Data: 2012-03-15 22:08:31 | |
Autor: 'Tom N' | |
Skarga na UKE | |
qwerty w <news:jjt8ng$r5f$1inews.gazeta.pl>:
Witam. Chcę złożyć skargę na swojego operatora komórkowego. I ten zapis na stronie w jakiś sposób uniemożliwia Ci złożenie /skargi/ bez korzystania z tej strony? Nie potrafisz wysłać listu poleconego i napisać kilku zdań bez formularza? -- Tomasz Nycz |
|
Data: 2012-03-16 06:52:21 | |
Autor: qwerty | |
Skarga na UKE | |
Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:120315.220831.psp.389@int.dyndns.org.invalid...
I ten zapis na stronie w jakiś sposób uniemożliwia Ci złożenie /skargi/ bez Pytam się, bo są pewne przepisy, z których zwykły kowalski może skorzystać, a firma nie. |
|
Data: 2012-03-16 11:55:25 | |
Autor: Elka | |
Skarga na UKE | |
qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):
Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:120315.220831.psp.389@int.dyndns.org.invalid...a firma nie. Bo jeśli naprawdę Twój operator coś przeskrobał a Ty jesteś klientem "firmowym", to najprościej iść na konsultację do prawnika zajmującego się prawem telekomunikacyjnym i konsumenckim, wziąć fakturę za tę konsultację (idzie w koszta firmy) i jeśli faktycznie są podstawy do roszczeń, to nie zawracać sobie głowy jakimś UKE (który de facto gówno może), tylko jak człowiek założyć sprawę cywilną i domagać się zaprzestania tych niecnych praktyk + stosownego odszkodowania. Od razu odpowiem na ewentualne "nie chce mi się chodzić po sądach". Jeśli Ci się nie chce, to znaczy, że sprawa nie jest poważna i najprawdopodobniej zostaniesz słusznie zlany ciepłym moczem zarówno przez operatora, jak i UKE. Elka -- |
|
Data: 2012-03-18 10:59:35 | |
Autor: _ąćęłńóśźż. | |
Skarga na UKE | |
Dopiero co składałem skargę do UKE właśnie jako przedsiębiorca - na niewłaściwe praktyki operatora (od kilku dni już byłego), z wnioskiem o ukaranie operatora.
Wysłałem mailem z załącznikami na adres główny UKE, przekazali do oddziału UKE w moim mieście. Myślę, że takie rzeczy trzeba robić, żeby wielka trójka nami nie pomiatała. -- |