Składka towarzystw ubezpieczeniowych w Funduszu Gwarancyjnym.

Data: 2012-03-18 23:13:32
Autor: xxx
Składka towarzystw ubezpieczeniowych w Funduszu Gwarancyjnym.
Witam. Chcę dochodzić ugody z Tow.Ubezpieczeniowym w kwestii podójnego ubezpieczenia OC :(
I tu pojawia się pytanie: czy od automatycznie przedłużonej umowy OC (w przypadku nie poinformowania towarzystwa o rozwiązaniu umowy a podpisaniu polisy u innego ubezpieczyciela), towarzystwo to miało obowiązek uiścić w Funduszu Gwarancyjnym część tejże składki jako rezerwę? Chcę wnioskować o anulowanie całej kwoty wynikającej z automatycznie przedłużonej umowy w zamian za nową umowę , nawet w wyższej kwocie, ale na nowy, przyszły okres..

Składka towarzystw ubezpieczeniowych w Funduszu Gwarancyjnym.