Skarga do rzecznika odpowiedzialności zawodowej

Data: 2013-01-20 15:42:50
Autor: Sauventreen
Skarga do rzecznika odpowiedzialności zawodowej
Witam,

Muszę napisać (po spotkaniu z rzecznikiem) skargę do tegoż na kierownika
budowy. W związku z tym mam pytanie, czy są jakieś formalne
ogranioczenia/wymogi takiej skargi? Jak się do tego zabrać?
Czy mam powoływać się na prawo budowlane, któego nie znam, czy opisać po prostu zaistniałe fakty???

Sauventreen

Data: 2013-01-22 11:58:50
Autor: t-1

Użytkownik "Sauventreen" <Sau@hotmail.com> napisał w wiadomości news:18z7i6doefzvf.dlgvernon.sauventreen...
[...]

-- Pozdrawiam
Sauventreen

Idź jeszcze raz z tymi pytaniami i zapamiętaj co odpowiedział.

Data: 2013-01-24 01:20:48
Autor: Sauventreen
Skarga do rzecznika odpowiedzialności zawodowej
Pewien osobnik zwany *t-1* wydusił(a) z siebie:

[...]

Ja pamietam, co powiedzial. Ale gwoli scislosci chcialem sie upewnic na
grupie poswieconej prawu.
Anyway dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.
Sauventreen

Skarga do rzecznika odpowiedzialności zawodowej