Skladam komputer - nietypowy :-)

Data: 2009-03-15 21:39:51
Autor: MC
Skladam komputer - nietypowy :-)
Użytkownik "JP" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:Xns9BCFCEE306A09MrRoger153.19.250.122...

wspaniale? Niestety cz?stotliwo?? na poziomie 1000 MHz (2000DDR) otrzymano
luzuj?c znacznie timingi pami?ci… a co za tym idzie w parze – wyd?u?aj?c czas
dost?pu do pami?ci, co zmniejszy?o wydajno??. Czyli GDDR4 o taktowaniu ~ 1000 MHz
(2000DDR) s? tak samo szybkie jak GDDR3 ~ 800 MHz (1600DDR). Wi?c, jedyn?
korzy?ci? zosta? pobór mocy "

Co w tym dziwnego? Przecież numerek przy ddr dotyczy tylko interfejsu. Opóźnienia będą malały w miarę poprawiania się osiągów reszty elementów.

Pomocy potrzebuje w znalezieniu np. RAM ddr3 pracujacego stabilnie na najnizszym
napieciu, to samo ma sie do CPU - niskie napiecie, male generowane cieplo, dobra
wydajnosc i idac tym tropen nalezy zlozyc caly komputer - nie wiem czy wyda Wam
sie to ciekawym pomyslem, ale ja uwazam go za ciekawy, nawet - bardzo !.

Zazwyczaj okazja trafia się przy wprowadzaniu nowego wymiaru technologicznego. Wtedy procki najtańsze z nowej serii kręcą się bardzo łatwo do poziomu tych szybszych. Ale to ma znaczenie wyłącznie ekonomiczne, bo te najlepsze dużo podkręcić się już nie dają.
I drugie, przy takich pracach zawsze pojawia się problem niezawodności. Jak zamierzasz go rozwiązać?

Skladam komputer - nietypowy :-)