Skippy, żartowałem z ta Białorusi± ....

Data: 2012-01-04 17:27:06
Autor: Endriu
Skippy, żartowałem z ta Białorusi± ....
Data: 2012-01-04 18:23:51
Autor: Endriu
Skippy, żartowałem z ta Białorusi± ....
http://beatrycze.nowyekran.pl/post/46694,bialorus-zakazuje-korzystania-z-zagranicznych-witryn

Jednak Łuklaszenka to zwykły palant ....

Zastanawia mnie jak to jest, że na szczytach władzy mog± siedzieć takie kurwa buraczane buraki ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-24 09:02:16
Autor: Endriu
[...]

Chociaż .....

Czy niedĽwiedĽ zeżre Baćkę?
http://prawica.net/28591

"[...] Można oczywi¶cie powiedzieć, że to nierealistyczne plany. Warto jednak spojrzeć na tabelkę 1, z której wynika, że w latach 2000-2009 PKB Białorusi wzrósł wg ONZ o 90 proc. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Skippy, żartowałem z ta Białorusi± ....