Składak na miasto

Data: 2009-09-07 15:46:37
Autor: dziki
Składak na miasto
Użytkownik "PeJot" <PeJot@02.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h82tv9$pim$1inews.gazeta.pl...

zdaje sie, ze na tvn turbo pokazywali takiego mega kompaktowego skladaka - wszystko bez narzedzi, nawet kierownica byla skladana. Po zlozeniu oba kola byly obok siebie i wygladal jak mini walizka na kolkach. Ja bym sie bal wskoczyc/ zeskoczyc na nim z kraweznika w obawie, ze sie rozleci, ale sama koncepcja powinna byc dla Ciebie interesujaca.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-07 16:22:36
Autor: PeJot
Składak na miasto
dziki pisze:
[...]

Wiem, widziałem, ale toto złożyło by się na pierwszym krawężniku. Im mniej punktów składania tym lepiej i szybciej, przecież nie musi się chować do kieszeni :) Z powodu lichej konstrukcji raczej odpadaj± wszelakie Wigry, bo te składały się samoczynnie podczas jazdy. Widziałem kiedy¶ zabytkowego Karata, ta rama była o niebo mocniejsza i nawet mufa suportowa była gwintowana, ale to znowu 20" kółeczka.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-09-07 07:30:18
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Składak na miasto
[...]

Ale mowimy o Dahonach, tak?

Co prawda 24 nie robi - ale robi 14/16/20/26 cali, cytujac za:
http://www.dahon.co.uk/folding-bicycles-intl-models.htm

Data: 2009-09-07 18:28:50
Autor: dziki
Składak na miasto
Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h834ui$2j1$1inews.gazeta.pl...

Z powodu lichej konstrukcji raczej odpadaj± wszelakie Wigry, bo te składały się samoczynnie podczas jazdy.

no cos Ty; wigry 3 to byl pierwszy rower, na ktorym uskutecznialem xc. Ani razu sie nie zlozyl :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-07 19:42:18
Autor: Marcin
Składak na miasto
Z powodu lichej konstrukcji raczej odpadaj± wszelakie Wigry, bo te składały się samoczynnie podczas jazdy.

A w którym miejscu konkretnie ta konstrukcja nie wytrzymywała?

Trochę na Wigrach jeĽdziłem, nie tylko po równym, i jako¶ nigdy nie miały inklinacji do samoczynnego składania się...

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-09-07 18:06:44
Autor: Jan Srzednicki
Składak na miasto
On 2009-09-07, Marcin wrote:
Z powodu lichej konstrukcji raczej odpadają wszelakie Wigry, bo te składały się samoczynnie podczas jazdy.

A w którym miejscu konkretnie ta konstrukcja nie wytrzymywała?

Trochę na Wigrach jeździłem, nie tylko po równym, i jakoś nigdy nie miały inklinacji do samoczynnego składania się...

Rozwaliłem dwie śruby skręcające zawias, a następnie sam zawias umarł.

Data: 2009-09-07 21:51:57
Autor: PeJot
Składak na miasto
Marcin pisze:
Z powodu lichej konstrukcji raczej odpadaj± wszelakie Wigry, bo te składały się samoczynnie podczas jazdy.

A w którym miejscu konkretnie ta konstrukcja nie wytrzymywała?

Zawias. No i te konstrukcje miały o¶ suportow± w nieciekawym systemie.