Skladak Cyco,

Data: 2014-11-12 23:48:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Skladak Cyco,

1. Największa wada! Sztyca siodłowa zjeżdża w dół po chwili jazdy.
Dlaczego? Bo tulejka redukcyjna miedzy rurą ramy (ok. 35 mm) i sztycą
(33.2 mm) jest plastykowa! Żadna obejma, jakkolwiek mocno ściśnięta nie
pomoże. Trzeba wymienić tulejkę redukcyjną na aluminiową lub zastosować
inny patent (tulejka zrobiona z blachy, dodatkowy zacisk na sztycy
uniemożliwiający jej zsuwanie się...). Mimo wszystko - porażka.

Możesz spróbować zacząć od wspominanej przeze mnie na grupie pasty do mocowania carbonu. Szorstka pasta, której używałem w wielu rowerach ze zjeżdżającą sztycą. Carbon/carbon, alu/alu - zawsze pomagała i sztyca tkwiła na swej wysokości.

Pastą zapewne poratują w dobrym sklepie rowerowym :-)

Seco

Skladak Cyco,