Skarga na lekarza?

Data: 2011-04-13 13:22:41
Autor: cyklista
Skarga na lekarza?
Użytkownik Norbert napisał:
Prosze o naprowadzenie mnie gdzie należy wysłać skargę na lekarza? Do NFZ?
Wyczekałem się dziś 2 godziny na lekarkę która powinna być w pracy od 8
a przyjechała sobie na 10. Do tego mimo że byłem pierwszy przyjęła poza
kolejnością dwóch pacjentów ( ma uprawnienia lekarza sądowego i
wystawiała im jakieś papiery do sądu) a ja siedziałem z kaszlącym
dzieckiem i gorączką 39,3 2 godziny na korytarzu. Do tego kiedy
zwróciłęm jej uwagę na jej zachowanie była arogancka i nieprzyjemna.
Proszę mnie nakierować gdzie się z tą sprawą udać bo pierwszy raz
spotkałem się z takim podejściem do "małego" pacjenta.
Pozdrawiam.

Takie skargi wysyłać można do: NFZ, Izba Lekarska, Rzecznik Praw Pacjenta.

Data: 2011-04-14 07:47:29
Autor: Misiek
Skarga na lekarza?

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4da5878e$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Do kierownika danej placowki (prezesa, dyrektora czy jakkolwiek inaczej on sie nazywa)

Skarga na lekarza?