[maratony] Skarżysko-limeryk

Data: 2010-07-26 20:18:44
Autor: Arek Bukalski
[maratony] Skarżysko-limeryk

Może niektórzy mnie jeszcze pamiętają z tras maratonowych.

jak można Cię zapomnieć :) przecież nie raz byliśmy toważyszami "niedoli" na kilku trasach, nawet ostatnio myślałem o Tobie przeglądajac wpisy na grupach że dawno nic nie pisałeś o swoich wyjazdach.

Teraz startuję tylko od czasu do czasu i dla zabawy.

ja również mniej startuję w maratonach, a przynajmniej już nie jadę na koniec świata żeby wystartwać w zawodach tylko wybieram te bliżej domu.

limeryki bardzo fajne, zawsze miałeś talent do pisania (przy najbliższej okazji z pewnością coś zamówię), pamiętam jak czytałem Twoją relację z BCH w którym też jechałem i miałem te wszystkie obrazki przed oczami aż chce sie tam znów wrócić :)

Łukasz Marks (obowiązkowo na srebrnym, skrzypiącym NRS'ie).

a zapomniałeś dodać o zielonych spodenkach :) no chyba że przeszły już do lamusa i masz obcisłe prawdziwie kolarskie gatki :)
ciekawe czy Ty będziesz pamiętać Francuza który czasem pozdrawiał Cię na trasach maratonów lub zamienił kilka słów po zawodach?
pozdrawiam Arek

[maratony] Skarżysko-limeryk