Skład na Grecje

Data: 2009-08-12 18:02:00
Autor: UGI
Skład na Grecje
Artur Boruc - Marcin Wasilewski, Michał Żewłakow, Dariusz Dudka, Jacek Krzynówek - Jakub Błaszczykowski, Mariusz Lewandowski, Rafał Murawski, Roger, Euzebiusz Smolarek - Robert Lewandowski.

LOL, dziadek nie powoluje Gancarczyka bo podobno dopiero co zaczal grac regularnie w Lechu ale z powolaniem i wystawieniem od poczatku Smolarka nie na swojej pozycji juz problemu nie sprawia. Dziadek znowu szaleje.
Szkoda ze Obraniak na lawce, licze ze wejdzie.

Data: 2009-08-12 18:05:18
Autor: Mane
Skład na Grecje
UGI pisze:
[...]

Podobnie jak Rogera i Murawskiego, Lewandowskiego Zewlakowa :D kabaret

Data: 2009-08-12 18:06:50
Autor: Mane
Skład na Grecje
Mane pisze:

Podobnie jak Rogera i Murawskiego, Lewandowskiego Zewlakowa :D kabaret

Lewandowskiego M :)

PS: Moze jak z Wichniarkiem starzec chce wszystkim udowodnic ze Obraniak sie nie nadaje :D

Data: 2009-08-12 18:17:50
Autor: UGI
Skład na Grecje

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości

PS: Moze jak z Wichniarkiem starzec chce wszystkim udowodnic ze Obraniak sie nie nadaje :D

To akurat niemozliwe. Leo sam jest zwolennikiem Obraniaka w kadrze. Dzis na pewno zagra, dziwne tylko ze zacznie od lawki.

Data: 2009-08-12 20:27:46
Autor: yamma
Skład na Grecje
Mane wrote:

PS: Moze jak z Wichniarkiem starzec chce wszystkim udowodnic ze
Obraniak sie nie nadaje :D

Naprawdę sądzisz, że on jeszcze chce komukolwiek w Polsce cokolwiek udowadniać?
yamma

Data: 2009-08-12 20:52:15
Autor: Mane
Skład na Grecje
yamma pisze:
Mane wrote:

PS: Moze jak z Wichniarkiem starzec chce wszystkim udowodnic ze
Obraniak sie nie nadaje :D

Naprawdę sądzisz, że on jeszcze chce komukolwiek w Polsce cokolwiek udowadniać?

Mysle ze tak, ciagle probuje udowodnic ze pracuje w kraju trzeciego swiata i wie wszytsko najlepiej :)

Data: 2009-08-12 20:19:51
Autor: Viking
Skład na Grecje

"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message
Mysle ze tak, ciagle probuje udowodnic ze pracuje w kraju trzeciego swiata

to akurat cale srodowisko pilkarskie udowadnia zamiast niego...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-12 21:23:57
Autor: yamma
Skład na Grecje
Mane wrote:
yamma pisze:

Naprawdę sądzisz, że on jeszcze chce komukolwiek w Polsce cokolwiek
udowadniać?

Mysle ze tak, ciagle probuje udowodnic ze pracuje w kraju trzeciego
swiata i wie wszytsko najlepiej :)

A on to musi udowadniać? Przypomnij ile naszych klubów gra w dalszym ciągu w europejskich pucharach.
yamma

Data: 2009-08-12 21:22:41
Autor: yamma
Skład na Grecje
UGI wrote:
Artur Boruc - Marcin Wasilewski, Michał Żewłakow, Dariusz Dudka, Jacek
Krzynówek - Jakub Błaszczykowski, Mariusz Lewandowski, Rafał Murawski,
Roger, Euzebiusz Smolarek - Robert Lewandowski.

Po I połowie.
Naprawdę poprawna gra defensywna naszej reprezentacji. Na tyle poprawna, że kompletnie nie widać różnicy w rankingu (11 do 40). Najsłabiej Smolarek, widać, że nie ma ani siły i szybkości. Początek bardzo dobry w wykonaniu Lewandowskiego (Roberta), potem zgasł. Trochę niemrawo cały nasz środek, brakuje błysku - widać, że to sparing. Poza kilkoma podaniami Rogera właściwie niewiele robią na boisku. Na duży plus oczywiście Kuba, choć w tej sytuacji w polu karnym mógł szybciej decydować się na strzał. Na razie mecz na 0:0. Zobaczymy co pokaże Obraniak, bo pewnie zmieni Smolarka w II połowie.
yamma

Data: 2009-08-12 21:48:55
Autor: brat_olin
Skład na Grecje

"yamma" <yamma@wp.pl> wrote

Zobaczymy co pokaże Obraniak,

Pierwsze dotkniecie pilki - i brameczka.  Dobry jest! :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-08-12 22:26:37
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5v5v2$jga$1news.onet.pl...

"yamma" <yamma@wp.pl> wrote

Zobaczymy co pokaże Obraniak,

Pierwsze dotkniecie pilki - i brameczka.  Dobry jest! :)

A potem dołożył drugą.
Nie ma tam jeszcze kilku Francuzów polskiego pochodzenia?
To może być jedyna szansa dla dziadunia.
Inaczej będzie do śmierci Krzynówka powoływał.
Nie wiem po co, ale może nie ma z kim o wnukach pogadać?

Data: 2009-08-12 22:33:08
Autor: Mermi
Skład na Grecje
Cavallino pisze:
[...]

No Ludwik to imho jest kompletnie z innej bajki. Wyszkolenie techniczne i taktyczne wysokiej klasy. Pomijam już te jego 1,5 bramki ;-)
I naprawdę przydałby się jeszcze taki jeden Francuz polskiego pochodzenia właśnie na lewą obronę, bo Krzynówek zaczął prezentować poziom... Kiełbowicza.

Data: 2009-08-12 22:34:00
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:

I naprawdę przydałby się jeszcze taki jeden Francuz polskiego pochodzenia właśnie na lewą obronę, bo Krzynówek zaczął prezentować poziom... Kiełbowicza.

I to z lat bez formy.

Data: 2009-08-12 22:40:36
Autor: Mermi
Skład na Grecje
Mermi pisze:

No Ludwik to imho jest kompletnie z innej bajki.

Kurcze, ale imiona to on ma na czasie ;) Ludwik Józef Obraniak :)

Data: 2009-08-12 23:04:07
Autor: CGC
Skład na Grecje
Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:40:36 +0200, Mermi napisał(a):

No Ludwik to imho jest kompletnie z innej bajki.

Kurcze, ale imiona to on ma na czasie ;) Ludwik Józef Obraniak :)

Ludwik - imię z germańskiego, wersja rozwojowa frankońskiego imienia
Chlodwig. Wywodzi się ze słowa oznaczającego "głośny", "sławny".

Hmm, oby. Mi się kojarzy z francuskimi królami i płynem do mycia naczyń. Józef (hebr. ???? ? Josef) ? imię męskie pochodzenia biblijnego. Wywodzi
się od patriarchy Józefa, syna Jakuba i Racheli; oznacza ono "niech przyda
(Bóg)". Zważywszy na naszą pozycję w tabeli, może się przydać. --
CGC

Data: 2009-08-12 23:46:07
Autor: Cavek
Skład na Grecje
Mermi pisze:

I naprawdę przydałby się jeszcze taki jeden Francuz polskiego pochodzenia właśnie na lewą obronę, bo Krzynówek zaczął prezentować poziom... Kiełbowicza.

Jest i stara sie o obywstalestwo Damien Perquis.

Występujący w barwach Sochaux Damien Perquis, wkrótce ma dostać polskie obywatelstwo. Francuz ma ponoć polskie korzenie...

- Za kilka tygodni będę miał miał polski paszport. Kupiłem już słowniki, znalazłem nauczyciela języka. Zobaczymy jak sprawy potoczą się dalej, może kiedyś dostanę powołanie do reprezentacji - mówi na łamach "Przeglądu Sportowego" Perquis.

-> http://www.fcsochaux.fr/fr/index.php?option=com_wrapper&Itemid=56

Super zawodnik.
Cavek

Data: 2009-08-13 00:41:29
Autor: Aman
Skład na Grecje
-> http://www.fcsochaux.fr/fr/index.php?option=com_wrapper&Itemid=56

Super zawodnik.
Cavek

no tak tylko tym sposobem niedlugo bedzie FC Polska , a nie reprezentacja.
Wezmy jeszcze jakiegos żółtego i araba.
Moim zdaniem 2 stranieri w zupełności wystarczy.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-08-13 09:38:01
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5vgem$8es$1inews.gazeta.pl...
-> http://www.fcsochaux.fr/fr/index.php?option=com_wrapper&Itemid=56

Super zawodnik.
Cavek

no tak tylko tym sposobem niedlugo bedzie FC Polska , a nie reprezentacja.

Dalej będzie reprezentacja, tyle że nie polskiej myśli szkoleniowej.
Może to i dobrze.

Data: 2009-08-13 10:12:16
Autor: Cavek
Skład na Grecje
Aman pisze:
[...]

Ja widze roznice pomiedzy nabyciem obywatelstwa (jak u Olisadebe), a jego potwierdzeniem (jak u Obraniaka). Pierwszego nie pochwalam (jezeli sie odbywa w celach sportowych), a drugie to normalna sprawa i chwala Ludovicowi, że miał zacięcie by doprowadzić swój przypadek do końca.
Cavek

Data: 2009-08-13 10:18:28
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Cavek" <worph@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ja widze roznice pomiedzy nabyciem obywatelstwa (jak u Olisadebe),

I Rogera.....

a jego potwierdzeniem (jak u Obraniaka). Pierwszego nie pochwalam (jezeli sie odbywa w celach sportowych), a drugie to normalna sprawa i chwala Ludovicowi, że miał zacięcie by doprowadzić swój przypadek do końca.

Dokładnie tak.
Jest polskim obywatelem od urodzenia, podobnie jak my wszyscy.
Tyle że piłkarsko lepszym, więc dlaczego nie miałby grać w reprezentacji?

Data: 2009-08-13 07:30:41
Autor: Rowerex
Skład na Grecje
On 13 Sie, 09:18, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Cavek" <wo...@wp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

Jest polskim obywatelem od urodzenia, podobnie jak my wszyscy.
Tyle że piłkarsko lepszym, więc dlaczego nie miałby grać w reprezentacji?

Ach jaka szkoda, że nie mieliśmy kolonii w Afryce, bo może taki
Zinedine Yazid Zidane byłby polakiem :P

Data: 2009-08-13 17:50:02
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Też żałuję.
Podobnie jak tego, że niektórzy z takiej jednej wioski nad Wisłą dostają z automatu polskie obywatelstwo.

Data: 2009-08-13 10:18:35
Autor: Mane
Skład na Grecje
Cavek pisze:

Ja widze roznice pomiedzy nabyciem obywatelstwa (jak u Olisadebe)

On przynajmniej ozenil sie z Polka

o nabyciu obywatelstwa to bardzie mozna mowic w przypadku Rogera :)

Data: 2009-08-13 18:50:06
Autor: Gniewko
Skład na Grecje
W dniu 2009-08-13 00:41, *Aman* napisał(a) co następuje:

no tak tylko tym sposobem niedlugo bedzie FC Polska , a nie reprezentacja.
Wezmy jeszcze jakiegos żółtego i araba.
Moim zdaniem 2 stranieri w zupełności wystarczy.

Rasizmem zaleciało. Ja tam nie miałbym nic przeciwko żeby nawet pięciu na jedenastu z podstawowego składu miało polskie obywatelstwo z nadania a nie z urodzenia. Byle tylko grali skutecznie i pokazywali "rodowitym" że jak się chce to można.

--
*Gniewomir*
Żonaci mężczyźni żyją dłużej od samotnych, ale bardziej tęsknią za śmiercią.

Data: 2009-08-13 19:25:25
Autor: eManitou
Skład na Grecje

Użytkownik "Gniewko" <spamerfucker@spamtrap.com> napisał w wiadomości news:h61g7u$u31$1news.task.gda.pl...
W dniu 2009-08-13 00:41, *Aman* napisał(a) co następuje:

Rasizmem zaleciało.

Raczej nacjonalizmem. Nikt tu przecież nie skreśla ciemnoskórych ani żółtych czy białych tylko ze względu na przynleżność rasową. Pewna dawka nacjonalizmu nazywana jest potocznie patriotyzmem. Tak skompletowana reprezentacja niewiele będzie różnić się od zbudowanego za ciężką kasę klubu piłkarskiego. Współzawodnictwo drużyn narodowych powinno właśnie być walką myśli szkoleniowych danych krajów innaczej można zlikwidować ME i MŚ i skupić się na LM albo wogóle zróbmy Lige Światową. Naturalizacja jest OK ale umiar jest bardziej niż wskazany.

Data: 2009-08-13 20:42:02
Autor: Michal Jankowski
Skład na Grecje
Gniewko <spamerfucker@spamtrap.com> writes:

Ja tam nie miałbym nic przeciwko żeby nawet pięciu na jedenastu z
podstawowego składu miało polskie obywatelstwo z nadania a nie z
urodzenia.

Akurat Obraniak i Perquis to mają (ten drugi będzie miał) nasze
obywatelstwo z urodzenia 8-).

  MJ

Data: 2009-08-12 22:35:44
Autor: Mark
Skład na Grecje
Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:26:37 +0200, Cavallino napisał(a):

Inaczej będzie do śmierci Krzynówka powoływał.
Nie wiem po co, ale może nie ma z kim o wnukach pogadać?

Ano. Znowu Krzynowek, jak to mowia rozne Szpakowskie, "nie blyszczal" :)
A serio, to nie wiem po co marnowac miejsce na boisku dla niego.
Za to Blaszczykowski - ona sam jeden to minimum 50% sily ofensywnej
reprezentacji.

--
Mark

Data: 2009-08-12 22:53:29
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:mbki51mrmwam$.dlgsmok.wot...
[...]

Teraz już trochę mniej. ;-)

Data: 2009-08-12 23:32:20
Autor: Gniewko
Skład na Grecje
W dniu 2009-08-12 21:22, *yamma* napisał(a) co następuje:

Naprawdę poprawna gra defensywna naszej reprezentacji. Na tyle poprawna, że kompletnie nie widać różnicy w rankingu (11 do 40).

A co tu miało być niepoprawnego skoro Grecy nie pokazali praktycznie nic. Ruszali się bez życia jak muchy w smole. A nasi pokazywali niewiele więcej. Dopiero druga połowa lepsza w naszym wykonaniu. Graliśmy tak jak nam Grecy pozwalali a że pozwalali na sporo to i bramki nie trzeba było tak bardzo pilnować. Dziwią mnie tylko te pochwalne pieśni niejakiego red. Patyry w TVP Sport jakoby nasi reprezentanci wyróżniali się szybkością, aktywnością i skutecznością. Chyba oglądaliśmy dwa różne mecze albo miał na myśli mecz Holandia - Anglia.

[...]
Zobaczymy co pokaże Obraniak, bo pewnie zmieni Smolarka w II połowie.

Pierwsza bramka to zwykły fart. Przy drugiej pokazał że rzeczywiście wie gdzie powinien się pokazać gdy jest potrzebny.

--
*Gniewomir*
Kobieta wierzy że 2+2 zmieni się w 5 jeżeli będzie długo płakać i zrobi awanturę - George Eliot - pisarka

Data: 2009-08-12 23:36:01
Autor: Cavallino
Skład na Grecje
Użytkownik "Gniewko" <spamerfucker@spamtrap.com> napisał w wiadomości news:

Zobaczymy co pokaże Obraniak, bo pewnie zmieni Smolarka w II połowie.

Pierwsza bramka to zwykły fart.

Oby takich więcej.

Przy drugiej pokazał że rzeczywiście wie gdzie powinien się pokazać gdy jest potrzebny.

Rozumiem że przy pierwszej nie wiedział gdzie ma być, albo nie był potrzebny? ;-)

Data: 2009-08-13 08:56:45
Autor: yamma
Skład na Grecje
Gniewko wrote:
[...]

I znowu dochodzimy do słynnego powiedzenia, że gra się tak jak przeciwnik pozwala. Myśmy naprawdę grali bardzo dobrze w destrukcji. Grecy mieli swoje sytuacje praktycznie wyłacznie po stałych fragmentach. Już dawno nie widziałem tak uważnie grających Dudki i Żewłakowa. Nasza pomoc również skutecznie rozbijała Greków (no, może z wyjątkiem Rogera). A już gra Wasilewskiego, to czapki z głów! Chłopaki chyba zrobili sobie mocne postanowienie odnośnie mundialu i to było widać.

bramki nie trzeba było tak bardzo pilnować. Dziwią mnie tylko te
pochwalne pieśni niejakiego red. Patyry w TVP Sport jakoby nasi
reprezentanci wyróżniali się szybkością, aktywnością i skutecznością.

Mnie z kolei dziwią negatywne komentarze odnośnie Rogera. Nie mam pojęcia dlaczego niektórzy stosują wobec niego jakąś dziwną miarę. Przecież każdy, kto śledzi jego karierę doskonale wie, że jest to piłkarz bardzo wolny, który wręcz nie znosi pressingu przeciwnika. Natomiast jego wartość polega m.in. na takich zagraniach jak do Krzynówka w II połowie. Gdyby on był szybszy i silniejszy, to już dawno nie grałby w Legii.

Zobaczymy co pokaże Obraniak, bo pewnie zmieni Smolarka w II
połowie.

Pierwsza bramka to zwykły fart. Przy drugiej pokazał że rzeczywiście
wie gdzie powinien się pokazać gdy jest potrzebny.

Tak się zastanawiam, co zrobiłby Rybus w tej sytuacji. Pewnie zamknąłby oczy i walnął z całej siły w środek bramki. Obraniak zdecydowanie nie jest piłkarzem, który potrafi nogami krawaty wiązać ale w tym meczu doskonale było widać, że pewne nawyki ma wręcz wypalone w głowie przez francuskich trenerów i to z reguły wystarczy aby kończyć takie akcje.
yamma

Data: 2009-08-14 08:45:57
Autor: topek
Skład na Grecje
UGI pisze:
[...]

Fajny mecz. W koncu pilka chodzila miedzy zawodnikami tak jak potrzeba. Moze bez finezji ale bez sraki jaka byla w RPA.

Na PLUS Kuba, Murawski i Robert Lewandowski.
Obraniak z automatu, za 1,5 gola ale w sumie jakos specjalnie nie szarpal. Ale i tak respekt, ze w takich okolicznosciach (debiut, wzglednie mlody wiek) potrafil zachowac zimna krew.
Ale ja nie pieje z zachwytu nad Obraniakiem. Przynajmniej 3-4 kadrowiczow zagralo tak samo dobrze. Jesli nie lepiej: Kuba, Robert Lewandowski, Murawski i Wasyl.
Koronowanie go na zbawce to troche przesada.
I dla niego i dla nas byloby lepiej, gdyby ta podjarka nie byla eskalowana.

Jacek Krzynowek... :-/ No coz sporo mu zawdzieczamy, ale za zaslugi to sie lezy na powazkach. Jego czas juz po prostu minal.
Moze niech wroci na stare smieci (GKS belchatow :) na stare lata.
Dlaczego Leo nie powoluje Marcina Kowalczyka. Obiecujacy, mlody, lewy obronca grajacy w miare regularnie w Rosji.

Czekam na mecze o stawke.

A grecy w sumie padlo grali. Bez polotu, taki wyciosany futbol

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Skład na Grecje