Składak na miasto

Data: 2009-09-07 19:58:47
Autor: Roberto
Składak na miasto

Zastanawiam się nad rowerem, który po łatwym złożeniu dało by się wrzucić do bagażnika samochodu ( bez składania siedzeń ), a jednocześnie byłby wystarczająco dzielny w mieście. ZTCW większość składaków

Pomyliłeś pojęcia. Rowery-SKŁADAKI to rowery samodzielnie złożone a Tobie chodzi
o rowery SKŁADANE takie jak dahon

Data: 2009-09-07 18:05:43
Autor: Jan Srzednicki
Składak na miasto
On 2009-09-07, Roberto wrote:

[...]

"U nas" na wszelkie Wigry 3 i inne pochodne mówiło się zawsze składaki
właśnie.

Data: 2009-09-07 20:09:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Składak na miasto

[...]

Młodyś.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-07 21:40:07
Autor: Roberto
Składak na miasto

> Pomyliłeś pojęcia. Rowery-SKŁADAKI to rowery samodzielnie złożone a Tobie chodzi
> o rowery SKŁADANE takie jak dahon

Młodyś.

zyga

41 wiosen na karku a pod tyłkiem Wigry 1 i Wigry 3. Także Pelikan nie jest mi
obcy. Fakt, młody jestem ale swoje już wiem.

Data: 2009-09-08 00:06:13
Autor: Andrzej
Składak na miasto

Użytkownik "Roberto" <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000007d.4aa56197newsgate.onet.pl...
41 wiosen na karku a pod tyłkiem Wigry 1 i Wigry 3. Także Pelikan nie jest mi
obcy. Fakt, młody jestem ale swoje już wiem.

no dobra - czepialski staruch ;)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-09-07 21:18:02
Autor: Coaster
Składak na miasto
Roberto wrote:
[...]

Zalezy, czy pojecia czerpie sie z jezyka ojczystego: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2521103

Tobie chodzilo pewnie o SAM-a, czyli pojazd "zbudowanego przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej".
;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Składak na miasto