Skasowano 7 zdjęć z pokładu tupolewa!

Data: 2010-11-11 13:05:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Skasowano 7 zdjęć z pokładu tupolewa!
Zaczyna się tak:

Usunięto siedem zdjęć z aparatu należącego do jednej z ofiar smoleńskiej katastrofy. Fotografie zostały zrobione podczas tragicznego lotu 10 kwietnia.....

i na koniec:

 ...Zdjęcia pokazują nie tylko wnętrze samolotu, ale i pasażerów. Zostały skasowane podczas lotu, bo były złej jakości. Zdjęcia udało się odzyskać i są teraz w posiadaniu prokuratorów.

http://www.fakt.pl/Skasowano-7-zdjec-z-pokladu-tupolewa-,artykuly,87458,1.html

Gdy czytam takie teksty, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera!

Data: 2010-11-12 11:53:25
Autor: Jingiel
Skasowano 7 zdjęć z pokładu tupolewa!

http://www.fakt.pl/Skasowano-7-zdjec-z-pokladu-tupolewa-,artykuly,87458,1.html

Gdy czytam takie teksty, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera!

Żeby ci się co innego nie otworzyło. Co w tym dziwnego? ja tż sobie kasuję w aparacie zdjęcia, które mi sie nie udały (np. gdy sa poruszone, nieostre)

Jingiel

Data: 2010-11-12 12:20:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:ibj6bc$7mv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czytaj załącznik, później komentuj.
Jeśli to za trudne i nie zrozumiałeś, to ci wyjaśnię.
Tytuł sugeruje, że jakieś wraże siły ( na pewno kacapy) skasowały zdjęcia.
I dalej następuje opis wydarzenia.
I dopiero w ostatnim zdaniu jest wyjaśnienie, że to wykonujący zdjęcia skasował je, bo okazały się nieostre.

Data: 2010-11-12 12:31:02
Autor: Jingiel
Skasowano 7 zdjęć z pokładu tupolewa!

I dopiero w ostatnim zdaniu jest wyjaśnienie, że to wykonujący zdjęcia
skasował je, bo okazały się nieostre.

=================

Nie wiedziałem jakie są twoje intencje i z jakiego to powodu ci się otwiera. Teraz już wiem. Zresztą ta gazeta z tego żyję, że podkręca atmosferę i szuka sensacji tam gdzie jej nie ma.

-- --

Jingiel

Data: 2010-11-12 13:23:29
Autor: mk