Skład banana

Data: 2011-04-06 10:05:30
Autor: skippy
Skład banana
Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

Data: 2011-04-06 12:04:28
Autor: root
Skład banana
Dnia Wed, 6 Apr 2011 10:05:30 +0200, skippy napisał(a):

Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

O co chodzi?

Data: 2011-04-06 12:34:16
Autor: skippy
Skład banana
Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:iddixufm6tn5.mj8qchpvafyy.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 6 Apr 2011 10:05:30 +0200, skippy napisał(a):

Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

O co chodzi?

Chodzi o zmianę dziś rano składu WIG20 i współczynnika kor, a na stronach giełdy są dane sprzed zmiany z wczoraj.

Data: 2011-04-06 12:50:59
Autor: skippy
Skład banana
Dla porządku:

odpowiednie info można wygrzebać:
http://www.gpw.pl/komunikaty/?ph_tresc_glowna_start=show&ph_tresc_glowna_cmn_id=45560
ale tam nie ma wsp. kor.

Data: 2011-04-06 13:16:47
Autor: root
Skład banana
Dnia Wed, 6 Apr 2011 12:34:16 +0200, skippy napisał(a):

[...]

To znaczy mial wyleciec Polsat ale o tym juz trabili miesiac temu?

Data: 2011-04-06 13:31:44
Autor: skippy
Skład banana

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1b5kohdinhvf6$.29kofj7xj8s3.dlg40tude.net...
[...]

Nieee, mówie o zmianie która była z wczoraj na dziś

Data: 2011-04-06 12:34:27
Autor: Przemek
Skład banana

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:inh6sb$2bg$1news.onet.pl...
Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

Skippy ta banana gielda coraz bardziej przypomina grę w rosyjską ruletkę tylko że zamiast rewolweru jest do dyspozycji pistolet.

Data: 2011-04-06 13:01:34
Autor: alibaba81
Skład banana

> [...]

Skippy ta banana gielda coraz bardziej przypomina grę w rosyjską ruletkę

tylko że zamiast rewolweru jest do dyspozycji pistolet.

Co chcecie. Będzie wieczna hossa. :-))))))))))))) To już nawet nie banan, tylko skórka z banana. --

Data: 2011-04-06 13:01:31
Autor: skippy
Skład banana

Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.000007ca.4d9c480enewsgate.onet.pl...

> [...]

tylko że zamiast rewolweru jest do dyspozycji pistolet.

Co chcecie. Będzie wieczna hossa. :-))))))))))))) To już nawet nie banan, tylko

nie chodzi hossa czy bessa, tylko jak oni traktują pokemona

Data: 2011-04-06 13:30:13
Autor: alibaba81
Skład banana

> [...]

> tylko

> skórka z banana.

nie chodzi hossa czy bessa, tylko jak oni traktują pokemona

A mi o to samo chodzi. Hossa indeksowa, to robienie głupa z pokemona. Już od pół roku grają wariata. Teraz coś zaczęło się zmieniać, to trzeba namieszać. Dopiero co zmieniali skład.  --

Data: 2011-04-06 16:56:47
Autor: skippy
Skład banana
a bardzo przepraszam
właśnie sie dowiedziałem, ze sklady indeksow otrzymywane bez opoznien sa platne

no cóż, biznes is biznes , rozumiem

inna sprawa, że skład można wygrzebać na bieżąco tylko bez wsp kor
wsp kor można wyliczyć

no to kto frajer niech płaci

Skład banana