Skarga na UKE

Data: 2012-03-15 22:08:31
Autor: 'Tom N'
Skarga na UKE
qwerty w <news:jjt8ng$r5f$1inews.gazeta.pl>:

Witam. Chcę złożyć skargę na swojego operatora komórkowego.
Jednak na stronie http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=279&news_id=1834&layout=4&page=text jest do zaznaczenia:
"Potwierdzam, iż umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, której niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest przedmiotem skargi, zawarłam (em) jako konsument, tj. osoba fizyczna, w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową"

I ten zapis na stronie w jakiś sposób uniemożliwia Ci złożenie /skargi/ bez
korzystania z tej strony?

Nie potrafisz wysłać listu poleconego i napisać kilku zdań bez formularza?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-03-16 06:52:21
Autor: qwerty
Skarga na UKE
Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:120315.220831.psp.389@int.dyndns.org.invalid...
I ten zapis na stronie w jakiś sposób uniemożliwia Ci złożenie /skargi/ bez
korzystania z tej strony?

Nie potrafisz wysłać listu poleconego i napisać kilku zdań bez formularza?

Pytam się, bo są pewne przepisy, z których zwykły kowalski może skorzystać, a firma nie.

Data: 2012-03-16 11:55:25
Autor: Elka
Skarga na UKE
qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Pytam się, bo są pewne przepisy, z których zwykły kowalski może skorzystać,
firma nie.

Bo jeśli naprawdę Twój operator coś przeskrobał a Ty jesteś klientem "firmowym", to najprościej iść na konsultację do prawnika zajmującego się prawem telekomunikacyjnym i konsumenckim, wziąć fakturę za tę konsultację (idzie w koszta firmy) i jeśli faktycznie są podstawy do roszczeń, to nie zawracać sobie głowy jakimś UKE (który de facto gówno może), tylko jak człowiek założyć sprawę cywilną i domagać się zaprzestania tych niecnych praktyk + stosownego odszkodowania.

Od razu odpowiem na ewentualne "nie chce mi się chodzić po sądach". Jeśli Ci się nie chce, to znaczy, że sprawa nie jest poważna i najprawdopodobniej zostaniesz słusznie zlany ciepłym moczem zarówno przez operatora, jak i UKE.

Elka

Data: 2012-03-18 10:59:35
Autor: _ąćęłńóśźż.
Skarga na UKE
Dopiero co składałem skargę do UKE właśnie jako przedsiębiorca - na niewłaściwe praktyki operatora (od kilku dni już byłego), z wnioskiem o ukaranie operatora.
Wysłałem mailem z załącznikami na adres główny UKE, przekazali do oddziału UKE w moim mieście.
Myślę, że takie rzeczy trzeba robić, żeby wielka trójka nami nie pomiatała.

--

Skarga na UKE