Skarbonka w mBanku - warto?

Data: 2013-01-12 05:30:57
Autor: Tmavy
Skarbonka w mBanku - warto?
Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc.. Znajac zycie zapytuje tu-bylcow tej grupy o opinie i ewentualne haczyki tego ichnego embankowego wytworu "inzynierii" marketingowej.

Z tego co powiedzial to:
1. Zaokraglaja kazda wyplate lub platnosc do gory do pelnej kwoty, a roznica idzie do skarbonki ale tylko na 5% w skali roku(jalmuzna) po przekroczniu 3k na skarbonce to juz bedzie smieszne 3,4 porownujac do poziomu inflacji okolo 4%(zrodlo: http://goo.gl/YS1U3) to juz lepiej do skarpety.

2. Tylko piewrsza wyplata ze skrabonki w m-cu za darmo, koljna juz piataka.

3. To juz pytanie do zgormadzonych czy sa jeszcze jakies "haczyki"

Data: 2013-01-12 15:08:21
Autor: osa
Skarbonka w mBanku - warto?
W dniu 2013-01-12 14:30, Tmavy pisze:
Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc (...)

Haczykiem jest kredyt odnawialny w koncie... zaokrÄ…glenia wpadajÄ… na msaver... bank da Ci za nie 5%, a ty bankowi 4x tyle w odsetkach od kredytu...

Możesz tam lokować zaokrąglenia, stałą kwotę co miesiąc i jeszcze była jakaś trzecia możliwość ale nie pamiętam.

Większość grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było 7%/9% do 10000zł na pół roku ;)

Data: 2013-01-12 06:57:51
Autor: Tmavy
Skarbonka w mBanku - warto?
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 15:08:21 UTC+1 użytkownik osa napisał:
W dniu 2013-01-12 14:30, Tmavy pisze:

> Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc (...)

Haczykiem jest kredyt odnawialny w koncie... zaokr±glenia wpadaj± na msaver... bank da Ci za nie 5%, a ty bankowi 4x tyle w odsetkach od kredytu...

Możesz tam lokować zaokr±glenia, stał± kwotę co miesi±c i jeszcze była jaka¶ trzecia możliwo¶ć ale nie pamiętam.

Większo¶ć grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było 7%/9% do 10000zł na pół roku ;)

No na szczę¶cie mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze dostane jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

Data: 2013-01-12 06:59:02
Autor: Tmavy
Skarbonka w mBanku - warto?
> [...]

Większo¶ć grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było 7%/9% do 10000zł na pół roku ;)

No na szczę¶cie nie mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze dostane jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

Data: 2013-01-12 12:29:54
Autor: Piotr Hołda
Skarbonka w mBanku - warto?
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 15:59:02 UTC+1 użytkownik Tmavy napisał:

No na szczę¶cie nie mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze dostane jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

Promocja się skończyła a standardowe oprocentowanie, jak to w mBanku, marne.
W dzisiejszym w±tku jest info o promocji w BGŻ optima.

Data: 2013-01-14 11:17:52
Autor: Piotr Gałka
Skarbonka w mBanku - warto?

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kcrqo9$v6n$1dont-email.me...

Haczykiem jest kredyt odnawialny w koncie... zaokrÄ…glenia wpadajÄ… na msaver... bank da Ci za nie 5%, a ty bankowi 4x tyle w odsetkach od kredytu...

Dzięki, nie zwróciłem uwagi na ten haczyk, ale przy mojej zadeklarowanej wpłacie 1zł/miesiąc ryzyko niewielkie :-)
Nie chciało mi się sprawdzić, czy stałą wpłatę 0/miesiąc system łyknie.
P.G.

Skarbonka w mBanku - warto?