Skarb

Data: 2012-07-18 19:12:22
Autor: Trybun
Skarb
Data: 2012-07-19 17:39:03
Autor: Przemysław M.
Skarb
Dnia Wed, 18 Jul 2012 19:12:22 +0200, Trybun napisał(a):

Państwa... czyli właściwie czyj?

http://gielda.wp.pl/kat,6993,title,Produkcja-przemyslowa-w-VI-wzrosla-rdr-o-12-proc-GUS-tabela,wid,14771636,wiadomosc.html

Sporo lektury przed tobą "trybunie ludu".

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-20 23:38:49
Autor: Trybun
Skarb
W dniu 2012-07-19 17:39, Przemysław M. pisze:
[...]

Trybun proszę z łaski swojej z wielkiej litery.

Data: 2012-07-20 18:55:04
Autor: pluton
Skarb
Państwa... czyli właściwie czyj?

politykow.

Nullification

Data: 2012-07-20 22:51:50
Autor: Trybun
Skarb
W dniu 2012-07-20 18:55, pluton pisze:
Państwa... czyli właściwie czyj?
politykow.

Czy to nie paradoks? Nasza rola to tylko wkładać, i czekać czy dostaną nam się chociaż ochłapy..

Data: 2012-07-21 09:17:59
Autor: pluton
Skarb
> politykow.

Czy to nie paradoks? Nasza rola to tylko wkładać, i czekać czy dostaną
nam się chociaż ochłapy..

Nie ma tu zadnego paradoksu. NAsza rola to nie dac sobie wyrwac kasy
i na nic nie czekac.

Nullification

Data: 2012-07-21 20:52:30
Autor: Trybun
Skarb
W dniu 2012-07-21 09:17, pluton pisze:
[...]

Ale za takie coś grozi paka! Masz ziemię gryźć, ale kasę na utrzymanie władzy musisz płacić.

Data: 2012-07-21 22:13:53
Autor: pluton
Skarb
> Nie ma tu zadnego paradoksu. NAsza rola to nie dac sobie wyrwac kasy
> i na nic nie czekac.

Ale za takie coś grozi paka! Masz ziemię gryźć, ale kasę na utrzymanie
władzy musisz płacić.

Na Kajmanach władza jest tania.

Nullification

Data: 2012-07-22 09:12:17
Autor: Trybun
Skarb
W dniu 2012-07-21 22:13, pluton pisze:
[...]

Ale pewnie nie dla Kajmańczyków. Nie jest to kraj w stylu np. Szwecji, gdzie to Premier jeździ do pracy prywatnym rowerem.

Skarb