Skarga na TVN24 do UKE

Data: 2009-03-06 16:27:59
Autor: kozioł
Skarga na TVN24 do UKE
Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to jeszcze z obydwóch boków. Rozumiem zwężenie 16:9, ale oni jeszcze cos pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Oni po prostu lekceważą odbiorców i się nimi bawią . Słyszałem ,że specjalnie to obią, żeby kupić specjalny dekoder (wyjątkowy). Po prostu takiego obrazu nigdy nie widziałem, zeby pasek info był 30% oddołu i na dodatek pasek nie jest na całej szerokości ekranu....  Napisałem więc skargę do UKE, bo zło trzeba tępić w zarodku.

Data: 2009-03-06 16:33:45
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "kozioł" <neutrin)@wp.pl> napisał w wiadomości news:gorfdc$vql$1news.dialog.net.pl...
[...]

No to się przyzwyczaj.
TNV WRESZCIE przeszedł na normalny standard 16:9 anamorficzny.
Skutek na śmieciowych telewizorach 4:3 może być dziwaczny.
Większość tv 4:3 ma możliwość obcięcia części obrazu, ręcznego lub automatycznego, w efekcie czego otrzymasz taki obraz jaki miałeś wcześniej.
Jeśli Twój tego nie potrafi - to czas na zmianę tv.

Szukałeś w ogóle opcji zoom w menu telewizora?

Data: 2009-03-06 17:51:22
Autor: Sergiusz Rozanski
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia 06.03.2009 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
[...]

Obawiam się że zoom nie pomoże, z opisu wynika, że kablówka grzebie w tym
sygnale i chyba zrobili panascan z anamorficznej, ale nie wyłączyli
sygnału o emisji anamorficznej :) A jego tv i owszem zwęził ponownie ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-06 16:48:53
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Skarga na TVN24 do UKE
kozioł wrote:
[...]

Podyskutuj sobie ze swoim operatorem kablowym. Warszawski Aster też robi z tego sygnału cuda na kiju...

M.

Data: 2009-03-06 18:50:44
Autor: kozioł
Skarga na TVN24 do UKE
Dlaczego tego nie ma na innych stacjach ( żadnych ) ?
Poza tym :  http://www.tvn24.pl/4,251,8,6214436,0,0,0,forum.html

Data: 2009-03-06 19:01:15
Autor: Mark
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia Fri, 6 Mar 2009 16:27:59 +0100, kozioł napisał(a):

Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to jeszcze z obydwóch boków.

Powinienes zmienic nicka z Koziol na Baran.
Przez takich matolow nigdy nie bedzie lepije, to raz.
Dwa - skarzysz *prywatna* telewizje ze nadaje w formacie takim jak chce?
LOL. A co do meritum. W UPC - w analogowce sa normalne proporcje, za to wyciete
boki. W cyfrowce - zwezony obraz (mowa oczyiscie o telewizorach 4:3). Wiec
pietnoj swojego dostawce.

--
Mark

Data: 2009-03-06 19:03:01
Autor: kozioł
Skarga na TVN24 do UKE
TV musi spełniać normy ! Poza tym nie są to moje uwagi ale wielu innych. Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

Data: 2009-03-06 19:12:24
Autor: Wiewior
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "kozioł" <neutrin)@wp.pl> napisał w wiadomości news:gorog2$6ag$1news.dialog.net.pl...
TV musi spełniać normy ! Poza tym nie są to moje uwagi ale wielu innych. Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

To zrozum w końcu, że TVN24 nadaje poprawnie - miej pretensje do operatora. Lub ew. producenta swojego telewizora.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2009-03-06 20:05:03
Autor: Mark
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia Fri, 6 Mar 2009 19:03:01 +0100, kozioł napisał(a):

Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

No to to sorry, ale jak w 16/9 masz problem, to masz cos nie tak u siebie.
Albo w TV, albo u operatora. A nie zwalaj na TVN24 bo akurat w normalnych tv
jest wszystko ok

--
Mark

Data: 2009-03-06 20:42:19
Autor: Maciej Bojko
Skarga na TVN24 do UKE
On Fri, 6 Mar 2009 19:03:01 +0100, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:

TV musi spełniać normy ! Poza tym nie są to moje uwagi ale wielu innych. Mimo że posiadam tv 16:9, to obraz odbieram nieprawidłowy.

No proszę. A trzy godziny wcześniej miałeś telewizor 4:3.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-06 21:07:36
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Moment, nie odbierasz sygnału z SAT?
No to sprawa jest jasna, to Twój operator coś nabroił.

Data: 2009-03-06 19:52:18
Autor: sensei
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

chlopie powinno sie tepic w zarodku glupote mam nadzieje ze UKE odpowie Ci odpowiednio...
Zrozum ze TVN nadaje tak jak to sie robi na calym swiecie i robi to bardzo dobrze - widac jak jakosc
TVN24 sie poprawila bo nadaja wiecej linii aktywnych.

To ze Ty masz problem z obsluga swojego TV i/lub swoja kablowka to tylko Twoj problem a nie TVNu
zrozum to i zacznij zale od siebie...

Data: 2009-03-06 20:49:54
Autor: jerzu
Skarga na TVN24 do UKE
On Fri, 6 Mar 2009 16:27:59 +0100, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:

Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to jeszcze z obydwóch boków.

Co masz obcięte po bokach?
http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/tvn24.jpg

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-06 23:37:12
Autor: kozioł
Skarga na TVN24 do UKE
Mam obcięte po bokach i tak samo góra- dół. po za  tym co kilka minut się zmienia na taki jak na podanym zrzucie obrazu. Coś jest jednak nie tak, bo bardzo wielu ludzi ma taki sam problem. W sumie obraz jest obcięty z góry i z dołu , jak bym miał o kilka cali mniejszy ekran. przełączenie na 16:9 powoduje ,że obraz mam jeszcze bardziej obcięty góra-dół.

Data: 2009-03-06 23:55:32
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "kozioł" <neutrin)@wp.pl> napisał w wiadomości news:gos8i8$ivj$1news.dialog.net.pl...
Mam obcięte po bokach i tak samo góra- dół.

A tv w jakim trybie i jaki w końcu (4:3 czy 16:9)?

po za  tym co kilka minut się zmienia na taki jak na podanym zrzucie obrazu. Coś jest jednak nie tak, bo bardzo wielu ludzi ma taki sam problem. W sumie obraz jest obcięty z góry i z dołu ,

Czyli Letterbox?
Weź narysuj, daj linka, albo co, bo nie wiadomo o czym piszesz.

Data: 2009-03-07 08:06:48
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

Dobrze to to wyglądało przez dwa pierwsze dni nadawania, jak pasek info był na całą szerokość, teraz to jakaś kupa gówna nie przekaz.

Data: 2009-03-07 08:53:47
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:got6h2$hab$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pomyśl dlaczego.
Pasek jest dla wszystkich, również dla tych z tv 4:3.
Jak go puścisz na całą szerokość ekranu, to oni nie przeczytają całości paska, jeśli mają włączone obcinanie boków, a większość tak pewnie ogląda.

Data: 2009-03-07 12:41:20
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

No właśnie pomyślałem i na jednym z TV 4:3 zmieniłem ustawienia i było OK. No ale pewnie problem mieli ci którzy instrukcji do TV/tuneraSat na drugiej linijce spisu treści zakończyli, a na pilocie używają tylko 5 przycisków oprócz tych z numerkami.

Data: 2009-03-07 12:48:19
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Niby dlaczego?
Przecież chodzi o to, żeby na 4:3 dało się oglądać bez zniekształceń i widząc cały pasek (a więc z obciętymi bokami, tak jak dotychczas TVN nadawało).
Czyli pasek musi być dostoswany do 4:3

Nic tu instrukcją nie zmienisz.

Data: 2009-03-07 12:51:58
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

Ale jakich zniekształceń? Dajesz konwersje i masz 16:9 w 4:3, węższe ale szerszy kadr. Masz pasy na dole i górze w czym problem? Do tej pory to ci co mieli 16:9 musieli skalować 4:3 aby nie miec ramek po bokach.

Data: 2009-03-07 12:48:57
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

Aha jeszcze jedno, więc domniemasz, że cała masa widzów to takie głąby, że jak się im puści 16:9 z wąskim paskiem info, to oni nawet nie zauważą, że coś wystaje po za ich ekran 4:3 bo widzą pasek info od brzegu do brzegu? :)
A podobno to całe 16:9 w TVN24 to miało być jakaś rewolucją w branży, chyba im sie pomyliło z żenada. LOL

Data: 2009-03-07 12:53:35
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Domniemywam, że nawet jak zauważą, to mogą nie chcieć zniekształcać albo pomniejszać sobie obrazu, tylko po to żeby widzieć cały pasek.

A podobno to całe 16:9 w TVN24 to miało być jakaś rewolucją w branży, chyba im sie pomyliło z żenada. LOL

Z żenadą to bardziej mi się kojarzy upieranie się przy pasku o wymiarach na cały ekran i ani centymetra krótszym

Data: 2009-03-07 13:00:56
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Ale nie o sam pasek chodzi w tym momencie bo dochodzi teraz do takich absurdów jak wczoraj w programie po 20. Kamerzysta starał się za wszelką cene utrzymać "w kadrze" 4:3 studio co by rozmówcy nie wychodzili po za szerokość paska na dole bo wtedy by byli po za polem widzenia tych z 4:3.
A za bardzo im to nei wychodziło bo obraz był nadawany z kilku kamer. Przecież to jakaś paranoja.

Data: 2009-03-07 13:58:58
Autor: jerzu
Skarga na TVN24 do UKE
On Sat, 7 Mar 2009 08:53:47 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pasek jest dla wszystkich, również dla tych z tv 4:3.

Jakoś Polsat News nadaje pasek na całą szerokośc obrazu 16:9.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-08 10:01:08
Autor: Sergiusz Rozanski
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia 07.03.2009 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał/a:
On Sat, 7 Mar 2009 08:53:47 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pasek jest dla wszystkich, również dla tych z tv 4:3.

Jakoś Polsat News nadaje pasek na całą szerokośc obrazu 16:9.

Jak nie ma stałych elementów brzegowych to co za problem?
Przecież każda literka i tak przelatuje w polu widoczności 4:3.
Jak masz brzegówki typu godzina/logo to się tak już nie da.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 11:39:54
Autor: jerzu
Skarga na TVN24 do UKE
On Sun, 8 Mar 2009 10:01:08 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

Jak masz brzegówki typu godzina/logo to się tak już nie da.

Jakoś na Polsat News się da.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-08 11:00:40
Autor: Sergiusz Rozanski
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia 08.03.2009 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał/a:
On Sun, 8 Mar 2009 10:01:08 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

Jak masz brzegówki typu godzina/logo to się tak już nie da.

Jakoś na Polsat News się da.

Tzn co się da? Zrobić aby brzegówka paska była z brzegu zarówno
na 16/9 i na zrobionym z tego 4:3 w panscan? Możesz tą niefizyczność
wyjaśnić?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 12:10:03
Autor: jerzu
Skarga na TVN24 do UKE
On Sun, 8 Mar 2009 11:00:40 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

Tzn co się da? Zrobić aby brzegówka paska była z brzegu zarówno
na 16/9 i na zrobionym z tego 4:3 w panscan? Możesz tą niefizyczność
wyjaśnić?

A co mnie obchodzi 4:3 Pan&Scan? Jak miałem tv 4:3 to oglądałem obraz
16:9 w letterbox. Filmy na DVD też byś oglądał w Pan&Scan?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-08 11:28:51
Autor: Sergiusz Rozanski
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Nie mam więcej pytań.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 12:41:29
Autor: jerzu
Skarga na TVN24 do UKE
On Sun, 8 Mar 2009 11:28:51 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

Nie mam więcej pytań.

No i się cieszę.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-08 14:38:23
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
BaX pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem, dlaczego jakiś śmieszny pasek miałby decydować
o tym czy przekaz jest dobry lub do dupy??
Cała ta dyskusja jest pusta, bo na format 16:9 już dawno czekaliśmy.
Pozostanie w starym formacie jeszcze dłużej to byłoby błędem.
Nie mamy się co oszukiwać, lepiej oglądać taki obraz na tv 4:3,
czyli z obciętą górą i dołem niż jak dotychczas na panoramicznym tv,
poza tym to nieuniknione przejście na 16:9 tak jak na cyfrowy przekaz.
Do tej pory to tacy jak ja ubolewali nad tym iż muszę powiększać obraz,
teraz niech się męczą inni ;-)
A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest na tvn cnbc.

P.S.
U nas w kablówce tak jak powinno być.

pawell

Data: 2009-03-08 15:07:18
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest
na tvn cnbc.

No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez dwa dni, a nie tak jak teraz.

Data: 2009-03-08 21:29:05
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
BaX pisze:
A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest
na tvn cnbc.

No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez dwa dni, a nie tak jak teraz.

no i fakty już też idą w końcu w 16:9

pawell

Data: 2009-03-08 20:35:46
Autor: Sergiusz Rozanski
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia 08.03.2009 pawell32 <pahat@wp.pl> napisał/a:
BaX pisze:
[...]

a tvn7 tylko zapowiedzi w 16:9 a film 4:3 ;) wariactwo.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-12 21:36:56
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
BaX pisze:
A co do paska, nie przeszkadza mi, choć wolałem ten szerszy i taki jest
na tvn cnbc.

No to przecież o to mi chodziło, chce 16:9 z szerokim paskiem jak było przez dwa dni, a nie tak jak teraz.

ale ci którzy maja tv 4:3 pewnie nie. obraz na takim tv normalnie
wyświetlany jest poziomymi pasami, natomiast przy powiększeniu wygląda
dokładnie tak jak dotychczas, nawet pasek się mieści, a nie wychodzi
poza kadr.

pawell

Data: 2009-03-12 21:50:49
Autor: Wiewior
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49b9725d$1news.home.net.pl...
[...]

Tylko od kiedy robi się program dla totalnej mniejszości widzów?

Data: 2009-03-12 21:54:22
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
Wiewior pisze:
[...]

obraz masz na całym ekranie, tylko pasek nie.
a jak do tej totalnej mniejszości należy premier? ;-)
poprzedni dopiero niedawno założył konto w banku

pawell

Data: 2009-03-12 23:15:16
Autor: Wiewior
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49b97672$1news.home.net.pl...
obraz masz na całym ekranie, tylko pasek nie.

I wygląda to jak totalna amatorka...

Data: 2009-03-13 09:43:43
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
Wiewior pisze:
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49b97672$1news.home.net.pl...
obraz masz na całym ekranie, tylko pasek nie.

I wygląda to jak totalna amatorka...

aj tam czepiacie się jednego paseczka ;-)
ciekawsze rzeczy się dzieją

pawell

Data: 2009-03-13 11:24:07
Autor: mu
Skarga na TVN24 do UKE
"Wiewior" wrote in message news:gpc1hm$2ub$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49b97672$1news.home.net.pl...
obraz masz na całym ekranie, tylko pasek nie.

I wygląda to jak totalna amatorka...

a wystarczyloby zrobic taki pasek jak jest na bbc world news. czyli do prawej krawedzi w 16:9.
ale w tvn widocznie nie ogladaja telewizji :)

mu.

Data: 2009-03-13 16:25:48
Autor: Wiewior
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "mu" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:gpd4e4$c8r$1node1.news.atman.pl...
a wystarczyloby zrobic taki pasek jak jest na bbc world news. czyli do prawej krawedzi w 16:9.

Poniekąd Polsat News też ma to nieźle rozwiązane, choć faktycznie końcówka newsa jest ucinana.

Data: 2009-03-16 08:16:00
Autor: Mirek Ptak
Skarga na TVN24 do UKE
Dnia 2009-03-13 16:25,  *Wiewior* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
..
a wystarczyloby zrobic taki pasek jak jest na bbc world news. czyli do prawej krawedzi w 16:9.

Poniekąd Polsat News też ma to nieźle rozwiązane, choć faktycznie końcówka newsa jest ucinana.

No to już powinno być OK - przynajmniej od dzisiejszego ranka :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-03-12 23:02:42
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

Jak się coś robi i jeszcze tym chwali że "to rewolucja" to wypadało by robić to dobrze, a nawet lepiej. Dogadzanie każdemu po trochu bo ciemnota która nie umie sobie ustawień zrobić się obrazi to raczej za wiele z "rewolucja" nie ma związku.

Data: 2009-03-12 23:14:45
Autor: Wiewior
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:gpc0sv$f40$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie - przypuszczam, że osób, które będą wiedziały, że w swoim odbiorniku mogą sobie ustawić obraz tak, żeby mieć 4:3 bez pasów jest w całej Polsce garsteczka.

Data: 2009-03-07 14:30:49
Autor: Piotrek
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

U mnie kablówka TV-SAT364 puszcza sygnały tak jak one idą od nadawców i u mnie na starym CRT 4:3 TVN jest normalny tzn. góra i dół czarne paski ale obraz jest panoramiczny a proporcje zachowane.
Myślę że wiele zależy od operatora kablowego. Sprawdź gdzieś jak to jest oryginalnie nadawane.

Piotrek

Data: 2009-03-26 11:21:04
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 6, 4:27 pm, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:
[...]

Ojej! Że też chce ci się masturbować i robić sobie samemu wodę z
mózgowia oglądając te pierdoły z własnej woli???  Po cóż ludzie
oglądają ten wartki potok bełkotu? Chcą się dowartościować myśląc, że
są tam niewiadomo jakie treści intelektualne? Przecież tam NIC
KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Data: 2009-03-26 19:39:34
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
Przecież tam NIC
KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Czyzby kolejny wielbiciel PISu?

Jingiel

Data: 2009-03-27 07:38:18
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 26, 7:39 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
Przecież tam NIC

> KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
> informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Czyzby kolejny wielbiciel PISu?

Raczej wielbiciel rozumu.

Data: 2009-03-27 17:47:15
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
alojzy.zakalec@gmail.com pisze:
[...]

Hahaha, panu juz dziekujemy.

Jingiel

Data: 2009-03-27 12:32:03
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 27, 5:47 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:

> Raczej wielbiciel rozumu.

Hahaha, panu juz dziekujemy.

O co ci chodzi? Przecież PiS to druga największa i najsilniejsza
partia w Polsce. A skoro tak to chyba oczywiste, że KTOŚ musi być jej
sympatykiem? A co? Na grupy dyskusyje mają wstęp tylko zwolennicy PO?

(Bo, że do mediów tak mają to już akurat gołym okiem doskonale widać.)

Data: 2009-03-28 03:49:50
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

To samo mi chodzi z pisiakami jak tobie z TVN24. Pare milionow ten program oglada i tak bedzie czy tobie sie podoba, czy nie. Tyle z mojej strony. Koniec tematu.

Jingiel

Data: 2009-03-28 06:57:07
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 28, 3:49 am, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:
To samo mi chodzi z pisiakami jak tobie z TVN24.

A to tvn24 jest partią polityczną? Może i racja...

Pare milionow ten
program oglada i tak bedzie czy tobie sie podoba, czy nie.

A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
mediach) co miał być podstawą demokracji?

Data: 2009-03-28 15:42:16
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
mediach) co miał być podstawą demokracji?

Maja wybor, moga ogladac TV trwam ,ale najwidoczniej  nie chca. Zreszta pora zakonczyc ten temat, bo sporo zboczyl w zla strone. Tyle z mojej strony.

Jingiel

Data: 2009-03-29 07:47:57
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 28, 4:42 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
> A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
> mediach) co miał być podstawą demokracji?

Maja wybor, moga ogladac TV trwam

Tylko po pierwsze tvTrwam jest obiektem ciągłych szykan obecnego
rządu.
Po drugie tvTrwam nie jest stricte kanałem informacyjnym lecz
religijnym.
Po trzecie jaka tu równowaga? Jeden kanał tvTrwam a po drugiej stronie
całą mocarna banda: tvn-RELIGIA, tvn, tvn24, tvnCNBC, tvnWarszawa,
Polsat, PolsatNews, SuperStacja, tv4, wszystkie ZGODNIE i wściekle
ujadające przeciw braciom Kaczyńskim, o.Rydzykowi itp.

Ta sama nierównowaga w kanałach radiowych: jedno RadioMaryja kontra:
RadioZet, RMF, TOKFM, KOLOR, Roxy, Eska, RadioDlaCiebie i wiele innych
- wszędzie co chwila można usłyszeć jadowite uwagi pod adresem PiS i
zero krytycyzmu wobec PO czy SLD.

W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

Data: 2009-03-29 17:25:24
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
rowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

To niech sobie bracia K. zaloza kanaly i beda mieli. Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej, bo nie musieliby kasy wylozyc. Akurat stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma. A coz pan K. nawet auta nie ma, nie mowiac o karcie bankomatowej. Co dopiero wlasne radio lub TV :)

Jingiel

Data: 2009-03-30 08:07:58
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
Jingiel pisze:
[...]

ma karte, niedawno założył by zamawiać książki przez internet ;-)
tak się chwalił jego minister.
A tak swoją drogą nie ciągnijmy tego, to żenada.

pawell

Data: 2009-03-30 08:32:56
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

..
A tak swoją drogą nie ciągnijmy tego, to żenada.

Dokladnie

Jingiel

Data: 2009-03-31 09:35:03
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 29, 5:25 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
> I gdzie ten PLURALIZM ???

To niech sobie bracia K. zaloza kanaly i beda mieli.

A więc każda partia polityczna musi mieć swoją stację tv bo bez tego
nie ma szans w wyborach?

Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej,

oni chcieli wykorzenić wpływy poprzedniej ekipy
czyli w stronę neutralności!

bo nie musieliby kasy wylozyc.

A skąda tą kasę ma brać *uczciwa* i patriotyczna partia polityczna? Od
sponsorów z zagranicy którym potem TRZEBA okazywać "wdzięczność" po
wsze czasy???
A zwłascza wtedy kedy rodzi się konflikt:
interes_polskiego_społeczeństwa KONTRA interes_koncernów?

Akurat
stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma.

A KRRiTV im dała na to koncesję.

Data: 2009-03-31 19:13:51
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Jak ich stac niech sobie robia prywatne stacje.

Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej,

oni chcieli wykorzenić wpływy poprzedniej ekipy
czyli w stronę neutralności!

Hahaahah, neutralnosc-pojecie wzgledne :)))

[...]

A skad teraz biora???? Ze skladek????

Akurat
stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma.

A KRRiTV im dała na to koncesję.

A co w tym zlego. To jest wlasnie pluralizm, o ktory tak walczysz.

Mysle, ze trzeba zakonczyc ten temat, bo zboczyl o wyraznie. To grupa o TV, a nie polityce. Z mojej strony EOT (End Of Topic).

Jingiel

Data: 2009-03-30 21:56:25
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

Ja myśle, że w lesie i słusznie. Dla mnie to może rządzić nawet skośnooki murzyn byle nie ci dwaj co zajumali księżyc.

Każdy będzie lepszy od nich i tak też sądzi większość wyborców, będą głosować przeciw nim.

BTW; fajnie być w opozycji, kompletnie nic nie robić i zawsze być kontra do tego co mówi rząd. "Bo taka rola opozycji" - powiedział przyszły euroosioł JK.

Data: 2009-03-26 20:46:19
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]