Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa

Data: 2009-08-31 12:25:46
Autor: Nex@pl
Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa
Powiem tak, zastanawianie sie nic nie da, w tej dziedzinie co chwila jest coś nowego, złóż kiedy będziesz miał kasę coś z nienajwyższej półki i tyle, przynajmniej ja tak zrobiłem, zamknąłem się w 1500pln i mam zgłowy na kilka lat :)

Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa