Skaner z przystawką 6x9 cm do negatywów

Data: 2011-01-24 11:39:21
Autor: Hals
Skaner z przystawką 6x9 cm do negatywów
Może ktoś zna jakieś typy
z dobrą jakością w cenie do 800 zł

Mam MICROTEK ScanMaker 6800 z funkcją digital ICE
Rozmiar podświetlenia około 10,5x15 cm. U mnie brak ramki do przytrzymania negatywu - nie wiem czy była takowa.
O jakości trudno powiedzieć - w porównaniu z tanimi skanerami bez ICE wypada znacznie lepiej, ale ja bardzo krytyczny jestem. Od bębnowego i tak nie będzie lepszy.
http://www.pcworld.pl/artykuly/34330/Microtek.ScanMaker.6800.html
Ja najpierw kupiłem, a potem czytałem recenzje:
"W skanerze zastosowano technologię New Sigma-6CCD. Przetwornik składa się z sześciu rzędów sensorów CCD dla poprawienia reprodukcji kolorów. Jest to dwa razy więcej niż w konwencjonalnej 3-linearnej tablicy, co skutkuje lepszym przechwytywaniem danych."
Ale jako tania alternatywa bębnowego może okazać się niezły.

Hals.

Skaner z przystawką 6x9 cm do negatywów