Skarga konstytucyjna

Data: 2009-04-02 11:09:42
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna
Właśnie zamierzam wysłać skargę konstytucyjną, sporządzoną osobiście. Przedkładam wszystkim zainteresowanym mój "projekt", jako możliwy wzór do naśladowania, aby zasypywać Trybunał Konstytucyjny podobnymi skargami. Jest nie do przyjęcia, że wbrew konstytucji, Polakom odmawia się prawa do indywidualnego wniesienia skargi konstytucyjnej, bez pośrednictwa prawników.
Tu jest ten mój nowy "projekt" do przejrzenia http://www.scribd.com/doc/13888907/Skarga-konstytucyjna?secret_password=23qmlrykgl1jgim29t7u

Chętnie wysłucham jakieś sugestie.

boukun

Data: 2009-04-02 08:32:21
Autor: witek
Skarga konstytucyjna
boukun wrote:

Chętnie wysłucham jakieś sugestie.

nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

Data: 2009-04-02 16:27:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Skarga konstytucyjna
witek pisze:

nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

nie wyciągaj z KFa
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-02 17:47:21
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gr2i11$gtl$2inews.gazeta.pl...
witek pisze:

nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

nie wyciągaj z KFa
-- Rafał "SP" Gil -

Won do piaskownicy...

boukun

Data: 2009-04-02 17:46:53
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gr2epf$1ik$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

Chętnie wysłucham jakieś sugestie.

nie przerywaj brania tabletek bo ci się pogarsza

Boisz się, że ci chleb odbiorę...

Prawnicy od siedmiu boleści, he, he. W kraju gdzie króluje bezprawie na najwyższym szczeblu.

boukun

Data: 2009-04-03 18:22:31
Autor: jb
Skarga konstytucyjna
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):  Jest nie
 do przyjęcia, że wbrew konstytucji, Polakom odmawia się prawa do indywidualnego
 wniesienia skargi konstytucyjnej, bez pośrednictwa prawników.

Twoje wypociny w pełni uzasadniają istnienie przymusu adwokackiego. --

Data: 2009-04-03 20:47:44
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

Użytkownik " jb" <james_bond007@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr5k57$1ut$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znów bez sensu. Jesteś bezsilny i w tak prymitywny sposób okazujesz swoją niemoc. "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród powinien ustanowić swoje prawo i olać reżimowe bezprawie. Do praw narodu nie dopuścić "prawników". Jakoś w Niemczech [potrafiono uszanować własną konstytucję i nie robić z niej papieru toaletowego jak to uczyniono z polską. Swoją drogą, będzie kupa śmiechu, jakie uzasadnienie Trybunał wymyśli, żeby niedopuścić mojej skargi, na ustawę o Trybunale nie może się powołać, bo ta została przeze mnie właśnie zaskarżona, ha, ha, ha. Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze śmiesznych sędziów...

boukun

Data: 2009-04-03 23:03:51
Autor: jb
Skarga konstytucyjna
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Znów bez sensu. Jesteś bezsilny i w tak prymitywny sposób okazujesz swoją niemoc.

Oczywiście. Jak każdy prawnik.

"Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
powinien ustanowić swoje prawo i olać reżimowe bezprawie. Do praw narodu nie dopuścić "prawników".

No to - do dzieła.

Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
śmiesznych sędziów...

Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

boukun

Data: 2009-04-04 14:36:01
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

Użytkownik " jb" <james_bond007@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr64kn$cqa$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie argumenty?
Może stwierdzisz, że w Polsce mamy jakieś ludzkie prawo? Gdzieś czytałem, jak sami prawnicy poniżali prawników, że do złożenia skargi konstytucyjnej jest potrzebny "profesjonalista", o chociażby tu:
Skargę konstytucyjną musi złożyć prawnik - profesjonalista - adwokat radca prawny/ tudzież doktor/ profesor prawa . Z resztą skargi wymagają dużej wiedzy i umiejętności- samemu (zwłaszcza laikowi) nie sposób się nią zająć. To nie pozew o 100 zł . :/ http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytucyjna.htm
Matoł jakiś z innych prawników próbuje matoła zrobić.
Niby co może prawnik zrobić lepiej, czego by osoba fizyczna nie mogła zrobić?
Skora ja sprawy przed niemieckim Sądem Konstytucyjnym bez pomocy prawników wygrywam, a także skargi przed Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu, to co może być bardziej skomplikowanego w polskim prawie krajowym? Chyba tylko to, jak wyłożyłem w swojej skardze konstytucyjnej, że sądy nie mogąc uwalić prawnie skargi poszkodowanych przez system idą na żywca, i szukają dziury w całym.

boukun

Data: 2009-04-04 14:38:00
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

[...]

Następna wypowiedź, ośmieszająca "prawników" od siedmiu boleści:

Sądy właściwe do wyznaczenia zarządcy lub adwokata w celu sporządzenia skargi konstytucyjnej nie dopuszczą do jej sporządzenia,próbowałem.Z drugiej zaś strony sporządzić skargę nie można samemu ..chyba że jest się adwokatem. Takie właśnie ograniczenie pasuje polskim sądom ze względu na bezprawie jakie mogą reprezentować. Chociażby faworyzować ludzi wobec prawa ,oraz teraz najnowsza metoda oddalania powództwa to jest niewykonanie zarządzenia jest ono tak mądre ,że wykonanie jego nie jest możliwe. W polskich sądach sprawiedliwości nie szukajcie bo i jej nie znajdziecie a szkoda bo krzyczą że są niezawisłe a wyrabiają sobie opinię typu eksmisji dwuletniego dziecka z mieszkania,albo wrzucenia do lochu małolata który jechał pociągiem na lewą legitymację. Prawdziwi przestępcy nie siedzą w więzieniach sprawdzałem. Szkoda więc dalszych komentarzy...... http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytucyjna.htm

boukun

Data: 2009-04-04 14:38:53
Autor: boukun
Skarga konstytucyjna

[...]

I jeszcze jedna:

wezmy sie do kupy i wy......my tych cwaniakow,ktorzy udaja,ze dzialaja w mysl prawa i demokracji.Oni nadal zyja w tamtym swiecie i mysla ze maja do czynienia z ogolna ciemnota i zacofaniem.A my jestesmy chlopakami i dziewczynami z podworka.Prawda Panie Premierze ??.To widac na podstawie dzialan organow sprawiedliwosci w sprawach o wykrycie mi.sprawcow zabojstwa gen.Papaly.Wstyd i hanba prawnikom, organom powolanym do zwalczania przestepczosci oraz instytucjom do tego powolanym.PAN Panie Premierz chcesz by wszyscy,ktorzy wyjechali z tego kraju powrocili ??!! Ten cyrk codzienny nie jest nikomu nie potrzebny. http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytucyjna.htm

boukun

Skarga konstytucyjna