[Wypozycze] Skaner do sredniego formatu

Data: 2011-05-25 08:01:55
Autor: scorpion
[Wypozycze] Skaner do sredniego formatu
Witam,

chetnie wypozycze skaner Nikon 800 ED lub 9000 ED na tydzien / dwa/.
Ewentualnie inny slaner do sredniego formatu (nie plaski). Oczywiscie
odplatnie. Mam do zeskanowania troche slajdow sredniego formatu, a
skanowanie komercyjne niestety zabije mnie cenowo. Taka usluga jest dostepna w Niemczech, niestety odleglosci sa zbyt duze aby
po skaner pojechac i zawiesc z powrotem. tak wiec szukam w Polsce.
najlepiej Poznan i okolice. Ale moze byc tez Warszawa, Wroclaw czy Slask.

Zainteresowanych prosze na priva.

Pozdrawiam,
Lukasz

 --