Skladac, czy kupowac w sklepie

Data: 2009-09-08 00:27:27
Autor: tadek
Skladac, czy kupowac w sklepie
On 7 Wrz, 15:57, Michal <mic...@interianet.pl> wrote:
Czesc,

postanowilem zlozyc sobie nowy rower. Po skompletowaniu czesci w oparciu
o allegro (rama El Nino, Reba SL, manetki Sram x.7, przerzutki Sram X.9,
ham. Tektro Auriga i podobne czesci wcale nie z najwyzszej polki).
Wyszlo mi, ze bedzie mnie to kosztowac okolo 3700zl...troche duzo
(zwlaszcza z taka rama).

Googlajac i allegrujac dalej, znalazlem 3 rowery w podobnej cenie:
Cube CC:http://allegro.pl/item726808589_cube_cc_reba_sl_shimano_deore_lx_haye...
Radon ZR:http://allegro.pl/item726806736_nowy_radon_zr_team_6_0_fs_2009_reba.html
Giant XTC1http://allegro.pl/item733715279_mtb_giant_xtc_1_teraz_swinska_cena.html

Generalnie zamierzam czekac do pazdziernika/listopada. Jak myslicie:
skladac rower, czy tez moze beda fajne ceny na rowery podobne do powyzszych?

--
Pozdrawiam,
Michal

ja składam i to nie osobiście. Zrobi to fachowiec z części które mu
dostarczę, takich jakie chcę aby były w moim rowerze. Na zakup
gotowego roweru w konfiguracji która mi odpowiada nie ma szans.

Skladac, czy kupowac w sklepie