Skarga na TVN24 do UKE

Data: 2009-03-26 11:21:04
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 6, 4:27 pm, "kozioł" <neutrin)@wp.pl> wrote:
Napisałem skargę do UKE na TVN24 . rzecz polega na tym, że nie mozna
normalnie oglądać TV, bo niedość, żę obraz jest zawężony z góry i z dołu, to
jeszcze z obydwóch boków. Rozumiem zwężenie 16:9, ale oni jeszcze cos
pokombinowali. nie będę opisywał, bo trzeba ten "cud" zobaczyć na własne
oczy. Mam TV 4:3, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. Oni po prostu
lekceważą odbiorców i się nimi bawią .

Ojej! Że też chce ci się masturbować i robić sobie samemu wodę z
mózgowia oglądając te pierdoły z własnej woli???  Po cóż ludzie
oglądają ten wartki potok bełkotu? Chcą się dowartościować myśląc, że
są tam niewiadomo jakie treści intelektualne? Przecież tam NIC
KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Data: 2009-03-26 19:39:34
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
Przecież tam NIC
KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Czyzby kolejny wielbiciel PISu?

Jingiel

Data: 2009-03-27 07:38:18
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 26, 7:39 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
Przecież tam NIC

> KONKRETNEGO nigdy nie jest powiedziane! Żadnych wartościowych
> informacji, tylko SAMA INDOKTRYNACJA non stop, 24/7!

Czyzby kolejny wielbiciel PISu?

Raczej wielbiciel rozumu.

Data: 2009-03-27 17:47:15
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
alojzy.zakalec@gmail.com pisze:
[...]

Hahaha, panu juz dziekujemy.

Jingiel

Data: 2009-03-27 12:32:03
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 27, 5:47 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:

> Raczej wielbiciel rozumu.

Hahaha, panu juz dziekujemy.

O co ci chodzi? Przecież PiS to druga największa i najsilniejsza
partia w Polsce. A skoro tak to chyba oczywiste, że KTOŚ musi być jej
sympatykiem? A co? Na grupy dyskusyje mają wstęp tylko zwolennicy PO?

(Bo, że do mediów tak mają to już akurat gołym okiem doskonale widać.)

Data: 2009-03-28 03:49:50
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

[...]

To samo mi chodzi z pisiakami jak tobie z TVN24. Pare milionow ten program oglada i tak bedzie czy tobie sie podoba, czy nie. Tyle z mojej strony. Koniec tematu.

Jingiel

Data: 2009-03-28 06:57:07
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 28, 3:49 am, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:
To samo mi chodzi z pisiakami jak tobie z TVN24.

A to tvn24 jest partią polityczną? Może i racja...

Pare milionow ten
program oglada i tak bedzie czy tobie sie podoba, czy nie.

A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
mediach) co miał być podstawą demokracji?

Data: 2009-03-28 15:42:16
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
mediach) co miał być podstawą demokracji?

Maja wybor, moga ogladac TV trwam ,ale najwidoczniej  nie chca. Zreszta pora zakonczyc ten temat, bo sporo zboczyl w zla strone. Tyle z mojej strony.

Jingiel

Data: 2009-03-29 07:47:57
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 28, 4:42 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
> A czy mają jakiś wybór? Gdzie ten *pluralizm* (zwłaszcza, że w
> mediach) co miał być podstawą demokracji?

Maja wybor, moga ogladac TV trwam

Tylko po pierwsze tvTrwam jest obiektem ciągłych szykan obecnego
rządu.
Po drugie tvTrwam nie jest stricte kanałem informacyjnym lecz
religijnym.
Po trzecie jaka tu równowaga? Jeden kanał tvTrwam a po drugiej stronie
całą mocarna banda: tvn-RELIGIA, tvn, tvn24, tvnCNBC, tvnWarszawa,
Polsat, PolsatNews, SuperStacja, tv4, wszystkie ZGODNIE i wściekle
ujadające przeciw braciom Kaczyńskim, o.Rydzykowi itp.

Ta sama nierównowaga w kanałach radiowych: jedno RadioMaryja kontra:
RadioZet, RMF, TOKFM, KOLOR, Roxy, Eska, RadioDlaCiebie i wiele innych
- wszędzie co chwila można usłyszeć jadowite uwagi pod adresem PiS i
zero krytycyzmu wobec PO czy SLD.

W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

Data: 2009-03-29 17:25:24
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
rowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

To niech sobie bracia K. zaloza kanaly i beda mieli. Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej, bo nie musieliby kasy wylozyc. Akurat stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma. A coz pan K. nawet auta nie ma, nie mowiac o karcie bankomatowej. Co dopiero wlasne radio lub TV :)

Jingiel

Data: 2009-03-30 08:07:58
Autor: pawell32
Skarga na TVN24 do UKE
Jingiel pisze:
[...]

ma karte, niedawno założył by zamawiać książki przez internet ;-)
tak się chwalił jego minister.
A tak swoją drogą nie ciągnijmy tego, to żenada.

pawell

Data: 2009-03-30 08:32:56
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE

..
A tak swoją drogą nie ciągnijmy tego, to żenada.

Dokladnie

Jingiel

Data: 2009-03-31 09:35:03
Autor: alojzy.zakalec
Skarga na TVN24 do UKE
On Mar 29, 5:25 pm, Jingiel <X...@XX.XX> wrote:
> I gdzie ten PLURALIZM ???

To niech sobie bracia K. zaloza kanaly i beda mieli.

A więc każda partia polityczna musi mieć swoją stację tv bo bez tego
nie ma szans w wyborach?

Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej,

oni chcieli wykorzenić wpływy poprzedniej ekipy
czyli w stronę neutralności!

bo nie musieliby kasy wylozyc.

A skąda tą kasę ma brać *uczciwa* i patriotyczna partia polityczna? Od
sponsorów z zagranicy którym potem TRZEBA okazywać "wdzięczność" po
wsze czasy???
A zwłascza wtedy kedy rodzi się konflikt:
interes_polskiego_społeczeństwa KONTRA interes_koncernów?

Akurat
stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma.

A KRRiTV im dała na to koncesję.

Data: 2009-03-31 19:13:51
Autor: Jingiel
Skarga na TVN24 do UKE
[...]

Jak ich stac niech sobie robia prywatne stacje.

Ale oni chcieli pakowac sie do TV publicznej,

oni chcieli wykorzenić wpływy poprzedniej ekipy
czyli w stronę neutralności!

Hahaahah, neutralnosc-pojecie wzgledne :)))

[...]

A skad teraz biora???? Ze skladek????

Akurat
stacje, ktore wymieniasz sa PRYWATNYMI. Ktos wylozyl kase i  ma.

A KRRiTV im dała na to koncesję.

A co w tym zlego. To jest wlasnie pluralizm, o ktory tak walczysz.

Mysle, ze trzeba zakonczyc ten temat, bo zboczyl o wyraznie. To grupa o TV, a nie polityce. Z mojej strony EOT (End Of Topic).

Jingiel

Data: 2009-03-30 21:56:25
Autor: BaX
Skarga na TVN24 do UKE

W prasie papierowej: jeden DziennikPolski kontra: Dziennik,
GazetaWyborcza, Trybuna, kolorowe: Polityka, Newsweek...

I gdzie ten PLURALIZM ???

Ja myśle, że w lesie i słusznie. Dla mnie to może rządzić nawet skośnooki murzyn byle nie ci dwaj co zajumali księżyc.

Każdy będzie lepszy od nich i tak też sądzi większość wyborców, będą głosować przeciw nim.

BTW; fajnie być w opozycji, kompletnie nic nie robić i zawsze być kontra do tego co mówi rząd. "Bo taka rola opozycji" - powiedział przyszły euroosioł JK.

Data: 2009-03-26 20:46:19
Autor: Cavallino
Skarga na TVN24 do UKE
Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]