Składowanie CD DVD

Data: 2009-05-31 16:21:20
Autor: Piter
Składowanie CD DVD

Użytkownik "orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:gvu3cq$l7u$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Kiedyś widziałem urządzenie które służyło do przechowywania płyt CD / DVD wkładało się je pionowo w środku pewnie był jakiś bęben który okładał je w puste miejsce. Wydaje mi się ze było to zarządzane przez komputer z Windowsem i można było za pomocą katalogu w programie wyciągnąć odpowiednia płytę z tego "składu". Niestety nie wiem jak to się nazywało i nie potrafię zapytać googla o to urządzenie czy ktoś z Was miał z tym do czynienia jak się spisuje i jak w ogóle sie nazywa?

http://www.mrgadget.com.au/2005/02/imation-disc-stakka-usb-cd-dvd-storage.html to to ?

Składowanie CD DVD