Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?

Data: 2011-07-28 13:35:29
Autor: Jarek Kardasz
Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?
Dnia Thu, 28 Jul 2011 12:52:17 +0200, WW napisał(a):

Przeznaczenie, turystyka górska a raczej podgórska, jesienna, bez wspinaczki, na poziomie 50 latka, ale z dużym sercem do gór.
Buty, już mam,  Meindl Island (bardzo fajne :-))

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
WW
Bardzo zacne są skarpety Bridgedale. Cenię szczególnie te z dużą
zawartością coolmax-u.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-07-28 14:03:56
Autor: Pawel
W dniu 2011-07-28 13:35, Jarek Kardasz pisze:
Bardzo zacne są skarpety Bridgedale. Cenię szczególnie te z dużą
zawartością coolmax-u.

Bridgedale sa OK, polecam tez Meindl.

Data: 2011-07-28 14:19:17
Autor: Marcin Lubojański
[...]

Coolmax (bez żadnych dodatków) ma jedną wielką wadę - bardzo szybko zaczyna śmierdzieć :P
Warto zwrócić uwagę czy jest jakiś dodatek antybakteryjny. Bardzo fajnie sprawdza się srebrna nić.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-07-29 05:02:56
Autor: Doczu
Jarek Kardasz <emalia@w.stop.ce> napisał(a):
> [...]

> WW
Bardzo zacne są skarpety Bridgedale. Cenię szczególnie te z dużą

Ja takoż. Uzywam od wielu lat.
Polecam zakupy na amazon.co.uk - przy trzech parach jedna jest jakby gratis względem cen krajowych.
Całkiem niezłe skarpety ma też Mund.

Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?