Skladam PeCeta :)

Data: 2012-06-19 23:18:50
Autor: m4rkiz
Skladam PeCeta :)
"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:jrq6go$mgg$1inews.gazeta.pl...
JAk zrobić potem taki backup, najlepiej na DVD(niekoniecznie jednym), żeby w razie co jak zapadnie decyzja "trza to reinstalnac" to w miare prosto po wlozeniu plyty wszystko wroci do etapu, ktory zostawie (teraz, po zainstalowaniu wszystkiego).
Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?
Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w ktorym go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

ntg

ja tam mam mase ghostow (dodawali to kiedys do co drugiego sprzetu,
a i teraz mozna kupic np. z samsungiem 830) wiec podlaczam bootowalnego
pendrive 8-16GB (obecnie to groszowe sprawy, szybki byc nie musi, tego sie
codziennie nie robi) z freedosem i macham obraz...

http://kdo.pl/pendrive-pqi-16gb-2-0-coold-u339-deep-blue-new-116039
ten fajny jest bo ma mikro przelaczniczek RO\RW

jak sie w biosie ustawi bootowanie z pendrive na pierwszym miejscu,
wklepie jedna linijke w autoexecu to wystarczy go wetknac, wlaczyc
komputer, odczekac 15 minut wyjac i zresetowac zeby zadzialalo

mozna to oczywiscie wrzucic na plytke, duzo wiecej roboty z tym nie bedzie...

Skladam PeCeta :)