Skarga na TVN24 do UKE

Data: 2009-03-06 19:52:18
Autor: sensei
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik "kozioł" <neutrin)@wp.pl> napisał w wiadomości news:gorfdc$vql$1news.dialog.net.pl...
Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to jeszcze z obydwóch boków. Rozumiem zwężenie 16:9, ale oni jeszcze cos pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Oni po prostu lekceważą odbiorców i się nimi bawią . Słyszałem ,że specjalnie to obią, żeby kupić specjalny dekoder (wyjątkowy). Po prostu takiego obrazu nigdy nie widziałem, zeby pasek info był 30% oddołu i na dodatek pasek nie jest na całej szerokości ekranu....  Napisałem więc skargę do UKE, bo zło trzeba tępić w zarodku.

chlopie powinno sie tepic w zarodku glupote mam nadzieje ze UKE odpowie Ci odpowiednio...
Zrozum ze TVN nadaje tak jak to sie robi na calym swiecie i robi to bardzo dobrze - widac jak jakosc
TVN24 sie poprawila bo nadaja wiecej linii aktywnych.

To ze Ty masz problem z obsluga swojego TV i/lub swoja kablowka to tylko Twoj problem a nie TVNu
zrozum to i zacznij zale od siebie...

Skarga na TVN24 do UKE