Skarpety - bardzo dziękuje.

Data: 2011-08-01 15:27:11
Autor: WW
Skarpety - bardzo dziękuje.
W dniu 2011-07-28 12:52, WW pisze:

Które z właściwości są naprawdę istotne a które służą tylko do
zwiększenia atrakcyjności handlowej ?
Jedne z Coolmax, inne z włókna kokosowego, inne kompresyjne, jeszcze
inne z merynosów, z lycrą i bez, itd. itp. Ceny od kilkunastu do setek
złotych za parę.

Co prawda bardziej chciałem poznać wady i zalety poszczególnych mieszanek i ich składników, używanych do wyrobu takich skarpet, ale i polecenia konkretnych firm są bardzo cenne.

Dzięki i pozdrawiam
WW

Data: 2011-08-06 17:42:15
Autor: Sławomir Szyszło
Skarpety - bardzo dziękuje.
Dnia Mon, 01 Aug 2011 15:27:11 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wklepał(-a):

Co prawda bardziej chciałem poznać wady i zalety poszczególnych mieszanek i ich składników, używanych do wyrobu takich skarpet, ale i polecenia konkretnych firm są bardzo cenne.

Dodatkowo polecam spray "3 w 1" (z talkiem) Scholl - znacznie poprawia komfort
chodzenia, bo stopy się tak nie pocą.
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

Data: 2011-08-08 01:55:55
Autor: __Maciek
Skarpety - bardzo dziękuje.
Sat, 06 Aug 2011 17:42:15 +0200 Sławomir Szyszło
<slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisał:

Dodatkowo polecam spray "3 w 1" (z talkiem) Scholl - znacznie poprawia komfort
chodzenia, bo stopy się tak nie pocą.

Ja tam po prostu talkuję zwykłym talkiem. Stopy i te miejsca które sie
obcierają od majtek (pachwiny i okolice).

Skarpety - bardzo dziękuje.