Skladam PeCeta :)

Data: 2012-06-19 22:41:25
Autor: Gabriel Zastawnik
Skladam PeCeta :)

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrq6go$mgg$1inews.gazeta.pl...
Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?

Ja używam Acronis True Image Home 2012
Sprawdza siÄ™ bardzo dobrze.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2012-06-20 15:04:38
Autor: Mr Misio
Skladam PeCeta :)
Użytkownik Gabriel Zastawnik napisał:

[...]

Teraz mi sie przypomnialo, ze jakbym mial dysk WD to mialbym za free WD Edition

:/

Data: 2012-06-20 19:18:32
Autor: JoteR
Skladam PeCeta :)
"Mr Misio" napisał:

Ja używam Acronis True Image Home 2012

Teraz mi sie przypomnialo, ze jakbym mial dysk WD
to mialbym za free WD Edition

Jest również wersja dla Seagate, tylko nazywa się dla niepoznaki DiscWizard.

JoteR

Data: 2012-06-20 21:06:55
Autor: Mr Misio
Skladam PeCeta :)

[...]