Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!

Data: 2010-06-23 18:24:52
Autor: Grzegorz Z.
Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!
http://www.youtube.com/watch?v=Lt9PBnUsbMw

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-23 09:39:21
Autor: Tzva Adonai
Grzegorz Z. napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Lt9PBnUsbMw

Ten na tym filmie stojący obok Pospieszalskiego to też pojeb pierwsza
klasa, niejaki Eugeniusz Sendecki... Przez wiele lat pracował w izbie
wytrzeźwień, teraz pozuje na "polskiego endeka szeregowego szczebla"..
Założył na YouTube "telewizję narodową", którą już od roku
hobbystycznie rozpracowuję... Facet ma dar do ośmieszania idei, które
głosi, nie wiem czy robi to z premedytacją czy nieświadomie, ale idzie
mu naprawdę nieźle.. Na tym klipie pytał Pospieszalskiego o
pochodzenie etniczne, jednoznacznie sugerując, że udzielanie poparcia
dla Gruzji w konflikcie z Rosją, musi świadczyć o żydowskich
korzeniach...

Nawet mojej skromnej osobie poświęcił jeden z klipów:
http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

Data: 2010-06-23 18:43:46
Autor: Grzegorz Z.
Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!

http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

O ja pirdykam!

Co za morda!!!

"Buleble buleble buleble"

:)))))))))))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-23 09:46:53
Autor: Tzva Adonai
Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!
Grzegorz Z. napisał(a):

Co za morda!!!

To "rzeźbiarz polski" Bartłomiej Kurzeja, jeden z dyżurnych pajaców
Sendeckiego.. Natura obdarzyła go etnicznie polską twarzą, czyli tzw.
świńskim ryjem...

Data: 2010-06-23 19:47:31
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:12baa31b-5ab9-47cc-ae2e-7b422da2fea8y11g2000yqm.googlegroups.com...
Grzegorz Z. napisał(a):

Co za morda!!!

To "rzeźbiarz polski" Bartłomiej Kurzeja, jeden z dyżurnych pajaców
Sendeckiego.. Natura obdarzyła go etnicznie polską twarzą, czyli tzw.
świńskim ryjem...
-- -- -- -- -
czlowieku a pamietasz twarz profesora Kik'a? toz to morda przestepcy, takich przykladow zydlackich mord mozna wiele wiele podawac, niestety nie pamietam nazwisk
awe

Data: 2010-06-23 19:45:41
Autor: awe
Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!
Boze ale ty jestes prymitywny
awe

Data: 2010-06-23 21:30:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Jun 2010 19:45:41 +0200, awe napisał(a):

Boze ale ty jestes prymitywny

Wreszcie się w czymś zgadzamy. Nie uważam tej postaci za zbyt interesującą. --
Nasz bog to my i nasze idee.

Skibę uwielbiałem, uwielbiam i uwielbiać będę!