Skarga na bezczynnosc burmistrza

Data: 2010-03-12 16:46:34
Autor: KK
Skarga na bezczynnosc burmistrza
3 tyg temu zwrocilem sie do burmistrza o udostepnienie mi inf publicznej. Do tej pory nie otrzymałem zadnej odp.
Chce wniesc skarge do SKO. Pytanie tylko czy wnosze ją bezposrednio do SKO czy za posrednictwem UM ?

Data: 2010-03-16 03:06:29
Autor: kasia
On 12 Mar, 16:46, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
[...]
w moim miescie burmistrz daje sobie miesiac na odpowiedz,poczekaj
jeszcze troche

Data: 2010-03-16 03:13:12
Autor: BK
On Mar 12, 4:46 pm, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
[...]

Za wczesnie na skarge.

Data: 2010-03-16 06:51:43
Autor: gr
Skarga na bezczynnosc burmistrza
On 12 Mar, 16:46, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
3 tyg temu zwrocilem

A KPA ile mu daje na odpowiedź?
 Mi się wydaje, że miesiąc.

Data: 2010-03-16 15:17:16
Autor: KK
gr pisze:
On 12 Mar, 16:46, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
3 tyg temu zwrocilem

A KPA ile mu daje na odpowiedź?
 Mi się wydaje, że miesiąc.

Ale tu chodzi o udostepnienie inf publicznej, a zgodnie z ustawa maja na to 2 tyg

Data: 2010-03-16 08:31:51
Autor: BK
On 16 Mar, 15:17, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
gr pisze:

> A KPA ile mu daje na odpowiedź?
>  Mi się wydaje, że miesiąc.

Ale tu chodzi o udostepnienie inf publicznej, a zgodnie z ustawa maja na
to 2 tyg

na udostepnienie, na odmowe daje miesiac

Skarga na bezczynnosc burmistrza