Składak z kołami 24"

Data: 2014-11-17 01:02:01
Autor: rmikke
Składak z kołami 24"
W dniu piątek, 14 listopada 2014 11:27:41 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
Czołem. Proste pytanie: dawno temu widywało się rowery składane z kołami 24". Pytanie jest następujące. Zakładając, że dało by się gdzieś taką ramę wykonać na zamówienie ( albo kupić ), czy taki rower łatwo zmieści się w bagażniku kombiaka ? Nie wiem na ile taki rower będzie "dzielniejszy" niż na kołach 20".

Zdawało mi się, że Jubilata nadal produkują...

Data: 2014-12-03 05:48:38
Autor: Titus Atomicus
Składak z kołami 24"
In article <46ad38e7-1293-45cc-b817-58953d7f7f1f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Zdawało mi się, że Jubilata nadal produkują...

Owszem, ale to jest inny rower niz to co produkowali w Romecie w czasach PRL. --
TA

Data: 2014-12-03 02:32:58
Autor: rmikke
Składak z kołami 24"
W dniu środa, 3 grudnia 2014 05:48:44 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <46ad38e7-1293-45cc-b817-58953d7f7f1f@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Owszem, ale to jest inny rower niz to co produkowali w Romecie w czasach PRL.

W sensie, że już nie jest na kołach 24"?

Składak z kołami 24"