Składki na ZUS - zapłacone w n iewłaściwej wysokości

Data: 2010-02-02 17:43:08
Autor: Ranger
Składki na ZUS - zapłacone w n iewłaściwej wysokości
Witam,

nowy rok mnie zaskoczył i dopiero dziś się kapnąłem, że przecież podstawę wymiaru składek miałem wyliczoną do końca 2009.
Po lekturze aktualnych stawek na ten rok wyszło, że w styczniu zapłaciłem zasadniczo o 3,65 za mało na ubezpieczenia społeczne i 9,08 na zdrowotne.
Z drugiej strony przecież w styczniu płaciłem składki za grudzień 2009 więc pytanie do Was o Mędrcy, czy jeszcze zdążyłem się kapnąć na czas że   płacę inne składki i zacznie to mnie obowiązywać wraz ze składką styczniową czy już zapłaciłem za mało?
Odpowiedź wydaje się oczywista ale przecież zakładanie logicznego toku rozumowania w odniesieniu do podatków zasadniczo nie jest najlepszą drogą do porządku w papierach.
Prowadzę 1 os dg z ulgą startową.

Pozdrobegin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-02-02 10:40:22
Autor: Jarek Andrzejewski
On 2 Lut, 17:43, Ranger <n...@finaro.pl> wrote:
[...]

W styczniu płacisz za 2009, więc powinno być 224,24 (zdrowotne, bez
ulgi)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-02 19:58:04
Autor: Daniel Stalica
Składki na ZUS - zapłacone w niewłaściwej wysokości
On 2 Lut, 17:43, Ranger<n...@finaro.pl>  wrote:

W styczniu płacisz za 2009, więc powinno być 224,24 (zdrowotne, bez
ulgi)

z ulgą tyle samo ;)

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2010-02-02 22:55:38
Autor: elephanto
W dniu 2010-02-02 17:43, Ranger pisze:

[...]

Zdazyles; do 10ego masz czas.
Do mniej wiecej 17ego (czy jakos tak) stycznia nie bylo nawet podanej nowej podstawy skladki na ubezpieczenie zdrowotne.

--
Adam

Składki na ZUS - zapłacone w n iewłaściwej wysokości