnac tylko po zapoznaniu sie wielu publikacji .

cyc

Data: 2009-09-29 18:57:13
Autor: matador
Skandalu ciag dalszy .
[...]