Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?

Data: 2011-07-28 14:56:57
Autor: gl
Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?

Gubię się ofercie skarpet.
Które z właściwości są naprawdę istotne a które służą tylko do zwiększenia atrakcyjności handlowej ?/../
Przeznaczenie, turystyka górska a raczej podgórska, jesienna,

ja  wybieram 100% syntetyki z przewagą włokien poliestrowych;
absolutnie bez domieszki bawełny, bo wtedy dłużej schną - o wełnie
nic nie powiem, bo już lata nie używałem;
dobrze też , jeśli mają jakiś elastyczny ściągacz na wysokości
kostki - nie zsuwają się;

ostatnio używałem z turystycznymi półbutkami dość cienkich
i krótkich skarpetek z Lidla za góra 15zł (takich z napisem
trekking) i sprawowały się dobrze, choć pewnie jest
masa innych lepszych wyrobów;
poprzednio miałem grube skarpety ze "specjalistycznego
sklepu górskiego", lecz raczej nigdy już nie wrócę
do klasycznej grubej skarpetki górskiej -
wielkie mrozy omijam, a wg mnie obecnie obuwie nie wymaga
już takich wynalazków, choć - jak wiadomo - onuca ponad wyszystko;

 g.

Skarpety - co jest ważne a co bajer handlowy ?