Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zasilac za

Data: 2010-02-26 12:18:07
Autor: Artur\(m\)
Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zasilac za
Płyta Asusa P5Q ma gniazda 24 i 8 pinowe w tym 4 (w tym 8) są zasłonięte
kapslem
Zasilacz Tagan ma wtyki 24 i 6 pinowe.
Te 6 pinowe podobno są do kart graficznych
Ostatnio jak zmieniałem płytę to w zasilaczu były 4 i na płycie 4.
Jak to podłączyć.
Myślę aby zdjąć kapsel i w 8 pinowe gniazdo podłączyć 6 pinową wtyczkę
wszak to "tylko" dodatkowe napięcie 12V

Co na to praktycy?

Artur(m)

Data: 2010-02-26 12:44:43
Autor: MarcinCz
Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:18:07 +0100, Artur(m) napisał(a):

[...]
4 albo 8. Twój Tagan ma chyba jeszcze wtyczke P4?

--
Marcin

Data: 2010-02-26 13:12:50
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości
> [...]

> wszak to "tylko" dodatkowe napięcie 12V
4 albo 8. Twój Tagan ma chyba jeszcze wtyczke P4?

6(sześć)

Artur(m)

Data: 2010-02-26 13:20:13
Autor: MarcinCz
Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zasilacza
Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:12:50 +0100, Artur(m) napisał(a):

6(sześć)

A co to za model jeśli można wiedzieć?
--
Marcin

Data: 2010-02-26 13:38:30
Autor: Artur\(m\)

Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:12:50 +0100, Artur(m) napisał(a):

> 6(sześć)

A co to za model jeśli można wiedzieć?

Wcześniej źle podałem.
To Antec EarthWatts 430W
Czy  te 6pin_ów dla karty graficznej wpina się w płytę
czy jest takie gniazdo na karcie?

Artur(m)

Data: 2010-02-26 13:52:53
Autor: MarcinCz
Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zasilacza
Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:38:30 +0100, Artur(m) napisał(a):

Wcześniej źle podałem.
To Antec EarthWatts 430W
Ja tam widzę P4...
http://zenfist.pl/foto.php?products_id=1305&fID=10
np.: http://pclab.pl/art36361-2.html

--
Marcin

Data: 2010-02-26 16:08:15
Autor: MAR
W dniu 2010.02.26 13:52, MarcinCz pisze:
Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:38:30 +0100, Artur(m) napisał(a):

Wcześniej źle podałem.
To Antec EarthWatts 430W
Ja tam widzę P4...

Może ma urżnięty ten kabel, albo problemy ze wzrokiem ;)

--
Mar

Data: 2010-02-26 15:35:57
Autor: Doxent
Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zas ilacza

Myślę aby zdjąć kapsel i w 8 pinowe gniazdo podłączyć 6 pinową wtyczkę
wszak to "tylko" dodatkowe napięcie 12V

Co na to praktycy?

6-pinowe to dla karty graficznej. Z reguły nie pasuje do płyty ale już nie takie rzeczy ludzie wkładali a potem dym leciał. Do płyty włóż 4-pinowe. Pasuje tam gdzie obok nie ma kapsla.

Data: 2010-02-26 22:23:43
Autor: Przemek

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hm8m8k$43s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Idzie wlozyc ale nie_szczesliwie ma zamienione  w stosunku do  4 pin czy 8 pin  +12V z masa - w rezultacie +12V jest wtedy
zwarte do masy i zasilacz sie wylaczy,  chyba ze ma kilowatowa obciazalnosc napiecia 12V , wtedy z plyty wydobedzie sie dym a przewody splyna stopiona izolacja :)

Składam PC-ta Wątpliwości z podłączeniem zasilac za