Skanowanie DO przez bank.

Data: 2011-06-06 01:38:18
Autor: BK
Skanowanie DO przez bank.
Ale ile masz takich wypadkow, ze ktos robi cc:all skanu/skanow dowodow klientow? Smialo mozna przyjac, ze standardowym zabezpieczeniem poczty firmowej jest brak mozliwosci zrobienia czegos takiego jak cc:all.

Sorry tak jak mowie - ryzyko trzeba szacowac jakos realnie zeby nie popasc w paranoje. Jesli uwazasz, ze w zwiazku z posiadaniem skanu Twojego DO przez bank wiaza sie jakies realne ryzyka - to nie rozumiem jak mozesz spac spokojnie biorac pod uwage zakres i tresc danych posiadanych przez bank obok tego skanu DO.

Data: 2011-06-06 10:32:42
Autor: THX
Skanowanie DO przez bank.
Jak zobaczyłem wypisany do mnie przelew internetowy mojego wynagrodzenia rozesłany do paruset adresatów, to się ździwiłem.
M.in. złośliwość byłych pracowników / zazdrosnych "kolegów" nie zna granic, ani głupota ludzka także nie zna, i jeszcze parę przypadków.

BTW gdzie w prawie bankowym jest napisane, że bank ma prawo przechowywać Twój wizerunek (zdjęcie)?
Lub podpis z dowodu - skoro bank ma swoją własną kartę wzorów podpisów?

-- -- -

--

Skanowanie DO przez bank.