Skarbonkowe w GETINIE

Data: 2011-08-02 20:07:06
Autor: Marcin Wasilewski
Skarbonkowe w GETINIE
W poprzednim miesiący wykonałem 3 transakcje ichnią debetówką (w zawrotnych kwotach oscylujących wokół 2 zł każda), transakcje były wykonane w okolicy 5 lipca więc na pewno rozliczyły się w lipcu.
W dniu dzisiejszym przelałem do GETINA jak zawsze 1000 zł a tu skarbonka pusta. :(
Oprócz ilości transakcji jakieś limity kwotowe wymyślili do wykonania kartą, czy jak?

Czy komuś coś wpadło do skarbony w tym miesiącu za wpływ >= 1000 zł?

Zastanawiam się, czy nie trzeba wpłacać 1000,01 zł, bo opisy do poprzednich transakcji (w skarbonce) brzmią:
Tytuł: Wpływ na konto powyżej 1000 zł,

choć z drugiej strony zawsze wpłacałem 1000 zł i złotówka przybywała.

Data: 2011-08-02 20:57:09
Autor: Marcin Wasilewski
Skarbonkowe w GETINIE
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pl> napisał w wiadomości news:j19ec6$88s$1news.onet.pl...
W poprzednim miesiący wykonałem 3 transakcje ichnią debetówką (w
zawrotnych  kwotach oscylujących wokół 2 zł każda), transakcje były

[...]

    Złotówka pojawiła się po kilku godzinach. Czyli wystarczy cierpliwie poczekać.

Data: 2011-08-03 10:23:04
Autor: Zyga
Skarbonkowe w GETINIE
W dniu 2011-08-02 20:57, Marcin Wasilewski pisze:
[...]

ja mam kartę nieaktywną jeszcze a zł i tak dostałem.

Skarbonkowe w GETINIE