Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa

Data: 2009-08-31 15:43:45
Autor: qwerty
Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7g7gj$b7l$1@inews.gazeta.pl...
A jakakolwiek chęć przesiadki na nowszą platformę będzie oznaczała większe koszty (płyta, pamięć).

AM3 (chodź niestety jest mniej wydajny, niż LGA 1366)

O sytuacji z kartami graficznymi już mi się nawet nie chce myśleć, bo z nowymi ATI za rogiem i nieco bardziej odległymi nVidiami, wychodzi że składanie w założeniu czegoś wydajnego teraz, to bardzo głupi pomysł.

Najtaniej chyba wychodzi kupić coś teraz taniego, a gdy będzie za słabe wtedy wymienić kartę graficzną.

I jeszcze tak trochę NTG - czy jest sens wchodzić w system 64-bitowy z Redmont, przy zastosowaniach jak powyżej? Nie ma problemów ze sterownikami, samymi grami, etc?

Nie wiem skąd się bierze mit, że system 32 bitowy jest lepszy.
Mam od 1,5 roku Vista x64 Business i nawet Duke Nukem 3d chodził. :)
Jak coś nie idzie to tylko i wyłącznie z nieumiejętnego pisania programu (np. XL-Pro2).

Skladanie kompa teraz - pytanie z gatunku wrozbiarstwa