Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam

Data: 2010-06-20 20:18:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-06-20,  Marcin wrote:
Witam.
[..]
W poniedziałek udałem się do sklepu z reklamacją a pani wyjeżdża mi że stało się to od skoków a ten rower służy do jazdy, a tak w ogóle to połączenia gwintowe nie wchodzą w gwarancję. Po utarczce słownej śruby zostały dokręcone i wróciliśmy do domu. Następne wyjście do parku było może z 1 godzinę , a następne wyjście skończyło się po 30 min bo znowu odkręciło się siodełko. Tym razem napisałem pismo do GIANT POLSKA. W poniedziałek zadzwonił do mnie Pan Dariusz Rodziewicz i na wstępie rozmowy wali mi że rozmawiał ze sklepem i też twierdzi że odkręcanie śrubek następuję przez nienależyte użytkowanie roweru czyli przez skoki. Zacząłem się zastanawiać czy ma mnie za idiotę czy ja rozmawiam z idiotą.

Jak Ci się sznurówki w butach rozwiążą, to też reklamujesz w sklepie?

Data: 2010-06-21 12:14:06
Autor:
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Ma³achowsk i Giant Polska -nie polecam
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):
On 2010-06-20,  Marcin wrote:
> Witam.
[..]
> W poniedziałek udałem się do sklepu z reklamacją a pani wyjeżdża
mi że
 staÅ‚o > siÄ™ to od skoków a ten rower sÅ‚uży do jazdy, a tak w ogóle to
[...]
odkrÄ™ciÅ
‚o siÄ™ > siodeÅ‚ko. Tym razem napisaÅ‚em pismo do GIANT POLSKA. W poniedziaÅ‚ek > zadzwoniÅ‚ do mnie Pan Dariusz Rodziewicz i na wstÄ™pie rozmowy wali mi
> [...]
ać > czy ma mnie za idiotę czy ja rozmawiam z idiotą.

Jak Ci się sznurówki w butach rozwiążą, to też reklamujesz w sklepie?

Witam. Rozumiem ¿e wed³ug ciebie samoczynne odkrêcanie siê ¶ruby jest czym¶ normalnym?
To ¿yczê powodzenia. Jak ci siê ¶ruby w ko³ach w samochodzie bêd± same odkrêca³y to bêdziesz co chwila lata³ z kluczem i dokrêca³. --

Data: 2010-06-21 12:21:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-06-21,   wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): Ĺźe
> [...]
ać > czy ma mnie za idiotę czy ja rozmawiam z idiotą.

Jak Ci się sznurówki w butach rozwiążą, to też reklamujesz w sklepie?

Witam. Rozumiem że według ciebie samoczynne odkręcanie się śruby jest czymś normalnym?

Normalnym jest, że żeby śruba się nie odkręcała winna być należycie
przykręcona i ewentualnie zabezpieczona, w tym przypadku zapewne całym
problemem jest to pierwsze.

To życzę powodzenia. Jak ci się śruby w kołach w samochodzie będą same odkręcały to będziesz co chwila latał z kluczem i dokręcał.

Nigdy w warsztacie po zmianie kół nie wspominali Ci, że po iluśtam km
wypadałoby wziąć klucz i sprawdzić dokręcenie kół?

Data: 2010-06-21 12:24:36
Autor:
On 2010-06-21,   wrote:
> Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): >
> że >> > rozmawiał ze sklepem i też twierdzi że odkręcanie
śrubek
> następuję prz
Zacząłem siÃ
> [...]

wypadałoby wziąć klucz i sprawdzić dokręcenie kół?

Po ilu¶ tam kilometrach a nie po pó³ godzinie jazdy.
To wed³ug ciebie by³o by normalne ¿e odbierasz samochód przeje¿dzasz 50 km ko³a siê odkrêcaj±, dokrecasz je a za nastêpne 50 km s± odkecone?

Data: 2010-06-21 19:45:31
Autor: ToMasz
[...]

PRawda jest taka ¿e jak wyjedziesz ze sklepu to masz 100%
odpowiedzialno¶ci za sprzêt
Przecie¿ mozesz mieæ klucz w kieszeni i celowo "luzowaæ" nakrêtki i
¿±daæ napraw gwarancyjnych.

W sklepie w którym pracuje, ka¿dy klient dostaje zalecenie ¿eby
przychodziæ "na sprawdzenie" (zeby nie u¿yæ s³owa przegl±d) przez
pierwszy rok, a nawet straszymy ze jak nie przyjdzie to ma "po
gwaranjci" (sciema oczywi¶cie). JAk naprawde trzeba co¶ dokrêcaæ
(korby?), to albo zdejmuje za¶lepki i daje do rêki, albo naklejam bia³±
ta¶mê klej±c± zeby sie rzuca³a w oczy i przypomina³a.

JA bym chcia³ ¿eby rynek weryfikowa³ partaczy, ale ponad 20 lat
do¶wiadczeñ przeczy tej tezie...

ToMasz

Data: 2010-06-21 19:57:12
Autor: MadMan
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Ma³achowsk i Giant Polska -nie polecam
Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:45:31 +0200, ToMasz napisa³(a):

PRawda jest taka ¿e jak wyjedziesz ze sklepu to masz 100%
odpowiedzialno¶ci za sprzêt

Te¿ nie do koñca. Jak zmienia³em widelec/stery/mostek - nie zosta³y
odpowiednio dokrêcone ¶ruby na mostku i kierownica od razu mi siê
zaczê³a obracaæ. Kluczy nie mia³em, bo przed oddaniem roweru do serwisu
odczepi³em torebkê narzêdziow±. Naprawa by³a natychmiastowa i oczywi¶cie bezp³atna. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam