Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kam ińskiego

Data: 2009-10-06 20:22:08
Autor: boukun
Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kam ińskiego
2009-10-06 16:49
Obrońcy Piotra Ryby, skazanego na dwa i pół roku więzienia za płatną protekcję w tzw. aferze gruntowej, podtrzymują opinię, że akcja CBA w resorcie rolnictwa była nielegalna - co uznaje też rzeszowska prokuratura, stawiając zarzuty szefowi CBA Mariuszowi Kamińskiemu. - Zwrócimy się do prokuratury o uznanie pana Ryby za pokrzywdzonego - powiedział mecenas Mariusz Paplaczyk.
- Decyzja prokuratury wzmacnia argumentację obrony - mówił adwokat pytany o zarzuty prokuratury dla Kamińskiego. Według niego Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia, który 18 sierpnia uznał Rybę i Andrzeja K. za winnych płatnej protekcji, "nie tyle uznał akcję CBA za legalną, co stwierdził, że nie może jej badać, bo nie jest do tego uprawniony".

Nielegalne dowody

Zdaniem adwokatów, takie dowody są nielegalne - co w terminologii innych systemów prawnych nosi nazwę "owoców z zatrutego drzewa", z których sąd nie może korzystać. W Polsce taki zakaz nie istnieje. Sąd nie zakwestionował tych dowodów. Uznał, że nie można podważać legalności operacji CBA, ponieważ odbywała się ona za zgodą Prokuratora Generalnego i Sądu Okręgowego w Warszawie, gdzie Biuro wystąpiło o odpowiednie zgody. - Teraz sąd będzie miał problem - tak do nowej sytuacji odniósł się mecenas Paplaczyk. Podkreślił, że nie ma jeszcze uzasadnienia wyroku, od którego obrona chce apelować do wyższej instancji.

Odtajnić dokumenty

- Od początku chcieliśmy, by proces Piotra Ryby i Andrzeja K. toczył się przy otwartej kurtynie - a było tak, że CBA część dokumentów odtajniło, a część nie. Teraz apelujemy o utworzenie "białej księgi" wszystkich dokumentów z tej sprawy, żeby każdy mógł się z nimi zapoznać. Oprócz tego wystąpimy do Prokuratora Okręgowego w Rzeszowie o przyznanie panu Rybie statusu osoby pokrzywdzonej w śledztwie przeciwko Mariuszowi Kamińskiemu - dodał adwokat.

Nadużycia Kamińskiego

Nadużycie uprawnień, kierowanie nielegalnymi działaniami operacyjnymi CBA dotyczącymi wręczenia łapówki powołującym się na wpływy w resorcie rolnictwa i funkcjonariuszom publicznym oraz kierowanie podrabianiem dokumentów i wyłudzeniem poświadczenia nieprawdy w oparciu o te dokumenty - taki zarzut przedstawiła we wtorek rzeszowska prokuratura szefowi CBA Mariuszowi Kamińskiemu. Grozi za to do 8 lat więzienia.

PAP, arb

Ja im się nie dziwię, uczciwych ludzi bandyci z PiS wrobili w przestępstwo, a sami chodza na wolności...

boukun

Data: 2009-10-06 22:58:18
Autor: Habeck Colibretto
Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżen ia Kamińskiego
Dnia 06.10.2009, o godzinie 20.22.08, na pl.soc.polityka, boukun
napisał(a):

Ja im się nie dziwię, uczciwych ludzi bandyci z PiS wrobili w przestępstwo, a sami chodza na wolności...

Weź może coś z firmy wynieś uczciwie. Jak to mięcho z rzeźni.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-10-06 23:12:25
Autor: boukun

napisał(a):

Ja im się nie dziwię, uczciwych ludzi bandyci z PiS wrobili w przestępstwo, a
sami chodza na wolności...

Weź może coś z firmy wynieś uczciwie. Jak to mięcho z rzeźni.

-- Pozdrawiam,

Kto co wyniósł? Kusili, kusili, podkładali lewe papiery i z uczciwych ludzi zrobiono przestepców. Tych dwóch siedzi niewinnie. Toż to jest chory stystem. Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia, który 18 sierpnia uznał Rybę i Andrzeja K. za winnych płatnej protekcji, "nie tyle uznał akcję CBA za legalną, co stwierdził, że nie może jej badać, bo nie jest do tego uprawniony".

Sąd wsadził ofiary przestępców do więzienia, nie badając, czy akcja CBA była legalna, bo nie był do tego uprawniony?

Bo sąd widocznie nie miał prawa tego badać, taki sąd, jaki system...
Ech...

boukun

Data: 2009-10-06 14:49:27
Autor: Hans Kloss
On 6 Paź, 23:12, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Kto co wyniósł? Kusili, kusili, podkładali lewe papiery

I skusili? To znaczy ze kuszeni okazali się złodziejami,. Zakonotuj
sobie raz na zawsze palancie- uczciwego człowieka skusić się nie da.
Jedynie jakiegoś gnoja zboukunionego, który za młodu np. nie widział
nic złego w wynoszeniu z pracy kradzionego towaru. Taki ludzki smieć
zrozumie innego ludzkiego śmiecia i nawet się nad nim użali, czego
jesteś doskonałym przykładem.
J-23

Data: 2009-10-07 08:32:37
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ab04a80-784f-4d17-ade4-80db47da4694l35g2000vba.googlegroups.com...
[...]

To znaczy, że kusiciele powinni wisieć!!! Zakonotuj sobie jeszcze roz, że nikt nie ma prawa wyłączności na popełnianie przestępstwa i nikt nie ma prawa bawić się w Boga. Bandyci z PiS powinni w pierwszej kiolejności pójść siedzieć. Gdyby nie mafia PiS, świat byłby o wiele lepszy i sprawiedliwszy. Człowiek nie jest od tego, żeby testować jego moralność, a tym bardziej przez oprawców, którzy metodą przestępczą z uczciwych ludzi robią przestępców. Paniał???

Jebana wypaczona moralność kalego...

Śmieciem się urodziłeś, i śmieciem zdechniesz...

boukun

Data: 2009-10-07 08:44:59
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 08:32:37 +0200, boukun napisał(a):

Śmieciem się urodziłeś, i śmieciem zdechniesz...

Ja bym jeszcze dodał hałsfrał, że żyjesz jak śmieć. Willy świadkiem.
Piotr

Data: 2009-10-07 08:45:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1s69vyzcu0ix9.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 7 Oct 2009 08:32:37 +0200, boukun napisał(a):

Śmieciem się urodziłeś, i śmieciem zdechniesz...

Ja bym jeszcze dodał hałsfrał, że żyjesz jak śmieć. Willy świadkiem.
Piotr

Następny śmieć się odezwał, który ma wypaczony obraz moralności. Głupi Piotrusiu, kogo obchodzą twoje fobie?

boukun

Data: 2009-10-07 08:56:54
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 08:45:30 +0200, boukun napisał(a):

Następny śmieć się odezwał, który ma wypaczony obraz moralności. Głupi Piotrusiu, kogo obchodzą twoje fobie?

Gdzie tu wypaczenia i jakieś fobie? Ty wałkun w ogóle wiesz co to
fobia? Uważam, że kradzież, wiarołomstwo, oszustwo, życie na cudzy koszt,
ciągnięcie lachy pedziom, to zło... Powiem ci jeszcze hałsfrał, że jak
mowię, tak i chodzę, więc spierdalaj rozwielitko moralna ze swoimi
"uwagami".

Piotr

Data: 2009-10-07 11:14:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1b9ngeyopmoed$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Taka kurwa chodząca ze Śląska jak ty głupi Piotrusiu, może tylko sobie oczerniać uczciwych ludzi i przeinaczać fakty. Tym samym wydajesz o sobie tłuku dobitnie świadectwo. Taka kurwa, co bandytów z PiSu chce wybielić, nie ma żadnej moralności. Tfu, łajzo pierdolona!!!

boukun

Data: 2009-10-07 20:12:28
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 11:14:47 +0200, boukun napisał(a):

Taka kurwa chodząca ze Śląska

Kurwić to się kurwiłeś głuptasie z Willym...
Piotr

Data: 2009-10-07 20:16:31
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e5u527zglyu.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 7 Oct 2009 11:14:47 +0200, boukun napisał(a):

Taka kurwa chodząca ze Śląska

Kurwić to się kurwiłeś głuptasie z Willym...
Piotr

I czego kurewska łajzo się strzępisz...

boukun

Data: 2009-10-07 21:03:47
Autor: Piotr
Dnia Wed, 7 Oct 2009 20:16:31 +0200, boukun napisał(a):

Kurwić to się kurwiłeś głuptasie z Willym...
Piotr

I czego kurewska łajzo się strzępisz...

Ile ci dał, głupiutka Hałsfrał? 10 DM?

Data: 2009-10-08 00:45:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6od001a5mvo.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 7 Oct 2009 20:16:31 +0200, boukun napisał(a):

Kurwić to się kurwiłeś głuptasie z Willym...
Piotr

I czego kurewska łajzo się strzępisz...

Ile ci dał, głupiutka Hałsfrał? 10 DM?

Chcesz wziąć do buzi pedale?
Przyjedź do Świdnicy, zagonię cię do pały za darmo...

boukun

boukun

Data: 2009-10-08 07:37:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 8 Oct 2009 00:45:47 +0200, boukun napisał(a):

Ile ci dał, głupiutka Hałsfrał? 10 DM?

Chcesz wziąć do buzi pedale?
Przyjedź do Świdnicy, zagonię cię do pały za darmo...

Ło, jak to się lachociąg odgraża, he, he... Ty lepiej jedź do
Erlenbachu, tam twoje homoseksualne anonse mogą zostać wysłuchane...
Piotr

Data: 2009-10-08 15:53:29
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5innkf7yxeus.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Lachociąg to jesteś ty kurwo ze Śląska, na każdym kroku dajesz znać, że ktoś ci w życiu kiedyś krzywdę zrobił, stąd te uprzedzenia. Kto cię tak skrzywdził w życiu, głupi Piotrusiu?

boukun

Data: 2009-10-08 16:37:46
Autor: Piotr
Dnia Thu, 8 Oct 2009 15:53:29 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty się fiutem Willego pobaw lachociągu po zawodówce, a nie w
psychoanalityka.
Piotr

Data: 2009-10-08 19:23:00
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hj5hs32r6bjw.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co głupiego Piotrusia gryzie? czego głupiemu Piotrusiowi cały czas fiut w gębie chodzi po głowie. Masz debilu traume do dzisiaj?

boukun

Data: 2009-10-08 21:10:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 8 Oct 2009 19:23:00 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jaką ja mam mieć traumę, głupiutka hałsfrał, od twoich pedalskich przygód?
He, he, he, genialny FachSzuleFrojd...
Ty od tego odwracania kota ogonem dostaniesz zeza, lachociągu.

Data: 2009-10-07 10:49:24
Autor: Hans Kloss
Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kamińskiego
Co ty pieprzysz głupi chamie? Od ludzi na najwyższysch szczeblach władzy
zalezą losy MILIONÓW Polaków, w tym moje, moich dzieci i mojej rodziny.
Rządzący nami mają być testowani, sprawdzani i kontrolowani 24h na dobę,
zrozumiałeś kanalio? Tam nie ma miejsca dla takich meneli jak ty, a nawet jak
sie jakis zboukuniony kurwi syn przypadkiem trafi to ma być czym prędzej
zdemaskowany, wywalony na zbity ryj i wsadzony do ancla na postrach innym.
Państwo, głupi śmieciu, to nie jest zakład mięsny z którego mogłeś wywozić
taczkami kradziony towar. I tego za kaczorów pilnowało CBA i pilnowało
skutecznie. Pan Kamiński powinien za to dostać awans, podwyżkę i wysokie
odzaczenie państwowe, tymczasem podobne tobie bydło usiłuje go ciągać po sądach...
J-23

Data: 2009-10-07 15:01:08
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hahrnk$q3p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Głąbie kapuściany, od tego są normy cywilizowane. Nie może być tak, że bandyci z PiSu inwigilują całe społeczeństwo, w tym własnych ministrów, bo psychopaci ubzdurali sobie, że m=uszą się wszystkim i nikomu przypodobać, bo chcieli miec za wszelką cenę sukcesy... Pojebańcy z ziobrotokowej prokuratury powinni sami siebie inwigilować, a chamy gubili i niszczyli laptopy i zacierali ślady swojej przestępczej działalności...

Jak ustaliła "Rz", prokuratorzy uznali, że CBA bezprawnie wytworzyło dokumenty. Według śledczych biuro mogło produkować dokumenty ukrywające tożsamość agentów, ale już nie takie, które miały posłużyć do przeprowadzenia akcji (m. in. pisma urzędowe i akty notarialne).

Kto chamów skontroluje?

boukun

Data: 2009-10-07 19:21:08
Autor: Karol
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

o jakich cywilizowanych normach ty rozprawiasz bokun na tej grupie? Ja naprawde juz nie wiem czy ty jestes normalny czy tylko tak glupio
prowokujesz, bo chcesz blysnac orginalnoscia?

[...]

Jaka Rzepa ustalila? Gdzie i kiedy? Podaj link do tych rewelacji.
Mariusz Kaminski jest za madry aby dac sie zalatwic, bo doskonale wiedzial z kim zaczyna, dlatego NIC MU NIE UDOWODNIA, chociaz by biegunki dostali.

A ty czlowieku nie wypowiadaj sie na temat prawa, bo gdyby w Niemczech takie
prawo istnialo jakie ty chcesz na sile utrzymac w Polsce, to ty bys tam do ich
drzwi ciagle nie pukal o pieniadze. Ciekawe, ze niemieckie prawo ty znasz
dobrze, a w Polsce chcialbys utrzymac sowieckie.

Data: 2009-10-07 19:32:11
Autor: Karol
Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kamińskiego

 i jeszcze jedno...jesli premier nadal bedzie usilowal zwalic wine za *afere*
na Kaminskiego, to wyjdzie w koncu na idiote. Juz podnosza sie glosy przeciwko tym brediom premiera ktore opowiada o
Kaminskim i to nie z byle jakiej strony, tylko wlasnie ze strony tych ktorzy
zawsze go bronili. Sprawa jest tak ewidentna, ze tylko ktos kompletnie zdemoralizowany lub
szaleniec moze obciazac wina kogos, kto mial odwage naglosnic fakt lekcewazena
potencjalnego zagrozenia afera korupcyjna.

Na szczescie Polska to jeszcze nie jakies zadupie w Afryce, gdzie kacyki moga rzadzic jak chca.

Data: 2009-10-08 00:51:35
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:haiqbr$1u1$1inews.gazeta.pl...

i jeszcze jedno...jesli premier nadal bedzie usilowal zwalic wine za *afere*
na Kaminskiego, to wyjdzie w koncu na idiote.

Premier nic nie musi zwalać, media i dziennikarze go sami wyręczają, a społeczeństwo już na Kamińskiego nie może patrzeć.

boukun

Data: 2009-10-08 06:01:37
Autor: cirrus
[...]

Ale z ciebie głupek.

--
stevep

Data: 2009-10-08 10:33:06
Autor: Karol
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> lekcewazena potencjalnego zagrozenia afera korupcyjna.
> Na szczescie Polska to jeszcze nie jakies zadupie w Afryce, gdzie kacyki

Ale z ciebie głupek.

a c ciebie Stefanie matol i zdemoralizowana qurwa...

Data: 2009-10-08 00:49:40
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:haipn3$sbj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale dalibóg  nie wiem, na czym polegać miał twój przekaz? Kamkiński jest taki mądry jak i Kaczyńscy i Ziobro, to są psychopaci, którzy na siłę chcą z ludzi uczciwych zrobic przestępców, bo ś tak bardzo żądni sukcesów. To jest chore, ten cały kaczyński PiS jest chorą organizacją przestępczą, rakiem na zdrowej tkance społeczeństwa.

boukun

Data: 2009-10-07 23:15:20
Autor: Karpl
Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kamińskiego
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): bokun ja z toba nie mam zamiaru dyskutowac, bo z bredniami ktore tu wypisujesz to rzeczywiscie tylko jakis psychiatra moglby dac sobie rade.

Nie wiem dlaczego to robisz, w kazdym razie w normalnym kraju w ktorym dziala
prawo, mialbys powazne problemy, bo klamiesz, pomawiasz i oczerniasz
bezpodstawnie ludzi. Ja cie nie strasze, bron Boze, ale uwazaj, bo kiedys jednak moze ktos ci sie
powaznie dobrac do skory.

--

Skazani w aferze gruntowej zadowoleni z oskarżenia Kam ińskiego